Torebki i moda w Biedronce/Kosmetyki w Lidlu

Cześć!
I znowu mamy październikowy czwartek i znowu z tej okazji pokażę Wam co ciekawego do kupienia w Biedronce i w Lidlu. W Biedronce w "Inspiracjach Tygodniowych" nie pojawiło się nic ciekawego kosmetycznie, ale to pewnie dlatego, że trwa akcja kosmetyczna "Kompleksowa pielęgnacja". Ja już w poniedziałek się obkupiłam, ale jeśli Wy nie, to zajrzyjcie tutaj czy jest dla Was coś ciekawego.
Dzisiaj nie będzie więc zbyt kosmetycznie, ale mam nadzieję, że nadal interesująco. Zobaczcie 3 różne oferty Biedronki. Od tego poniedziałku pod hasłem "Wybrane przez Klientów" sporo zdrowych nowości. 
Ciekawa jestem czy powyższe produkty i np. czekoladowy makaron wejdą do stałej sprzedaży. Jeśli jesteście na diecie albo po prostu zdrowo się odżywiacie to tutaj na pewno znajdziecie coś dla siebie.
Od dzisiaj natomiast do kupienia np. damskie torebki i choć nie jest to co prawda Wittchen to np. ta beżowa listonoszka zapowiada się ciekawie. 

Oprócz termosów i torebek będzie można kupić m.in. rajstopy poprawiające krążenie i akcesoria do stóp, takie jak pumeksy, czy separatory, idealne gdy malujecie paznokcie. Szczegóły tutaj.

I ostatnia Biedronkowa akcja. Została przygotowana z myślą o zbliżającej się zimie. Od 26 października będzie można kupić i coś do poczytania i do ubrania.
Biedronka podąża za trendami i oferuje m.in. tak modne w tym sezonie traperki. Ja skuszę się chyba na jakąś książkę i szare tregginsy. Więcej zimowych akcesoriów tutaj, także dla dzieci i facetów.

I na koniec Lidl. Od 26 października w sprzedaży kosmetyki inspirowane kawą i herbatą (?). Oprócz lakierów Wibo w cielistych odcieniach do kupienia seria Planet Essence od Perfecty. Ja mam z tej serii peeling do ciała o zapachu borówki kanadyjskiej i zapowiada się on bardzo interesująco.

Poza kosmetykami będą także sprzedawane eleganckie koszule damskie, idealne do pracy biurowej i więcej kawowo-herbacianych produktów. Cała oferta tutaj.

Wybierzecie się po coś? A może oszczędzacie pieniądze na promocję -49% w Rossmannie?

17 komentarzy:

  1. Ooo termos, super, akurat potrzebuję :)) Ale i na promocję w Rossmannie oszczędzam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno kupię sól do kąpieli, bo mi się skończyła :) I może rozejrzę się za butami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta listonosza jest bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie mi się podobają,ciekawe jak będą wyglądać

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widziałam tych gazetek chyba jeszcze :D
    ale kilka rzeczy mnie skusiło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfecta, serum do twarzy wygląda kusząco! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oszczędzam na promo w Rossmannie :D Mam nadzieję, że uda mi się dorwać fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja oszczędzam na promocje w Rossmanie ,która będzie od 2-11,będzie szał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Traperki, tregginsy i termos :) Czyli trzy raz T najbardziej mi wpadły w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że te sklepy tak poszerzają swój asortyment:-)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...