Nowe promocje w "Naturze", na co zwrócić uwagę

Dostałam dzisiaj do ręki nową gazetkę "Natury". Ma tylko 8 stron, ale wertowałam je kilka razy, za każdym razem dopisując do mojej listy nowy masthew.
Już na pierwszej stronie fajna promocja.



Ja tuszy nie potrzebuję, więc przejdźmy dalej




11 zł za w lakiery Maybelline to prawie jak za darmo, prawda?

Kolejne warte uwagi są kosmetyki marki Essence i Catrice, które teraz będą w wyprzedaży i ceny zaczynają się od 3,99 zł

Coś do pielęgnacji


I do włosów:

I jakaś nowa seria Pantene-wszystkie firmy mają serie z olejkami, mają i oni.


Ale najciekawsza jest ostatnia strona z mega wyprzedażami:

Ja tak właściwie to nic nie potrzebuję, ale jeśli trafi się jakiś produkt Marion to kupię, bo moja Natura w produkty tej firmy jest dość ubogo wyposażona. No i wyprzedaże Catrice i Essence kuszą.

Wy już wiecie co kupicie?

3 komentarze:

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...