Duży haul zakupowy

I znowu mnie poniosło z zakupami. Tym razem zakupy obejmowały zarówno pielęgnację jak i kolorówkę. Cieszę się na testowanie tych nowości. Mam nadzieję, że i Was zainteresują.
W Rossmannie kupowałam tylko produkty z promocji, więc zaoszczędziłam w sumie jakieś 13 złotych.


  •  lekki olejek do włosów, Isana za 8,99 zł który można używać zarówno do olejowania jak i jako serum po myciu włosów 
  • tonik odmładzający z Bielendy za 9,99 zł
  • emulsję do higieny intymnej, Biały Jeleń za 5,99 zł
  • kremowo-olejowy peeling pod prysznic za 4,99 zł
W Biedronce w tym czasie też było sporo interesujących kosmetyków. Ja wybrałam:


  • peeling enzymatyczny za 2,99 zł, który nie wymaga pocierania
  • maseczka rozświetlająca z komórkami macierzystymi ryżu za 3,99 zł z Body Club
  • mgiełka o zapachu bawełny i jedwabiu za 5,99 zł
  • peeling do stóp za 2,99 zł
  • szampon Schauma Baby za 4,99 zł-nie zawiera SLS


  • płyn micelarny i mleczko do demakijażu Tołpa-w dwupacku za 14,99 zł
  • karmelowy płyn do kąpieli za 7,99 zł

 W Naturze podczas promocji -40% na kolorówkę kilku firm kupiłam:
  • pomadki w kredce Sensique z serii "Matte fits perfectly" za 5,99 zł w odcieniu 402 i 404
  • konturówka do oczu Kobo za 7,99 zł w odcieniu Deep Black
  • pomadka w kredce Kobo za 7,79 zł w odcieniu 202 Natural
  • lakier Wet 'n Wild "Wet cement" za 5,99 zł
  • róż do policzków Kobo za 8,99 zł

Jeśli zainteresowały Was moje nowości z Natury to uprzejmie donoszę, że obecnie wszystkie te kosmetyki są w promocji, więc można je kupić za taką samą niską cenę jak ja:)

Coś Was zainteresowało? Co Wy kupiłyście czy oszczędzacie na szaloną promocję -49 % w Rossmannie?

38 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawi mnie ten szampon z Schaumy. Gdzie kupiłaś zestaw z Tołpy ?
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości :) Karmelowy płyn do kąpieli miałam i bardzo miło go wspominam :) Olejek do włosów Isana używam z ogromną przyjemnością. Zainteresował mnie peeling Isana, chętnie przyjrzę mu się bliżej w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czytałam że ten olejek to Twój ulubieniec :)

      Usuń
  3. fajne nowości :) te płyny Bebeauty ślicznie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udane zakupy :) Czasem sięgam po Isana ale przyznaję, że peeling umknął mojej uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny kolor lakieru do paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te pomadki w kredce z Sensique i Kobo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś owy pumeks do stóp ale był dla mnie za delikatny. Zaciekawiły mnie pomadki :).

    OdpowiedzUsuń
  8. karmelowy żel pod prysznic pachnie obłędnie<3 niuchałam u koleżanki:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w tym tygodniu też poszalałam kosmetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od początku roku w sumie tyle nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Kobo :) Szczególnie cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A byłam niemal pewna ,że pomadki w kredce to GR

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio zastanawiałam się nad tym olejkiem do włosów z Isany, ale póki co muszę wykorzystać moje zapasy. =)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten karmelowy płyn z biedry uwielbiam! Cudnie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. wooow, znam tlyko krem micelarny z Tołpy, który uwielbiam :D:) A całej reszty jestem mega ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zakupy :D Ja ostatnio kupiłam tylko krem z filtrem i próbki minerałów i oprócz podkładu niczego nie planuję :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Biały jeleń moja ukochana firma! Jestem bardzo ciekawa tych kredek z Kobo. Obserwuję i czekam na ich recenzję!

    Zapraszam! Dopiero zaczynam, byłoby mi bardzo miło gdybyś wpadła!

    OdpowiedzUsuń
  18. Taki tani peeling za 4,99 zł ;O

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo dużo tego :) Ten olejek z Isany mam, ale jakoś nie bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe kosmetyki :) Lubię firmę Biały Jeleń,a szczególnie ich mydło :) Ciekawe te pomadki w kredce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super nowości, udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten karmelowy płyn pachnie bosko... <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny kolor ma ten lakier do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  24. gdzie kupiłaś lakier wet...???

    OdpowiedzUsuń
  25. Tonik z Bielendy jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lekki olejek do włosów Isana moim zdaniem jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam tą pomadkę z Kobo tylko w innym kolorze niż twój ,jest moim ulubionym produktem do ust .

    OdpowiedzUsuń
  28. Inspirujące wpisy, polecę znajomej żeby tu zajrzała

    OdpowiedzUsuń
  29. Natura, Natura i jeszcze raz Natura człowiek nie umie stworzyć czegoś tak pięknego!

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...