Promocja -49& w Rossmannie-co kupię i co bym chciała kupić

Szalona promocja w Rossmannie zaczyna się już w piątek i chociaż pierwotne ceny kosmetyków do makijażu (jak zwykle) zostały sporo zawyżone to i tak opłaca się kupować. 
W dzisiejszym poście pokażę co ja potrzebuję i czego będę szukać w Rossmannie, a także co chciałabym wypróbować, ale raczej nie kupię, bo mam kosmetyk o podobnej formule.
Zaczynamy od potrzeb. Potrzebuję w swojej kosmetyczce:
  • pomadki ochronnej
  • baza pod makijaż
  • puder matujący, najchętniej w kamieniu
  • krem BB
  • tusz Lash Sensational

Mam nadzieję, że od piątku promocja obejmie też pomadki ochronne, Zerknę na: Softlips od Perfecty, jeszcze nie wiem w jakiej wersji smakowej, balsam z Body Club, Blistex i masełko kokosowe z Nivea.

W kwestii bazy pod makijaż zainteresowała mnie ta z Rimmel, przedłużająca trwałość podkładu, puder matujący Stay Matte też z Rimmel, krem BB z L'Oreal i tusz Lash Sensational, o którym naczytałam się sporo superlatywów.

Jak widać szaleć za bardzo nie zamierzam.
Gdybym jednak szaleć zamierzała, to chciałabym wypróbować:
  • Maybelline, Vivid Matte Liquid, nr 05
  • Astor, Perfect Stay, cień do powiek w kredce nr 100
  • Maybelline, podkład Dream Velvet
  • Revlon, matowy balsam do ust, nr 270
  • L'Oreal, Super Liner Perfect Slim
  • Astor, Perfect Stay, Smokey Grey, kredka do oczu i cień do powiek w jednym

To tyle. Mam nadzieję, że zachowam zdrowy rozsądek i w piątek wyjdę z Rossmanna tylko z pomadkami ochronnymi, a na kolejne zakupy poczekam do kolejnego tygodnia.

A jakie są Wasze plany?

22 komentarze:

  1. Ja nie lubię przepłacać, więc nic nie kupię podczas promocji. Np. puder Stay Matte który wymieniłaś w regularnej cenie kosztuje ponad 26 zł, po promocji będzie to ponad 13. W drogeriach internetowych (perfumeria.pl, iperfumy.pl itp.) znajdziesz go za mniej niż 10 zł - i to w cenie regularnej. Baza Rimmel w rosku za 28 zł (14 po promocji) a w sieci znajdzisz od 12 zł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 10000% z Tobą :D szkoda przepłacać kupując kosmetyki typowo drogeryjne.

      Usuń
  2. Dream Velvet jest i na mojej liście :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadka Vivid Matte Liquid jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam liner z Loreala i jest super jak na liner w pisaku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam w planie kupić jakąś pomadkę ochronną i właśnie myślałam o Nivea albo Blistex;) No i może się skuszę na coś paznokciowego:) Bardzo ładny kolor tej pomadki z Maybelline:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baza z Rimmela wcale nie przedłuża trwałości makijażu, niestety. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadek nie mam planie jeśli chodzi o tę promocję, jednak ja wybiorę się bardziej na oczy i na twarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie oczy, oprócz tuszu nie za bardzo interesują:)

      Usuń
  8. Ja w tym tygodniu nie skuszę się raczej na nic i pewnie poszaleje w kolejnych tygodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna lista. Ja sama zrobiłam u siebie swoja listę a teraz zaglądam do innych i może mi jeszcze coś wpadnie w oko. Az się boje rachunku w kasie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masełko nivea mam w wersji jagodowej, szczerze mówiąc bardziej wolę wazelinki floslek, carmexy i tisane. Na promocji będę polować głownie na tusze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam wersję makadamia, ale teraz ten zapach kokosa mnie kusi:)

      Usuń
  11. Ja też w promocji na usta zamierzam kupić tylko pomadki ochronne. No i tylko dwa produkty do paznokci, to prawie jak nic :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Na szczęście zupełnie nie kusi mnie ta promocja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bezbarwne pomadki też są objęte tą promocją? Jeśli tak, to może jednak coś kupię? :-)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...