Balsamy sówki do ust w Biedronce i inne dobroci

Wróciłam już z wakacji. Były wprawdzie krótkie, bo tylko 6-dniowe, ale bardzo udane, mimo kiepskiej pogody. Cieszę się, że udało nam się spędzić te kilka dni we trójkę nad morzem. Za rok na pewno pojedziemy w to samo miejsce, być może na dłużej.
W sobotę pojawi się recenzja niepozornego szamponu do włosów, który już został moim ulubieńcem, a tymczasem zapraszam na szybki post z promocjami w Biedronce. 
Dzisiaj zaczyna się akcja "Dla dziecka i mamy", dzięki której znowu można kupić niektóre kosmetyki taniej, a także te, które nie są dostępne w regularnej sprzedaży.
Na przykład:
'
Ja poluję na te balsamy-sówki. Podobno już kiedyś były do kupienia, ale ja chyba przegapiłam, bo nic takiego nie pamiętam.
Oprócz tego planuję kupić masełko malinowe do ust BeBeauty. Mam toffii i jestem zachwycona. Napisałam o nim nawet post tutaj.
Oprócz tego kolorówka BeBeauty i sporo różnych kosmetyków Nivea.
Olejek Loton, który jest ostatnio bardzo popularny też od dzisiaj jest sporo tańszy. Tutaj jestem trochę na siebie zła, bo ja kupiłam go podczas ostatniej promocji -20% na produkty do włosów. Zapłaciłam wtedy za niego ponad 10 zł. Ile kosztuje teraz? Dowiecie się klikając tutaj, tu też zobaczycie inne kosmetyki z tej akcji.

Od przyszłego poniedziałku (14 września) kolejna porcja artykułów do wyposażenia wnętrz. Po szale z "cotton balls", taką samą popularność może zdobyć komoda z siedziskiem. Ja zawsze chciałam mieć taką, na której można usiąść, a jednocześnie schować jakieś koce.

Oprócz tego inne komody, pojemniki do przechowywania, a także świece LED z wosku sterowane pilotem(?).Szczegóły możecie zobaczyć tutaj.

Zainteresowało Was coś? Też będziecie polować na sówkę?

27 komentarzy:

  1. Sówkę mam - jakiś czas temu też była w ofercie Biedronki - u mnie szału nie zrobiła... Komoda z siedziskiem bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze były cotton balls :D ciekawe co jeszcze będzie tym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jej te sówki są urocze, dla mnie kul led nie starczyło i jestem obrażona na biedronkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sówki urocze, mnie kusiło kokosowe masełko Nivea, ale jakoś udało mi się nie ulec pokusie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kokosowe masełko jest przeboskie - mega nawilża i jeszcze ten zapach. szybko po nie wracaj ;)

      Usuń
    2. Mnie te masełka już nie kuszą. Miałam z makadamia i było kiepskie.

      Usuń
  5. Jeszcze nie widziałam nowej gazetki, lecę oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają ślicznie, ale się nie skuszę.twarda bede ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, bardzo żałuję, że nie załapałam się na cotton ball :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Duzo fajnych rzezy teraz mają w ofercie
    ale u nas tylko jena Biedronka i raz dwa co fajniejsze, to powybierane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dwie, z czego tylko w jednej same fajne rzeczy.

      Usuń
  9. Komoda by mi się przydała :D. Ale sówki słodkie :). W mieście mam trzy (cztery?) :D Biedronki i podejrzewam, że tylko w jednej będzie większość tych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam sówkę ale w postaci różanego kremu do rąk, sprawdziła się całkiem fajnie więc bardzo chętnie zapoluje na balsam do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. byóły, były sówki ;) ja też mam chrapkę na te masełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie - kule led rozeszły się chyba w mgnieniu oka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze dzisiaj obeszłam dwie Biedronki z nadzieją, że je spotkam, ale ani widu ani słychu:)

      Usuń
  13. Biedronka zaskakuje coraz częściej :) Polowałam, na cotton balls, ale niestety nie udało mi się. Musiała zadowolić się firaną z wieżą Eiffla, ale mam na nią pomysł, więc też jest ok :-) Balsamy do ust sówki są przeurocze!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę omijać biedronkę z dziećmi jak będą te sówki bo mnie zamęczą aby im kupić

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta komoda z siedziskiem będzie hitem - domyślam się, że zniknie tak szybko jak cotton balls :)


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...