Promocja na kosmetyki w Biedronce i Tesco

Wróciłam do regularnego blogowania, więc pora też na powrót do pokazywania ciekawych produktów, które w bieżącym tygodniu można kupić w łatwo dostępnych sklepach.
Od dzisiaj tj. od 6 sierpnia w Biedronce obowiązuje rabat na dezodoranty i wody toaletowe. Szczegóły tutaj.
Oprócz tego kilku(nastoprocentowe) obniżki na inne produkty przydatne w każdej łazience. Mnie zainteresowały szczególnie:
 Pozostałe kosmetyczne i okołokosmetyczne Biedronkowe artykuły zobaczcie sobie tutaj. Ja mam nadzieję, że oprę się tym obniżkom i z Biedry wyjdę tylko z pieluchami, które w tym tygodniu też są w promocji (2 paczki za 50 zł).

Ciekawe obniżki też w Tesco -30% na wybrane marki. Mnie najbardziej zainteresowały:
Co jeszcze możecie kupić taniej sprawdźcie sobie tu.

To wszystko co udało mi się wyłapać-nie jest tego wiele, bo wszystkie dyskonty i supermarkety teraz prowadzą akcję pt. "Powrót do szkoły" i uzupełniają swój asortyment w plecaki, piórniki, zeszyty ze wszystkimi postaciami z bajek itp.

Mimo wszystko-zainteresowało Was coś? A może w wakacje robicie sobie odwyk od zakupów?

7 komentarzy:

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...