Nowy szablon bloga

Od środy mogę się cieszyć z nowego szablonu bloga. Nie mam zrobionego screenshot'a poprzedniego wyglądu, ale możecie mi wierzyć, że zmiana jest diametralna.
A jego autorką jest Vea-loveliness i zapewne niedługo u niej zobaczycie moją blogową przemianę (a więc i zdjęcia przed i po). 
Teraz mój blog jest przejrzysty, bardziej czytelny, z elementami graficznymi, o których mogłam tylko z moimi umiejętnościami pomarzyć. Wygląda jak nie mój, ale bardzo mi się to "nie moje" dziecko podoba.
Weronika (autorka szablonu) jest dziewczyną bardzo sumienną i znająca swoje możliwości.         W niedzielę napisałam do niej pierwszego maila, a w środę właśnie miałam już w swojej skrzynce gotowy projekt.
Obawiam się tylko, że byłam najbardziej niezdecydowaną "klientką" w jej karierze.
Ale co złego to nie ja:)

Mam nadzieję, że podoba Wam się efekt mojej współpracy z Weroniką. Bo mi bardzo:)

5 komentarzy:

  1. szablon bardzo przejrzysty i czytelny :) a co najważniejsze masz na blohgu etykiety, o których większość zapomina, a potem szukaj wiatru w polu, albo raczej archiwum :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że Weronika prężnie działa :) gdzie nie wejdę tam nowy szablon, który zrobiła. Zdolna dziewczyna:) tak jak ktoś wyżej napisał, dobrze że masz na blogu etykiety i fajnie, że jest archiwum. Część dziewczyn nie ma ani jednego, ani drugiego i ciężko cokolwiek znaleźć na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jak wyszukiwarki brak to już tragedia ... szukaj wiatru w polu

      Usuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...