Kosmetyki do włosów z Biedronki

Biedronka ostatnio to mój ulubiony sklep. Umiem w nim kupić zarówno artykuły spożywcze, ubrania, ale i kosmetyki. I przeważnie ze wszystkiego jestem zadowolona. Podczas ostatniej promocji na kosmetyki do włosów kupiłam kilka, które wykorzystałam podczas wczorajszej soboty do włosów. W ruch poszły olejek Loton, szampon Farmony, saszetka Biovax i serum Biosilk.


1. Najpierw na zwilżone włosy nałożyłam olejek Loton. Ja mam wersję z makadamią, ale jest też dostępna z kokosem i arganem. Olejek można też nakładać na ciało. Kosztuje około 10 zł.
2. Po około 1,5 godzinie umyłam tylko skalp szamponem Farmona ze skrzypem polnym. Jest to typowo oczyszczający szampon, więc potraktowałam nim tylko skórę głowy, a długość została umyta spływającą pianą. W Biedronce można jeszcze kupić wersję pokrzywową i łopianową, ale ja mam ochotę na lnianą i mam nadzieję, że taka też wejdzie do sprzedaży, Kosztuje 6,99 zł, w promocji około 5,50 zł.
3.Nałożyłam na 20 minut pod czepek maskę Biovax do włosów słabych ze skłonnością do wypadania (chociaż moje włosy są dosyć gęste i długie, to taka saszetka jest za duża, żeby ją wykorzystać na raz). Jest to maska nawilżająca, zawierająca m.in.aloes, miód i ekstrakt z henny. W Biedronce można jeszcze kupić saszetkę maski "Naturalne oleje", "Keratyna i jedwab" i do włosów suchych i zniszczonych( z ekstraktem z miodu i cynamonu i olejkiem ze słodkich migdałów). Kosztują 1,99 zł, a w promocji około 1,60 zł.
4. Zmyłam maskę i na mokre włosy nałożyłam serum Biosilk Maracuja Oil. W Biedronce można jeszcze kupić jedno serum na końcówki Argan Oil od Greenelixir. Obydwa kosztują 4,99 zł, ale raczej to pierwsze jest bardziej wartościowe, bo zawiera olejek z nasion marakui, jedwab i hydrolizowane proteiny przed zapachem.
5. Gdy włosy wyschły jeszcze raz je przeczesałam, bo dół wyglądał ubogo.
Finalny efekt prezentował się tak:

Włosy były bardzo gładkie i miękkie w dotyku. Błyszczały się i miały sporą objętość. Myślę, że to zasługa maski, bo kiedyś już jej używałam i pamiętam, że też byłam zadowolona z efektów. Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko kupić pełnowymiarowe opakowanie, ale to już nie w Biedronce:)

Macie jakiś swój ulubiony produkt do włosów z Biedronki?

40 komentarzy:

  1. Też lubię kosmetyki do włosów z Biedronki szczególnie szampon z Farmony :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak sprawdziłby się na moich włosach ten olejek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie Biosilk oraz maski z Biovaxu.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny efekt, ja za maracuja nie przepadam, a z biovaxów lubię tylko do blond i wersje z truflami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już wieki nie kupowałam żadnych kosmetyków w Biedronce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że dobrze zrobiła Twoim włosom taka pielęgnacja. Serum z Biosilk ma alkohol wysoko w składzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawiera w ogóle alkoholu, a na pewno nie Denat :)

      Usuń
  7. W Biedronce mają najlepsze odżywki świata :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten olejek i jest całkiem niezły :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak Ci włosy urosły! :D Ja też bardzo lubię Biedronkę - szampon z Farmony kupuję regularnie a maski z Biovaxa są jednymi z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  10. biosilk nakładam na końcówki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też, a że włosy mam pocieniowane to wychodzi mi, że muszę je nałożyć od ucha :)

      Usuń
  11. Miałam kiedyś Biosilk ale po wielu odradzających mi go komentarzach, zrezygnowałam z używania go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ten sam, tamten zawierał wysoko w składzie alkohol i pewnie dlatego Ci odradzali.

      Usuń
  12. A Farmona jest na stałe w ofercie?
    Hmm,o tym olejku nie słyszałam. Warty przetestowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farmona jest na stałe, a ten olejek całkiem fajny.

      Usuń
  13. Także kupuje kosmetyki w biedronce gdy są promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie skrzyp coś nie podszedł, zarówno szampon jak i spożywany doustnie w postaci herbat i tabletek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że w biedronce jest coraz więcej kosmetyków, też często tam kupuję i można znaleźć fajne perełki. :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie. :)
    http://syll-kosmetycznie.blogspot.com/2015/10/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Biedronkowych kosmetyków do włosów jeszcze nie miałam, ale bardzo lubię ich żele pod prysznic i płatki Carea ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię saszetki Biovaxa z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie miałam żadnego wyżej wymienionego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam ten szampon i biovaxową maseczkę. A olejek Loton niedawno w Rossmannie kupiłam (arganowy)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie wyglądają. Używałam tej maski i była okej, ale bez szału :D I pachnie jak olej Amla tylko mniej intensywnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super blask :) Też lubię te szampony Farmony, ładnie oczyszczają i nie szkodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tez uzywam kosmetykow z biedronki tanie i dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  23. w biedronce czesto da się upolowac jakieś fajne produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Najcześciej w Biedronce kupuję saszetki biovaxa, ale ostatnio na promocji udało mi się też upolować odżywkę Garniera Oleo Repair :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie kupuję kosmetyków w biedronce, ale widać że Tobie służą :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiedzialam ze ten loton dostępny jest w biedronce :-) musze go miec :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też lubię kosmetyki z Biedronki, często kupuję :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku do włosów z Biedronki, poza rewelacyjnym suchym szamponem.

    OdpowiedzUsuń
  29. ostatnimi czasy - suchy szampon :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Uważam, że w biedronce za małe pieniądze można wyłapać wiele perełek. Sama kupuję tam wszelkiego rodzaju olejki. Zawsze czytam skład produktu i wiele z dostępnych produktów ma skład o wiele lepszy, niż nie jeden markowy produkt. To już nie jest ta sama biedronka co kiedyś.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...