Co kupiłam na promocji w Rossmannie i Naturze?

W pierwszym tygodniu promocji w Rossmannie nie kupiłam nic-nie potrzebowałam żadnych pudrów ani fluidów. Czekałam na kolejne przeceny od tego poniedziałku. Zamiary i plany miałam wielkie, ale skończyło się tylko na tuszu do rzęs. Za to w Naturze bardziej zaszalałam. Tam nie czułam się aż tak bardzo ograniczona, bo mogłam wybierać ze wszystkich produktów kolorówki i wszystkie były tańsze o 40 %. Niby. Bo uważam, że ceny przed promocją zostały zawyżone, bo ze zniżką ze 6 rzeczy zapłaciłam ponad 40 zł. To dużo-jak na mnie i jednorazowy kosmetyczny wydatek. Najbardziej zdziwiła mnie cena 11, 99 zł (bez promocji) na lakiery Bell Air Flow. One normalnie kosztują w Biedronce 5,99 zł, a w Naturze nawet ze zniżką ok. 8 zł. 
I gdzie tu sens?
Sensu nie widzę, więc popatrzcie chociaż co udało mi się wczoraj kupić i za jaką cenę.
Ze wszystkich produktów miałam tylko ten puder-dobrze matował i używałam go przez ponad pół roku. Kiedyś też kupiłam na Allegro tusz 2000 calorie, ale raczej był podróbką, bo nie dawał takiego efektu jakiego oczekiwałam i szybko się starły napisy na opakowaniu.

W gratisie do zakupów dostałam antycellulitową maskę do ciała Lirene.
Przez przypadek zauważyłam też w Naturze produkty Biovax, co mnie bardzo ucieszyło, bo do tej pory kupowałam je w SuperPharm, którą mam jakieś 30 km od mojego miasta.
Na ten tydzień wystarczy zakupów. Z błyszczyku jestem średnio zadowolona, więc może kupię jeszcze coś innego do ust podczas kolejnego tygodnia promocji w Rossmannie.
A wy co kupiłyście?
Miałyście którąś z moich nowych rzeczy?

25 komentarzy:

  1. Zauważyłaś produkty biovax w naturze? Super, może i w mojej będą! Bo ja nie mam u siebie SuperPharm, do najbliżej mam z 50 km.
    Zakupy widze bardzo udane. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Puder My Secret też bardzo chętnie kupię, o ile jeszcze będą - dzisiaj wybieram się do Natury.
    Ja obkupiłam się w Rossmannie, ale z "głową" ;-) Też zastanowiłam się przez moment nad cenami - ten sam tusz który kupowałam jakiś czas temu kosztował w cenie regularnej 58 zł, a wczoraj już ponad 60...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się dopiero wybieram do Natury na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam w Naturze i kupiłam tylko 1 pomadkę,nic już nie było :( Kocham tusz MF i dzisiaj się o niego wybieram :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś namiętnie używałam tego pudry z My Secret , był świetny (ale pamiętam go w innym opakowaniu). Mam od dłuższego czasu ten pędzelek do cieni z Essence i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Puder z My Secret też kupiłam na wypróbowanie i ciekawa jestem jak się sprawdzi ;) Pędzelek Essence mam od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam się nad tym eyelinerem z Kobo ale w końcu nie kupiłam. Fajna paletka z Catrice :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogromnie podoba mi się paletka Catrice :)
    Ja jeszcze nie odwiedziłam drogerii. Czekam na ostatni - lakierowy tydzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kupiłam pędzelek z essence, puder z MySecret i tusz z Max Factor.

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio zastanawiałam sie nad tym sypkim pudrem ;D ale w efekcie końcowym go nie wzięłam ;D heh

    OdpowiedzUsuń
  11. Super te zakupy , muszę jak najszybciej jechać do Natury ;DD
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zakupy ;) Ja też skusiłam się na tusz do rzęs i kredkę do brwi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne nabytki, ale nic z nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W mojej naturze polując na wczorajszych zakupach tez zauważyłam Biowaxy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mialam zadnej z twoich rzeczy, ale zaciekawila mnie rozswietlajaca kredka z Essence :) Z tymi promocjami, to niestety czesto tak bywa, ze ceny sa zawyzane po to, zeby je niby obnizyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie się zastanawiałam czy pędzelki itd. też są na przecenie.
    Patrząc na cenę Twojego pędzelka - chyba tak...:D
    Troszkę zaszalałam i w R i w N ale jestem zadowolona. Chociaż prawdą jest, że przy kasie trochę się uzbierało mimo, że nie kupowałam w większości drogich produktów...

    OdpowiedzUsuń
  17. przyjemne produkty:)
    Miłego zużywania!

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wybrałaś bardzo fajne produkty, ja niestety do Natury mam dość daleko ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja w ramach rossmannowej promocji kupiłam eyeliner oraz podkład, wiecej takich promocji ;p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam ale kupiłam też tusz z Max Factora i jestem ciekawa jak się sprawdzi;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam kiedyś jakąś paletkę Catrice, ale nie byłam zadowolona z jakości ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne zakupy :)
    zazdroszczę tej paletki catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Udane zakupy. Bardzo zaciekawiła mnie paleta z Catrice w swojej Naturze nie widziałam jej. Również kupiłam puder MySecret jeszcze go nie testowałam.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...