Balsamy sówki do ust w Biedronce i inne dobroci

Wróciłam już z wakacji. Były wprawdzie krótkie, bo tylko 6-dniowe, ale bardzo udane, mimo kiepskiej pogody. Cieszę się, że udało nam się spędzić te kilka dni we trójkę nad morzem. Za rok na pewno pojedziemy w to samo miejsce, być może na dłużej.
W sobotę pojawi się recenzja niepozornego szamponu do włosów, który już został moim ulubieńcem, a tymczasem zapraszam na szybki post z promocjami w Biedronce. 
Dzisiaj zaczyna się akcja "Dla dziecka i mamy", dzięki której znowu można kupić niektóre kosmetyki taniej, a także te, które nie są dostępne w regularnej sprzedaży.
Na przykład:
'
Ja poluję na te balsamy-sówki. Podobno już kiedyś były do kupienia, ale ja chyba przegapiłam, bo nic takiego nie pamiętam.
Oprócz tego planuję kupić masełko malinowe do ust BeBeauty. Mam toffii i jestem zachwycona. Napisałam o nim nawet post tutaj.
Oprócz tego kolorówka BeBeauty i sporo różnych kosmetyków Nivea.
Olejek Loton, który jest ostatnio bardzo popularny też od dzisiaj jest sporo tańszy. Tutaj jestem trochę na siebie zła, bo ja kupiłam go podczas ostatniej promocji -20% na produkty do włosów. Zapłaciłam wtedy za niego ponad 10 zł. Ile kosztuje teraz? Dowiecie się klikając tutaj, tu też zobaczycie inne kosmetyki z tej akcji.

Od przyszłego poniedziałku (14 września) kolejna porcja artykułów do wyposażenia wnętrz. Po szale z "cotton balls", taką samą popularność może zdobyć komoda z siedziskiem. Ja zawsze chciałam mieć taką, na której można usiąść, a jednocześnie schować jakieś koce.

Oprócz tego inne komody, pojemniki do przechowywania, a także świece LED z wosku sterowane pilotem(?).Szczegóły możecie zobaczyć tutaj.

Zainteresowało Was coś? Też będziecie polować na sówkę?

26 komentarzy:

  1. Sówkę mam - jakiś czas temu też była w ofercie Biedronki - u mnie szału nie zrobiła... Komoda z siedziskiem bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze były cotton balls :D ciekawe co jeszcze będzie tym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jej te sówki są urocze, dla mnie kul led nie starczyło i jestem obrażona na biedronkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @żaneta serocka ja tak samo się obraziłam na nią!

      Usuń
  4. Sówki urocze, mnie kusiło kokosowe masełko Nivea, ale jakoś udało mi się nie ulec pokusie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kokosowe masełko jest przeboskie - mega nawilża i jeszcze ten zapach. szybko po nie wracaj ;)

      Usuń
    2. Mnie te masełka już nie kuszą. Miałam z makadamia i było kiepskie.

      Usuń
  5. Jeszcze nie widziałam nowej gazetki, lecę oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają ślicznie, ale się nie skuszę.twarda bede ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, bardzo żałuję, że nie załapałam się na cotton ball :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Duzo fajnych rzezy teraz mają w ofercie
    ale u nas tylko jena Biedronka i raz dwa co fajniejsze, to powybierane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dwie, z czego tylko w jednej same fajne rzeczy.

      Usuń
  9. Komoda by mi się przydała :D. Ale sówki słodkie :). W mieście mam trzy (cztery?) :D Biedronki i podejrzewam, że tylko w jednej będzie większość tych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam sówkę ale w postaci różanego kremu do rąk, sprawdziła się całkiem fajnie więc bardzo chętnie zapoluje na balsam do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. byóły, były sówki ;) ja też mam chrapkę na te masełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie - kule led rozeszły się chyba w mgnieniu oka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze dzisiaj obeszłam dwie Biedronki z nadzieją, że je spotkam, ale ani widu ani słychu:)

      Usuń
  13. Biedronka zaskakuje coraz częściej :) Polowałam, na cotton balls, ale niestety nie udało mi się. Musiała zadowolić się firaną z wieżą Eiffla, ale mam na nią pomysł, więc też jest ok :-) Balsamy do ust sówki są przeurocze!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę omijać biedronkę z dziećmi jak będą te sówki bo mnie zamęczą aby im kupić

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta komoda z siedziskiem będzie hitem - domyślam się, że zniknie tak szybko jak cotton balls :)


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...