Szczoteczka do twarzy w Biedronce/Torebki Wittchen w Lidlu

I znowu mamy czwartek, a to oznacza tylko jedno-przegląd promocji w Lidlu i Biedronce. Czekam na jakąś mega dużą ofertę kosmetyczną w Biedronce i się doczekać nie mogę, a więc trzeba się cieszyć z tego co jest.
Od przyszłego poniedziałku w Biedronce do kupienia m.in.
Ja się poważnie zastanawiam nad zakupem tej suszarko-lokówki, bo był to jeden z punktów mojej wishlisty, a ta wygląda całkiem ok i ma dodatkowo pięć końcówek. Co sądzicie? Oprócz ww. będą jeszcze inne urządzenia do stylizacji włosów, piżamy, szlafroki itp, bo to akcja "Praktyczna łazienka" jest. Wszystko do obejrzenia tutaj.

Od dzisiaj natomiast do kupienia m.in.
Ta czerwona szczotka do włosów przypomina którąś wersję Tangle Teezer (Aqua Splash?). Oprócz tego z kosmetycznych rzeczy coś dla fanek delikatnych szamponów: półlitrowy Johnson's Baby w supercenie i biedronkowe kremy do rąk za grosze. Zobaczcie tutaj.

Pora na Lidla. Tu wypatrzyłam jedynie szampony i odżywki Garnier w świetnej cenie.
No, a teraz wisienka na torcie, czyli torebki Wittchen znowu do kupienia od 17 października.
Ja wybrałam tylko te dwa modele, ale mają być w sprzedaży aż 32 wersje. Jakie i za ile zobaczycie tutaj.

Wybieracie się na torebkową bitwę do Lidla?

25 komentarzy:

  1. Mnie śmieszą tetorebki ;) jak kogoś stać to sobie je kupi w butiku, a nie będzie walczył o życie w Lidlu bo firma wypuściła je w 100 razy większym nakładzie i tylko dlatego są tanie ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic mnie nie kusi, a zwłaszcza bitwa o torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebki super, ale chyba nie mam tyle siły, żeby o nie walczyć :P Zastanawiam się nad szczoteczką do twarzy z Biedronki, ale jej cena jest dość wysoka, więc jeszcze nie zdecydowałam, czy ją kupię, czy nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozejrzę się za podróbką TT :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I znowu będzie szum wokół torebek, ale trzeba przyznać, że ładne są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam szczoteczkę z biedronki i ta w starszym wydaniu, jest mało delikatna, może zmienili włosie w tej nowej, jeżeli nie to nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam torebki... niektóre całkiem, całkiem, ale nie wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam szczoteczkę , zakupiłam ją kiedyś w biedronce i powiem Ci straszny bubel :/

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo to chyba będę musiała wybrać się do lidla i koczować od rana na torebkę Wittchen

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa ta suszarko lokowka :-) tez by mi sie przydala :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. raczej często nie zaglądam do biedronki, nie po drodze mi do niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś już były szczoteczki do mycia buźki w biedronce, ale o połowę tańsze o ile dobrze pamiętam. Może te będą lepszej jakości? Ciekawe.
    Już widzę bitwę w Lidlu o torebki, hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bitwa o torebki w Lidlu może być ciekawa :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. torebki <3 ale tej walki nikt nie przetrwa hihi

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się skusiłam na nowe zapachy żeli Aromatic ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebki są ładne ale jakoś w ogóle nie kuszą mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem ciekawa ilu ludzi się rzuci na torebki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie bym przygarnęła torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oferta Biedronki jak zawsze wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta szczoteczka wydaje się bardzo fajna. Ciekawe, czy sprawdzi się równie dobrze jak markowe, które ma w ofercie drogeria internetowa.
    Niektóre torebki też wyglądają super. Ale trzeba mieć mocną motywację, żeby wybrać się po nie do sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś mnie nie kuszą te szczoteczki do mycia twarzy. Obawiam się, że bedzie problem z wymiennymi końcówkami do nich.

    OdpowiedzUsuń
  22. ja polecam te żele z Biedronki - bosko pachną :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...