Kosmetyki w Tesco/Muzyka w Biedronce i Tydzień Polski w Lidlu

 Cześć!
Jak co czwartek, pora na kolejny przegląd promocji. Tym razem trafiło na Lidla, Tesco i Biedronkę.
W Lidlu od poniedziałku zaczyna się "Tydzień Polski", w którym będzie można kupić produkty m.in. spożywcze naszych rodzimych producentów. Niestety ta akcja nie obejmuje kosmetyków, a pamiętam, że w zeszłym roku sprzedawali produkty Ziaji, Farmony itp. No ale jak nie będzie kosmetyków, to przynajmniej na ciuchy można rzucić okiem. Tym razem np. grube swetry. 

A także jegginsy, dżinsy, pikowane bluzki i ocieplane botki. Szczegóły tutaj.
W Tesco od wczoraj akcja "Piękno z każdej strony", a w niej m.in. nowa seria do cery trądzikowej od Perfecty, pianka brązująca Bielendy i kosmetyki do włosów w fajnych cenach.


Co jeszcze Zobaczcie tutaj.
I przechodzimy do Biedronki, która ostatnio mnie bardzo zaskakuje na plus. Zawsze lubiłam ten sklep, ale teraz chodziłabym do niego kilka razy w tygodniu, bo od dzisiaj będzie można kupić np.

Ja mam ochotę na te zakolanówki (bo grube rajstopy już kupiłam i to o połowę tańsze), ale zastanawiam się czy nie jestem na nie trochę za stara. Czy jest jakiś górny wiek, w którym już nie wypada ich nosić? Oprócz tego także 2-pack koszulek na ramiączka, ramki na zdjęcia i składniki charakterystyczne dla azjatyckiej kuchni.
A od poniedziałku akcja tematyczna "Czas na porządki", w której oprócz chemii do czyszczenia i sprzątania, m.in także.


Oprócz tego płyty CD -jakich artystów i za ile możecie zobaczyć tu.

Słuchacie jeszcze w ogóle CD? Ja już zapomniałam, że coś takiego kiedyś było, chociaż nigdy nie byłam jakąś ogromną płytozbieraczką:)

20 komentarzy:

  1. W biedronce można obecnie dorwać bardzo fajne książki po 8,99 :) Duuuuuży wybór

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuję kupić w Biedronce kosz na ubrania i szafkę:) Niedługo się przeprowadzam i trzeba będzie urządzić całe mieszkanie. Zazwyczaj te kosze spotykam za około 100 zł! Spora różnica

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterki z Lidla fajne, ale nie wybieram się.

    OdpowiedzUsuń
  4. W Lidlu na zakupach już byłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. W moim też, ale ani w jednej ani w drugiej Biedrze ich nie było:/

      Usuń
  6. pudełeczka super, muszę przyczaić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moja biedronka pewnie nie jest aż tak zaopatrzona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W Biedzrze oglądałam dziś śliczne sweterki,takie zielone i jasne przewiązywane małym paseczkiem.Te zielone bardzo mi się spodobały,ale za drogo troszkę.Ogólnie na nic się nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ich nie było, ale rzeczywiście cena 45 zł za sweterek z dyskontu to trochę sporo:/

      Usuń
  9. ciekawe jak to będzie w mojej biedronce

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe macie promocje :) u mnie ostatnio w Niemieckim Lidlu powiewa nudą :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Do biedronki zaglądam kilka razy w tygodniu, mam w domu dużo rzeczy z tego sklepu. Mają często bardzo ciekawe oferty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. do biedronki chętnie bym wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś na takie promocje to leciałam od samego rana, teraz mnie jakoś nieciagnie :/ Produkty pojawiają się dość często więc spokojnie dla wszystkich wystarczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak mnie coś szczególnie interesuje to nadal lecę z samego rana:)

      Usuń
  14. szczerze to nie przepadam za lidlem, bo u nas co lepsza promocja to nigdy nie ma asortymentu ...

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...