Kosmetyki w Biedronce i Tesco/Moda w Lidlu i Carrefour

No i nadszedł kolejny czwartek-tym razem październikowy. Ja dzisiejsze przedpołudnie spędziłam intensywnie-na zakupach w Lidlu i spacerze z dzieckiem w parku. Do Lidla pojechałam po ubrania dla Syna, ale jak zwykle dziki tłum przy koszach nie pozwolił mi nawet obejrzeć tego po co pojechałam. Wyszłam więc tylko z dwoma parami spodni dresowych i 2-packiem koszulek z długim rękawem. Dla siebie też coś kupiłam-masło do ciała za 9,99 zł, peeling o zapachu borówki i żel do mycia twarzy, ale tymi zakupami pochwalę się innym razem.
Dzisiaj natomiast kolejny post kosmetyczno-modowy z aktualnymi promocjami w dyskontach i supermarketach.
Od dzisiaj w Biedronce produkty m.in. Vaseline, a także tańsze m.in.
Co ciekawe ten balsam w sprayu jest do kupienia w Tesco o 2 zł drożej. 

W Tesco w akcji "Przewodnik urody" do kupienia (oprócz balsamu Vaseline)są m.in.
A oprócz tego balsamy do ciała, produkty do pielęgnacji ciała i włosów. Wszystko tutaj.
A teraz przechodzimy do części modowej. Carrefour cyklicznie wypuszcza ofertę ubraniową, tym razem oczywiście jesienną. W części kobiecej najbardziej interesujące są:
Poza tym ubranka dla dzieci w korzystnych cenach, i coś dla panów, chociaż wiem, że oni nie bardzo się lubią ubierać w supermarketach:) Cała gazetka tutaj.

I na koniec jak zwykle najciekawszy Lidl. Uwielbiam takie spodnie niby-dresowe, ich jegginsy też są dobrej jakości, a od 8 października będzie też można kupić swetry i płaszcze.

Szczegóły tutaj.

Uwielbiam jesień właśnie za takie płaszcze (mój zamówiony dzisiaj dotarł i nie mogę się doczekać, aż go pierwszy raz założę), dzianinowe sukienki i zamszowe kozaki. Nawet dzisiaj się tak ubrałam:)

23 komentarze:

  1. Rzeczywiście w Lidlu są fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja będę czatować na sweterek z Lidla ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. na nic się nie skuszę ;) całe szczęście

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałam, że gazetki promocyjne to dla mnie zło ;) No nic, muszę się wybrać do Tesco po Ziaję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poluję w Biedronce na żele Dove i balsam w sprayu z Vaseline.

    OdpowiedzUsuń
  6. Żałuję że nie wiedziałam wcześniej o Vaseline - ale skąd miałam znać zamiary producentów :P - zaoszczędziłabym na nich kilka złotówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja poluję na spray Vaseline jednak na razie u mnie w biedronce go nie ma i nie wiadomo czy będzie ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba się skuszę na ten balsam w sprayu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O Ty kusicielko :P podoba mi się asortyment i pewnością coś dla siebie przechwycę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bardzo lubię zamszowe kozaczki :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Całe szczęście nic mi nie przypadło do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Markety zaskakują, Biedronka szczególnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeglądałam i w Lidlu najbardziej spodobało mi się pościel! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. poluję na lidl! najlepsze rzeczy! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurtka w Carrefour mi się podoba i dresy w Lidlu :D
    Poklikałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. A w Lidlu jak zawsze od rana pewnie będzie batalia o najnowsze ciuszki :) szkoda, że popołudniu kiedy wracam z pracy wszystko jest już praktycznie przebrane

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię lidla ale nie mam zmiłowania do toczących się w nim bitw

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...