Nowe promocje w Naturze

Nie ma chyba lepszej pory na spokojne zakupy kosmetyczne jak weekend-wtedy jest więcej czasu na porządne zastanowienie się czy naprawdę danej rzeczy potrzebujemy, można sobie porównać ceny w różnych drogeriach i wybrać tę najbardziej korzystną. Ja przychodzę Wam w ten czas z pomocą i pokażę najciekawsze oferty Natury:
Mnie najbardziej ciekawi ten krem zmieniający się w podkład-jeśli coś wiecie o tym cudzie to dajcie znać.
Cała oferta Natury tutaj.

A wy kiedy najbardziej lubicie robić stacjonarnie zakupy kosmetyczne? Bo jak wiadomo na internetowe jest zawsze dobra pora:)

13 komentarzy:

  1. To masełko Bielenda mnie kusi, ale spróbuję sobie odpuścić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masło do ciała z Bielendy kusi mnie od dłuższego czasu, więc może w końcu się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie aktualnie nic nie skusi. Byłam ostatnio na mini zakupach. Kupiłam joanne bs i wode glorie. Potrzebuje jeszcze kallosa i żelu aloesowego. Na najbliższy miesiąc mi wystarczy. Jakoś tak się złożyło, że nie wpadłam w szał włosomaniaczych zakupów. Z każdym zakupem włosowym powyżej 10 zł muszę się przespać. Ostatnio chciałam szczotke z dzika, ale po kilku dniach się rozmyśliłam, tak samo było z gumkami kabelkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wiem, ze ominie mnie promocja na evree, nie będę miała możliwości być w naturze. Smutno mi strasznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam ostatnio recenzję tego magicznego podkładu i ponoć robi się ciemny po nałożeniu na skórę

    OdpowiedzUsuń
  6. W zasadzie niczego nie potrzebuję, a do Natury rzadko zaglądam, nie jest po drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam dziś w naturze jednak jakoś nie rzuciły mi się w oczy te promocje ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam dzisiaj w Naturze, ale skusiłam się tylko na jeden produkt i do tego nie przeceniony ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. masło do ciała Belienda...nmmm:) piękny zapach;)

    OdpowiedzUsuń
  10. natura to moja ulubiona drogeria:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj chyba będę musiała się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...