Photo mix wrzesień/październik

Dzisiaj, przy sobocie, chciałabym Wam pokazać zdjęcia. Mówiłam już że odkąd mam Instagram, zdecydowanie częściej robię fotki? Mówiłam. I nie chodzi o cykanie selfie na każdym kroku, ale o uchwycenie chwil, które szybko się zapomina, a tak są dowody:)Niektóre dowody pochodzą z początku września, a najświeższe z wczoraj. Kolejność raczej przypadkowa, chociaż pierwszy kolaż jest najstarszy.


Początek września-Nasz pierwszy wypad do Władysławowa we trójkę i chociaż wiało jak w kieleckiem, wiem, że na pewno pojedziemy tam za rok, bo radość Małego na widok tego ogromu piachu i wody-bezcenna:)
Zakupy z Biedronki-zestaw do stylizacji włosów, kupiony dla mamy na imieniny/balsam-sówka i masełko malinowe do ust/"Cotton balls"-jeszcze czekają na swoje właściwe miejsce/chusteczki higieniczne w owocowej grafice-u nas sezon na katar, więc już zostały nam tylko resztki arbuzowych:)

 Pojedzone-paluszki z rozmarynem z Biedronki, rozmarynu tyle co kot napłakał, ale smakują świetnie/uwielbiam śliwki/herbata z miodem w kubku z Paryża/oponki-rozeszły się w 5 minut i nadal brakuje mi motywacji by te kalorie spalić:/


Kulturalnie-"Rodzinne rewolucje" włączyłam przypadkiem na HBO i nie sądziłam, że tyle razy się będę śmiała w przeciągu 1,5 h/promocja w Znaku na książki zaowocowała zakupem 4 pozycji za 55 zł/uwielbiam "The Voice of Poland" i już się nie mogę doczekać wieczora i kolejnych bitew/pierwsza książka z powyższej czwórki, którą przeczytałam i stwierdzam, że chyba jestem za stara na takie bajki, bo ledwo co przez nią przebrnęłam
Nasze stopy/świeżo zrobione brwi-świeżo wyregulowane u kosmetyczki, nie odważyłam się na hennę/kwiaty od męża z okazji 3 rocznicy ślubu/Łoś i Super Ktoś:)

To tyle na dzisiaj-ja zaczynam zbierać fotki na kolejny post zdjęciowy.
A jak Wam minął początek jesieni?

24 komentarze:

  1. Super mix! Miałam kiedyś identyczny kubek, ale mi się stłukł :( Ale pięknie we Władysławowie, muszę tam się kiedyś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie mega słodkie :) muszę obejrzeć ten film "rodzinne rewolucje" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, a we Władysławowie byłam 3 razy i uwielbiam tam przyjeżdżać, choćby na kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rodzinne rewolucje też mi się mega podobały, aż się zdziwiłam :) The voice też jestem wielką fanką :DD Też czekam na dzisiejszy odcinek :) Niezbędnik obserwatorów gwiazd mi się podobał - może bez szału ale całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. The Voice of Poland to moja jedyna rozrywka w TV :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ ja dawno nie jadłam śliwek!!! :o
    Film Rodzinne rewolucje mi się bardzo podobał :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna z Was rodzina :) Zjadłabym teraz takie oponki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęciowe podsumowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cotton balls się udało złapać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też dzięki instagramowi częściej robię fotki, naprawdę fajnie dzielić się z światem takimi zwykłymi chwilami które człowieka cieszą. Zwracam też większą uwagę na uroki codzienności ;) Mały uroczo wygląda jak śpi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. W Biedronce można upolować niezłe cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepszy jest Łoś i superKtoś :-)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kubek a Paryża jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bamboszki świetne! :))
    super post, lubię takie ;) !

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...