Co ciekawego w najbliższym czasie w Rossmannie? Zapowiedzi

Cześć!
Świąteczny czas powoli dobiega końca, więc mam nadzieję, że znajdziecie trochę czasu na przeczytanie nowego postu.
Ostatnio na stronę Rossmanna wchodzę bardzo często (cały czas coś dodaję/usuwam z koszyka, szykując się do czwartkowej promocji na kolorówkę). Gdy weszłam w zakładkę "Już wkrótce" przede mną pojawiło się, aż 50 stron nowości. Pomyślałam więc, że to dobry pomysł na posta. Tych produktów jest aż tyle, że nawet po przejrzeniu wszystkich musiałam zrobić podział na 4 kategorie, żeby było bardziej przejrzyście. Zaczynamy.
Makijaż:
  • Bell, Mat Liquid Lipstick-czyli seria pomadek stworzona przy udziale Marceliny Zawadzkiej. Mnie te pomadki kuszą, tym bardziej, że są matowe, ale co z tego skoro w moim Rossmannie szafy Bell nie ma.
  • Deborah Milano, pomadka hypoalergiczna i puder mineralny-dostępne w wielu odcieniach. Ja kosmetki Deborah znam tylko z blogów i nie wiem czy będę miała okazję je poznać osobiście, bo nie sądzę, żeby do mojej drogerii zawitały.
  • podkład Perfecta, Blur Adapt-tu zainteresował mnie efekt blur i ampułka kolagenowa, którą ów fluid ma zawierać. Gama ma liczyć jednak tylko 3 odcienie, więc dla bladych twarzy raczej nie znajdzie się nic odpowiedniego.
Twarz:


  • L'Oreal, tonik łagodzący z ekstraktem róży i jaśminu-lubię wszelkiego rodzaju toniki, szczególnie w porannej pielęgnacji i ekstrakt z róży też jest mile widziany przeze mnie składnikiem. Mam nadzieję tylko, że nie będą na szarym końcu składu.
  • Perfecta, węglowy glinkowy peeling i maska-coś czuję tu inspirację produktem L'Oreala. Mam nadzieję jednak, że od pierwowzoru będzie różnił się tylko ceną. Z tej serii będą dostępne 3 wersje.
  • Perfecta, Hydra Magnetic, skoncentrowana esencja-ma nawilżać i dotleniać, poza tym słowo "serum" i "esencja" to coś co działa na mnie zachęcająco w przypadku zakupów do pielęgnacji twarzy. 
  • Janda, Krem pod oczy, na dzień i na noc-wiele dobrego czytałam o kremach sygnowanych nazwiskiem aktorki, więc mam nadzieję, że krem pod oczy z tej serii naprawdę sprawi, że zauważę różnicę w skórze pod oczami.
Włosy:


  •  Garnier, Fructis, Hydra Fresh-będzie nowa linia odżywek i szamponów do włosów. Ta zawiera wodę kokosową, więc musicie przyznać, że brzmi ciekawie.
  • Garnier, Fructis Fresh, szampon wzmacniający z ekstraktem z ogórka-ma zapewnić długotrwałe oczyszczenie włosów, no i ta nowa grafika mi się spodobała.
  • Pantene, Micellar Water,  Odżywka w sprayu-tu ciekawi mnie obecność wody micelarnej, bo nigdy nie stosowałam jej w pielęgnacji twarzy, poza tym lubię wszelkiego rodzaju produktu w sprayu.
  • Bobini, Vegan, szampon hypoalergiczny dla dzieci-w swojej pielęgnacji włosów używam też dziecięcych szamponów. Teraz będę miała dodatkowo wymówkę, bo kupię ją niby dla dzieci, a z ciekawością użyję sama kilka razy.
Ciało:


  • Lirene, Mineral Collection, dwufazowa mgiełka do ciała z koralem morskim-uwielbiam olejki w pielęgnacji ciała, jeśli dodatkowo mają atomizer to już w ogóle jestem bardzo chętna do zakupu.
  • Venus, Balsam do rąk-nowa linia kosmetyków z dopiskiem Nature, to coś co zawsze mnie kusi. Tu dodatkowo mamy pojemność aż 150 ml i pompkę, która zawsze ułatwia aplikację. Ta linia będzie zawierała jeszcze m.in. balsamy i olejki do ciała.
  • AA, Balsam odżywczy do ciała z masłem Murumuru-ja za tą firmą nie przepadam, ale skusił mnie składnik "Murumuru", o którym wiele dobrego czytałam na jednym z blogów.
  • Eveline, Slim Extreme 4D, remodelująca maska antycellulitowa-oby się pojawiła jak najszybciej i w ciągu dwóch miesięcy zlikwidowała pomarańczową skórkę, tak żebyśmy się mogłby pojawić bez wstydu na plaży.

Jak widzicie jest na co czekać. Mnie najbardziej zainteresowały włosowe nowości i te do pielęgnacji twarzy.
A Wy na co zwróciłyście uwagę? Czekacie na nowości Rossmanna?

13 komentarzy:

  1. Sporo ciekawych rzeczy :D muszę zajrzeć na stronę Rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie kuszą najbardziej te matowe pomadki z bell, super że coraz więcej firm wprowadza te pomadki na rynek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawią mnie nowe pomadki Bell. Pewnie przyjrzę się kolorom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W moim Rossmannie też nie ma szafy Bell ale za to na pewno obczaję nowości Garniera do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, poczekam na maski z Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze lubię patrzeć jakie nowości się pojawiają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Garnier, Fructis, Hydra Fresh ciekawa jestem tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie ta nowa linia Garnier Fructis 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja idę dziś polować na promocję ;) może jeszcze coś zostało ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tej mgiełki do ciała z lirene jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyjrzeć się linii Garnier, Fructis, Hydra Fresh, z wodą kokosową - super! :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...