Nowa gazetka kosmetyczna Biedronki/Kompleksowa pielęgnacja

Cześć!
Nie raz i nie dwa przy okazji pokazywania Wam promocji w supermarketach, pisałam, że czekam na jakąś ofertę kosmetyczną Biedronki. No i się doczekałam. Ciekawe kosmetyki będą do kupienia od 19 października a to wszystko pod hasłem "Kompleksowa pielęgnacja". Co mnie najbardziej zainteresowało? 







Jak same widzicie niektóre z nich to całkowite nowości, inne już były dostępne tymczasowo w Biedronce, a jeszcze inne są w stałej ofercie. Wszystkie kosmetyki do kupienia od przyszłego poniedziału do obejrzenia tutaj. Znajdzie się coś zarówno do włosów, do ciała, jak i do pielęgnacji twarzy( w tym płyn micelarny Garnier w supercenie).

P.S. Bardzo mnie cieszy ta promocja, szkoda tylko, że przypadła na okres kiedy próbuję się wydostać z moich zapasów i nic nowego nie kupować:)

A wy coś planujecie kupić?

23 komentarze:

  1. Oglądałam dziś rano tę gazetkę właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno znajdę coś dla siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kremowe żele pod prysznic z Be Beauty są cudowne! Używałam toffi, jego zapach to magia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno skorzystam! Duży żel kupię i każdy rodzaj balsamu pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam spore zapasy i nic nie chce kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyjątkowo nic mnie nie zauroczyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuszą mnie żele pod prysznic z bebeauty, fajna cena, duża pojemnosć i zapachy spoko się zapowiadają, może kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba odwiedzić Biedronkę w takim razie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. żel pod prysznic o zapachu kokosa trafi do mojego koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ampułki z Marion w dobrej cenie zawsze mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś te wielkie żele BeBeauty i nie były jakieś powalające, a malinowy pachniał bardziej gumą balonową niż malinami.

    OdpowiedzUsuń
  12. jakaś odżywką z Joanny bym nie pogardziła :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Może się skuszę na krem Tołpa ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie pogardziłabym tym balsamem pod prysznic! :) Trzeba będzie się wybrać do Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie pewnie zacznie kusić, jak wpadnę do sklepu...

    OdpowiedzUsuń
  16. Staram się omijać tę strefę Biedronki szerokim łukiem, bo zawsze na coś się skuszę, co niekoniecznie jest mi potrzebne...

    OdpowiedzUsuń
  17. chciałabym balsam pod prysznic, ale właśnie niedawno kupiłam sobie z Balei :D

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...