Tanie i dobre: Kosmetyki marek własnych Rossmanna

Rossmann to najpopularniejsza z drogerii. Ja sama chodzę tam bardzo często i staram się zwracać uwagę na produkty, które nie są dostępne w innych sklepach. W Rossmannie jest sporo marek własnych np. Isana, Facelle, Babydream, Alterra czy Rival de Loop, których produkty rzadko kiedy przekraczają 10 złotych.
Dzisiaj pokażę Wam kosmetyki selektywne, które kupiłam ponownie, bo byłam bardzo zadowolona z ich działania. Teraz jednak zamierzam użyć je trochę w inny sposób.
Żel do mycia ciała i niemowląt Babydream już kiedyś miałam. Używałam go do mycia włosów, bo świetnie sprawdza się jako delikatny szampon. Teraz półlitrową butlę z pompką kupiłam ponownie za 11 zł i będą się nim myły moje dzieciaki. Ja jednak też czasami będę im podbierała, myjąc nim raz w tygodniu włosy i czasami twarz. Lubię takie wielkie butle o uniwersalnym zastosowaniu.
Babydream ma delikatnie składy i nadaje się również do wrażliwej skóry dorosłych.
Pomadka rumiankowa Alterra to mój hit od wielu lat do pielęgnacji ust. W przeciwieństwie do wielu pomadek widocznie pielęgnuje i ratuje spierzchnięte usta. Normalnie kosztuje 4,99 zł, ale w promocji -55% w Rossmannie zapłaciłam za nią lekko ponad 2 zł. Mam teraz dwa egzemplarze-jeden przeznaczony do ust, a drugim będę pielęgnować rzęsy.
Pomadka zawiera olejek rycynowy, olej kokosowy i olejek jojoba i podobno właśnie ten pierwszy składnik świetnie działa na rzęsy. Zobaczymy, na razie smarowałam nią rzęsy przez parę dni na noc po oczyszczeniu twarzy i czekam na efekty.
Olejek pod prysznic Isana to hit wśród blogerek do mycia pędzli i gąbeczek do makijażu. Ja również ten patent przetestowałam i stwierdzam, że działa. Używałam go również do mycia ciała i choć nie pachnie najpiękniej to rzeczywiście pielęgnuje skórę, sprawiając, że jest miękka, delikatna i nawilżona.
Kupiłam ponownie w promocji kolejne opakowanie za 5,49 zł. Będę go używała tak jak poprzednio, ale zamierzam również kilkakrotnie umyć nim włosy, bo podobno podkreśla skręt, a ja ciągle szukam kosmetyku myjącego, który podkreśli moje oklapnięte i niezdefiniowane fale.

Na koniec kolejny hit za 3,99 zł w promocyjnej cenie. Miałam już kilka wariantów Facelle, teraz kupiłam wersję z aloesem. Jest bardzo delikatny, więc używany zgodnie z przeznaczeniem nie uczula, nie podrażnia, a wręcz przeciwnie-łagodzi i koi miejsca intymne.

To opakowanie zamierzam wykorzystać głównie do mycia twarzy i włosów.

Te kosmetyki są jedne z moich ulubionych, ale oczywiście zamierzam przetestować jeszcze inne, dostępne tylko w miejscu na R.

A jakie są Wasze ulubione kosmetyki marek własnych Rossmanna?

19 komentarzy:

  1. z isany bardzo lubiłam swego czasu zmywacz do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pomadkę Alterra sięgam bardzo często:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomadke z altery uwielbiam olejek z isany swietnie myje moje pedzle plyn do higieny intymnej facelle tez uzywam od lat

    OdpowiedzUsuń
  4. bez olejku Isany już nie wyobrażam sobie mycia pędzli i gąbeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadkę z alterry doskonale znam i aktualnie kończę kolejne opakowanie. Lubię ją i na rzęsy to do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baby dream miałam i był ok. Isany olejku nie potrafię pokochać i nadal się z nią męczę :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam wszystkie te produkty, ale olejku nie cierpię :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Z marek własnych rossmanna bardzo lubię, tak jak ty, Baby Dream (miałam oliwkę, której używałam do ciała, oraz szampon, który świetnie pierze pędzle), Isanę (zużyłam chyba z milion opakowań ich żeli) oraz Facelle, który też jest super w swoim pierwotnym przeznaczeniu i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. znam tylko pomadkę, ale muszę w końcu wypróbować ten płyn do higieny intymnej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię ten olejek z Isany, znam go od kilkunastu lat

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze miałam bardzo daleko do Rossmanna więc nie było okazji zakupić jakiś kosmetyków typowo Rossmannowskich, ale w ostatnim czasie zmieniło się ponieważ w miejscowości w której chodziłam do szkoły otworzyli Rossmann i można wybrać się tam na zakupy. Na miałam jeszcze produktów które prezentujesz, ale na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z babydream najbardziej lubię oliwkę do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta pomadka jest super :) Lubię marki własne Rossmanna, często kupuję żele Isana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli jest taka możliwość, to czemu nie? Ja wychodzę z założenia, że warto korzystać z udogodnień, jakie daje nam XXI wiek. Teraz takie kwestie jak transport bagażnika można załatwić nawet nie wychodząc z domu. To super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...