Denko sierpień-wrzesień

Cześć!
I znowu pora na dwumiesięczne denko, tym razem już w bardziej jesiennym klimacie. Udało mi się zużyć kilka nielubianych kosmetyków, coś z kolorówki i pożegnałam się również z kilkoma ulubieńcami. Zapraszam na szczegóły.
Nie kupię ponownie:
  • Baza-serum wygładzające z AA-ma zbyt błyszczące drobinki, które nijak nie mogę uznać za efekt rozświetlenia na mojej skórze, poza tym mam wrażenie, że przez nią moja twarz się szybciej przetłuszcza.
  • Carmex, Pomadka z granatem-może i nawilża usta, ale to jak szczypał spierzchnięte usta było nie do wytrzymania.
  • Ziaja, Krem do rąk z ekstraktem z bawełny-ten krem nie robił z moimi dłońmi nic-ani nie nawilżał, ani nie zmiękczał, poza tym był zbyt wodnisty
  • Sylveco, Hibiskusowy tonik-nie podoba mi się zapach, galaretowana konsystencja i nie domywanie makijażu.
Nie wiem czy kupię ponownie:

  • Isana, Zimowy żel pod prysznic-miał fajny krówkowy zapach, ale niczym innym mnie nie zachwycił, poza tym nie lubię kosmetyków  o perłowym zabarwieniu.
  • Avon, Antyperspirant Beautiful Butterfly-zapach w porządku, ale to jak się mazał pod pachami było nie do zniesienia.
  • Alterra, Szampon Morela & Pszenica-może i nabłyszczał włosy, ale trochę je plątał i szybciej się przetłuszczały.
  • Isana Young, Żel do mycia twarzy i demakijażu oczu-trochę podrażniał oczy i nie zawsze radził sobie z demakijażem, szczególnie przy cięższym pomalowaniu


  • Kallos Caviar, Maska do włosów-Kallos jak to Kallos, był lepszy od wersji jagodowej, włosy się ładnie po nim błyszczały, ale jakiegoś szczególnego odżywienia nie zauważyłam. Polubiłam go jednak za uniwersalność.
  • Lovely, Blush me Baby-rozświetlacz i róż w jednym produkcie, nie wiem czy kupię ponownie, bo ten mi się szybko pokruszył, poza tym wolę bronzery niż róże.
  • Farmona, Jantar, Wcierka do skóry głowy-może i powodowała wzrost i przyśpieszenie wzrostu włosów, ale baaaaardzo mi się nie podobało jak przetłuszczała włosy, no i aplikator to dramat. Słyszałam jednak, że ma wejść wersja z nowym dozownikiem i wtedy może zdecyduję się na ponowny zakup.
  • Mexx, Fresh Woman-zapach fajny, świeży, ale ta mała butelka nie jest zbyt poręczna, poza tym wychodzi drogo.
Kupię ponownie:


  • Cien, Płyn do kąpieli Jaśmin & Brzoskwinia-bardzo wydajny, fajny zapach, robił super miękką i długotrwałą pianę.
  • My Secret, Beauty Elixir-coś na kształt kremu BB, który nie kryje za mocno, ale ładnie wyrównuje koloryt skóry i rozświetla.
  • Cien, Czekoladowe masło do ciała-kolejny kosmetyk z Lidla, który ma mocno czekoladowy zapach, jest wydajny, odżywia i uelastycznia skórę.
  • Wibo, Błyszczyk do ust-polubiłam bardzo za kolor, aplikator i nie sklejanie ust. Poza tym lubię kosmetyki Wibo.


Jak widać zużyłam 16 kosmetyków-to standardowo jak na moje możliwości. Kolejne kosmetyki też już są na wykończeniu, więc powoli przymierzam się do kolejnego denka, na pewno znajdzie się w nim też coś z kolorówki.

A jak Wam poszło? Byliście już w Rossmannie na promocji?

17 komentarzy:

  1. Nie znam tych produktów ;/ Ja jakoś ostatnio bardzo wolno wykańczam produkty :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Żele z Isany bardzo lubię. Ten błyszczyk z Wibo miałam i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam nic z tego zestawienia, ale bardzo mnie zaciekawił ten podkład My Secret :) Lubię takie lekkie, delikatnie kryjące formuły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam i uwielbiam odżywkę z jantara.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam carmex, a wersja z granatem to moja ukochana. Moje usta świetnie regeneruje

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam ten żel zimowy z Isany i bardzo mi się podobał, tak samo jak żel do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nic z Twoich kosmetyków :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieźle. Ja za to uwielbiam Carmexy a ten efekt lekkiego mrowienia i szczypani wprost uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekoladowe masło musi pachnieć cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zadaniem toniku nie jest usuwanie makijażu ;) Ja tonik Sylveco polubiłam, mam już jego 2 butelkę ale rzeczywiście jest on specyficzny i nie każdemu się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tego było, przynajmniej tak obiecywał producent, więc poczułam się zawiedziona.

      Usuń
  11. Płyn do kąpieli Cien już dawno wycofany :( Szkoda, super był :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Nie jestem na bieżąco, bo do Lidla mam kawałek.

      Usuń
  12. Aplikator w Jantarze wieeele by ułatwił. Jestem ciekawa jaki wymyślą ;)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...