Kosmetyki z Biedronki i ubrania z Lidla

Dzisiaj tylko szybki post z ofertami promocyjnymi z moich dwóch ulubionych dyskontów-z Lidla i Biedronki. Samolub ze mnie, bo pokażę Wam tylko to co MNIE zainteresowało i liczę, że na coś te informacje i Wam się przydadzą.
Na początek Biedronka. Jak zwykle przy okazji cotygodniowej oferty proponuje nam także kosmetyki w okazyjnych cenach. W tym tygodniu znajdziemy np.:
Cała gazetka dostępna jest od dzisiaj i do obejrzenia tutaj. Ja już mam ten dyskont zaliczony w dniu dzisiejszym:)

A w Lidlu całkiem ciekawe ubrania od 19 lutego. Mnie najbardziej interesują jegginsy w kolorze khaki, ewentualnie szarym. Mam już takie czarne z Tesco i uważam, że to był zakup roku:)

Cała gazetka dostępna tutaj, a w niej basicowe bluzki, bielizna i coś z mody męskiej.

Dla mnie metka się nie liczy i jeśli mam do wyboru jegginsy za 60 zł z H&M, a za 30 z Lidla, to zawsze wybiorę tą tańszą opcję, tym bardziej, że ich (nie)trwałość będzie taka sama. Najbliższy Lidl mam jakieś 15 km od domu, ale chyba tym razem się wybiorę zobaczyć te ubrania zaraz po otwarciu i przy okazji zrobię jakieś zakupy spożywcze.

Spodobało Wam się coś? Zwracacie uwagę na metkę przy zakupach ubraniowych?

27 komentarzy:

  1. Te Garnierki wyglądają ciekawie :)

    Wczoraj w Naturze była promocja na płyny micelarne i ogólnie do demakijażu, kusiło mnie do zakupu L'oreala do cery wrażliwej i Garniera z takiej serii, ale powstrzymałam się - jestem dumna, gdyż mam jeszcze 3/4 buteleczki micela Garniera. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te legginsy z lidla :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam takich spodni. Czy one są w stanie pomieścić pupę w stylu Lopez ? Czy to raczej dla xssów krój?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja małej pupy też nie mam i te jegginsy, które kupiłam w Tesco moją pupę mieszczą, bo mają wysoki stan i szeroką gumę.

      Usuń
    2. Lidl oferuje rozmiary do 46 albo 48 więc powinny pomieścić :)

      Usuń
  4. Mam podobne spodnie z lidla, szare. Fajnie się nosi, nie są tak elastyczne jak legginsy, ale też nie tak sztywne jak jeansy :) ogólnie ciekawa alternatywa, za taką cenę warto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jegginsy i buty w Lidlu genialne!

    OdpowiedzUsuń
  6. jegginsy bym kupiła z chęcią :) Garnier mnie nie kusi

    OdpowiedzUsuń
  7. kupuję jegginsy w Lidlu regularnie :) są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam jegginsy, na pewno się po nie wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do Lidla to bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do Lidla nie chodzę, bo jest mi nie po drodze ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana czytasz w moich myślach :) Ja odkąd zobaczyłam tą ulotkę z Lidla to po nocach mi się śnią te jegginsy :) Akurat czwartek i piątek mam wolne i też mam silne postanowienie , że wstaję raniutko ( mój Lidl jest 12 km ode mnie ) i jadę po nie :) Te błękitne są boskie, ale jak znam siebie i okażą się fajne to wrócę z co najmniej dwiema parami ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja do lidla mam jakoś 18 km :D
    ale już tam dawno nie byłam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem tych jegginsów z Lidla :]

    OdpowiedzUsuń
  14. W Lidlu bywam rzadko (stosunkowo daleko mam), ale Garnier w ofercie Biedronki wygląda bardzo ciekawie, najbardziej zaintrygował mnie Tonik Witaminowy - muszę poczytać co to za cudo

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne oferty, mam podobne buty do tych z koronka :)
    Kochana we wczorajsze NdW zamiescilam zdjecie slimakow ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oferta w Lidlu im się udała tym razem :) sama się wybiorę raniutko i może coś upoluję :) bo ludzi pewnie będzie pełno! Mi również podobają się khaki i mocny granat, jak będą to pewnie wezmę więcej niż 1 parę :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Biedronka i Lidl ostatnio często mnie zaskakują! Te jegginsy i buty to totalne hity, chyba sama się przejdę do tych sklepów, w szczególności, że słyszałam, że w biedronce jest też teraz termoaktywna odzież sportowa i buty :D

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...