Październikowe zakupy

Dawno nie było u mnie posta zakupowego (ostatni w maju), bo dawno też nie kupiłam takiej ilości kosmetyków w tak krótkim czasie, a skoro trochę mi się w tym miesiącu uzbierało to najwyższa pora, żeby to ujawnić. Zakupy zrobiłam w Lidlu, Biedronce i Rossmannie i od tego ostatniego zaczniemy.

  • Ziaja, Mleczko do demakijażu Ogórek-to mój powrót w ogóle do mleczek. Ciekawa jestem jak poradzi sobie ze zmywaniem makijażu. Niestety ma w składzie parafinę, ale ponieważ zawsze będę po nim używać jeszcze toniku albo płynu micelarnego, mam nadzieję, że ten składnik nie wyrządzi mi krzywdy.
  • Alterra, Dezodorant "Jojoba & Szałwia"-kupiony z ciekawości w promocji za niecałe 7 zł. Ciekawe czy rzeczywiście jest taki naturalny i delikatny.
  • Alterra, Krem do rąk "Granat i Masło Shea"-też w promocji i też z Alterry. Czytałam o nim wiele dobrego.

  • Isana Professional, Szampon i odżywka do włosów kręconych-to moje pierwsze produkty z tej linii Isany. Będę stosować i w solo i w duecie i liczę na podkreślenie moich smętnych fal.
  • Babydream, Szampon ułatwiający rozczesywanie-ta wersja to mój ulubieniec wśród delikatnych szamponów i z chęcią do niego wrócę.

  • Planet Essence by Perfecta, Peeling do ciała "Borówka kanadyjska"-produkt dostępny tylko w Lidlu. Jestem po pierwszych użyciach i niedługo podzielę się wrażeniami.
  • Cien, Czekoladowe masło do ciała-za 400 ml zapłaciłam 9,99 zł. Zapach idealny na jesień i zimę, a i opakowanie mi się przyda
  • Cien, Żel do mycia twarzy z ekstraktem z oliwek-chętnie go porównam z Biedronkowymi

  • Suplement diety ze skrzypem-muszę się ratować, bo niedługo zostanę łysa, tak mi włosy wylatują:) Z wyprzedaży za 5 zł.
  • Marion, Ampułki do włosów-5 ampułek za 6,99 zł z promocji "Kompleksowa pielęgnacja"
  • Eveline, lakier do paznokci z lekko metalicznym połyskiem-mam go dzisiaj na paznokciach:)
  • Vevey Swiss, Balsam do stóp-marka, z którą spotykam się po raz pierwszy i której kosmetyki też są (chwilowo jeszcze) dokupienia w Biedronce

To by było na tyle. Chciałabym napisać, że nie kupię już nic do końca roku, ale wszystkie wiemy, że zbliża się promocja w Rossmannie na kolorówkę (we wtorek pokażę moją wishlistę na tę okoliczność) i Dzień Darmowej Dostawy, więc może być różnie...

Zainteresowało Was coś? O czym byście chciały przeczytać?

50 komentarzy:

  1. Alterre znam, aczkolwiek używałam tylko szampony i odżywki i nie powiem całkiem fajnie się spisywały.
    Ten Peeling z Lidla kusił mnie ostatnio, ale mam sporo peelingów i bałam się że nie zdążę ich zużyć, ale czekam na Twoją recenzję :)
    A ten suplement ze skrzypem też kiedyś miałam, teraz też biorę, z tym że inny, nie chcę wyłysieć :P

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam i ja kupić ten dezodorant z alterry, ale zniechęciły mnie słabe opinie

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś te ampułki, coś tam dały, ale nie za wiele:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak sprawdzi się Isana do kręconych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kupić skrzypowitę lub coś do niej podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa jak się sprawdzą u Ciebie produkty Isana, bo u mnie wszystkie ich produkty do włosów były kompletną klapą! Skuszę się za to na babydreama, bo jakoś przeoczyłam tą wersję,a ma zachęcający opis.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nooo niezle nowości :-) mam ten ogorek z Ziaji :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa tych ampułek marki Marion. Nigdy o nich nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam i nie znam nic z Twoich zakupów..

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zakupy, ostatnio nie jestem na bieżąco z nowościami ziaji a w lidlu bywam raz na pół roku to max.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kupiłam ostatnio tą odżywkę z Isana. Ten dezodorant z Alterra jest nawet dobry jak na tą cenę . W Rossmann warto kupować na promocji .

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam nic z Twoich nowości, ale miałam kiedyś dezodorant z Aletrry w innej wersji i byłam nawet zadowolona :) Właśnie kilka dni temu przypomniałam sobie, że już niedługo dzień darmowej dostawy, od kilku lat korzystam wtedy z darmowej wysyłki i coś zamawiam, nie tylko z kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz skorzystałam w zeszłym roku i w tym też zamierzam :)

      Usuń
  13. O taki dezodorant muszę kupić i przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedy jest dzien darmowej dostawy?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa jak się sprawdzi balsam do stóp z Vevey Swiss :) ja na razie zamówiłam z avonu, ale ten wygląda ciekawie, więc może się skuszę na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne zakupy :) Mnie od dłuższego czasu interesuje marka Alterra. Daj znać jak sprawują Ci się te produkty :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz i skomentujesz, zapraszam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Na Isane mam ochotę; ) daj znać jak się spisuje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Serie z Isany do loków mialam i lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam właśnie, że czytałam o niej u Ciebie, ale nie pamiętałam opinii:)

      Usuń
  19. Uwielbiam szampon Babydream :) Ciekawi mnie masło do ciała Cien, daj znać jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Spore zakupy.Ja się nie skusiłam na nic z Biedry i Lidla.Oszczędzam na promocję w Rossmanie -40%.Od razu mogę ci powiedzieć,ze te proszki Vitalss to kompletny szajs jak dla mnie tobie może pomogą.Zjadłam już 3 opakowania i nic.Włosy wypadały bez reszty,garściami.Poszłam do lekarza i tam tkwił problem,który rozwiązałam./a Ziaji te mleczka są fajne,ja kupiłam olejek do mycia twarzy z Zjaji zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe zakupki. Czekam na recenzję :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem ciekawa tego masła do ciała ;)
    uwielbiam takie zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam żadnego kosmetyku z przedstawionych, ale ciekawi mnie krem do rąk Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja skusiłam się na balsam do ciała z Alterra ale kremu do rąk niestety nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja z tych kosmetyków nic nie miałam, a do Rossmana się nie wybieram! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę wypróbować jakieś mleczko z ziaji :))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :))

    OdpowiedzUsuń
  27. O masło do ciała wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie dowiem się czegoś więcej o produktach z Alterry, lubię tą firmę ale akurat tych kosmetyków o których piszesz wyżej nie miałam okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawa jestem tego dezodorantu z Alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Klika rzeczy mnie zaciekawiło, czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  31. Brałam ten suplement, ale u mnie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  32. Niezłe zakupy, najbardziej zaciekawił mnie ten dezodorant Alterry

    OdpowiedzUsuń
  33. ciekawe zdobycze :) ostatnio odkryłam tą żółtą Isane i z chęcią wypróbuję inne wersje :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Swietne nabytki, niech Ci dobrze sluza :) Uwazaj Kochana z ta odzywka Isana, o ile dobrze pamietam ma isopropyla w skladzie, wiec moze przesuszac. Ja ja dosc dlugo stosowalam do mycia dlugosci :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Krem do rąk z Alterry bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...