Balsamy prawie jak EOS w Biedronce/Moda sportowa

Cześć!
Dzisiaj, jak co czwartek, pora na przegląd aktualnych promocji w sklepach. Zaczniemy od Biedronki i informacji, która ucieszy wszystkie fanki żeli pod prysznic i kąpieli z pianką.
W Biedronce od dzisiaj znowu można kupić balsamy do ust przypominające słynne jajeczka EOS. Już jakiś czas temu były w sprzedaży i opinie na ich temat są podzielone.
Szczegóły obydwu promocji i jeszcze więcej okazji (m.in. duże pojemności szamponu Timotei i maski do włosów w saszetkach) zobaczycie tutaj.
Od dzisiaj w Biedronce kilka ciekawych artykułów z mody sportowej. Te sneakersy na koturnie wydają mi się fajne i gdyby nie fakt, że mam podobne karmelowe przyjrzałabym im się bliżej.
Cała akcja "Modnie i wygodnie" do obejrzenia tutaj.
I jeszcze jedna Biedronkowa gazetka, aktualna od przyszłego poniedziałku. Tym razem pod hasłem "Kuchnia ze smakiem", a w niej wszelkiej maści naczynia kuchenne, urządzenia (jak np. parowary). Mnie zainteresowała miniszklarnia, podobną chyba można kupić w IKEI, ale nie sądzę, że w takiej cenie.
Wszystkie fanki ogrodnictwa i gotowania zapraszam tutaj.
Przechodzimy do Carrefoura i sporej oferty z filmami na DVD i muzyką na CD.
Jeszcze więcej tańszych filmów zobaczycie tutaj.
 W Lidlu natomiast trochę kosmetyków, moda dla mężczyzn i też sporo urządzeń pomocnych w kuchni. 



Całość do obejrzenia tutaj.

Czy tylko ja mam wrażenie, że oferty Biedronki i Lidla bardzo często się dublują?

18 komentarzy:

  1. Muszę się wybrać do Biedry, buty mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedronka ma fajną ofertę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zamiar kupić jakiś żel pod prysznic z Biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te balsamy mnie kuszą :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widzę tutaj nic dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam balsam "prawie jak " EOS z Biedronki, a te prawie to jak stąd na księżyc bo prócz okrągłego opakowania nie mają nic ze sobą wspólnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta mini-szklarnia świetna! Chciałam kiedyś kupić te balsamy a'la EOS,ale ich składy mnie nie zachwyciły :C

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten balsam a'la EOS i nie sprawdził się u mnie w ogóle :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś taki BALSAM DO UST z BIEDRONKI,ale nie spisał się u mnie za dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  10. W biedronce w tym tygodniu jest sporo ciekawych produktów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zawsze ich oferty najbardziej się podobają :)

      Usuń
  11. Mi w oko wpadła promocja na chusteczki nawilżane, dobrze się sprawdzają u mojego syna więc je kupię :D Balsamy również mnie zainteresowały ale po przeczytanych negatywnych opiniach, zrezygnowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też kupię te chusteczki dla mojego trzylatka :)

      Usuń
    2. Ja chyba też kupię te chusteczki dla mojego trzylatka :)

      Usuń
  12. to prawda, w biedronce często bywają fajne rzeczy :) mnie też się podobają buty, mogłyby być w jeszcze innych kolorach, ale ogólnie są spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Balsam ala EOS wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...