Zamówienie z Dresslink

 Hej,
Jakiś czas temu pokazywałam, co sobie zamówiłam na stronie Dresslink. Wybrałam jedynie akcesoria, bo nie mieszczę się w standardowych azjatyckich rozmiarach:) Przesyłka szła do mnie dokładnie 14 dni (złożyłam zamówienie 10 września, a 24-go już paczka była u mnie. Co w niej znalazłam? Dokładnie to samo, co zamówiłam, czyli czarna torebka, portfel i naszyjnik.

Portfel na tym zdjęciu wyglądał na bardziej błękitno-turkusowy. W rzeczywistości kolor jest bardziej rozmyty, ale wciąż ładny.
W środku ma zasuwaną przegródkę z dwoma kieszonkami-jedną na drobniaki, a drugą na banknoty. Jest też jeszcze kieszeń, w której możemy schować telefon, a z boku jest wyjście na słuchawki.
Z przodu przegródki na dokumenty i karty do bankomatu. Portfel ma dodatkowo zawieszkę, dzięki, której łatwiej go znaleźć w zabałaganionej torebce. Ogólnie rzecz biorąc-bardzo mi się podoba, bo jest niewielki, poręczny i łatwy do schowania nawet w małej torebce.
Portfel obejrzycie dokładnie tutaj. Są jeszcze dostępne inne kolory, a kosztuje niecałe 4,5 $.

Kolejna rzecz to naszyjnik. Uwielbiam takie, krótkie, ozdobne. Pasują do najprostszych T-shirtów i sukienek. Odkąd w sprzedaży pojawiły się takie naszyjniki, są moją ulubioną biżuterią i zdetronizowały ulubione dotąd długie kolczyki.
 Naszyjnik wykonany jest starannie i naprawdę nie ma się do czego przyczepić. Jest w złoto-czarnej kolorystyce, więc nadaje się na co dzień jak i na większe okazje.
Wygląda naprawde solidnie i już czuję, że będzie moim ulubionym tej jesieni:) Dostępne są jeszcze dwie inne wersje kolorystyczne, a kosztuje niecałe 2,50 $ do kupienia tutaj.

Ostatnia rzecz to czarna torebka i już nie wiem jak do tej pory mogłam bez takiej się obejść.
Z tyłu ma dwie szlufki-jak mniemam są po to, żeby przeciągnąć przez nie pasek i nosić ją jako nerkę. Ja raczej z tej opcji nie będę korzystać, ale myślę, że to fajne rozwiązanie dla fanek sportowego stylu.

W środku ma jedną kieszonkę zasuwaną na suwak.

Pasek zapinany na klamerki.
Ma trochę odstających nitek, ale nie widzę w tym wady. Torebki ze znanych sieciówek  na pewno nie są lepszej jakości.
Ta torebka została moją ulubioną, bo jest bardzo lekka, spokojnie mieści mi się do niej portfel, telefon, klucze i paczka chusteczek.
Do kupienia jest jeszcze wersja bordowa i mocno rozważam kliknięcie "buy it now" tutaj.


Podsumowując:
To moja pierwsza przesyłka ze współpracy z chińskim sklepem. I nie skłamię jeśli napiszę, że jestem bardzo zadowolona ze wszystkich trzech rzeczy, może dlatego, że wybierałam je rozważnie i nie miałam dużych oczekiwań. Zostałam miło zaskoczona:)

Kupujecie w zagranicznych sklepach?

34 komentarze:

  1. Jak ja uwielbiam takie drobiazgi <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się naszyjnik a torebka chyba nie najwyższej jakoci ale tak to czasem już jest na tych stronach :)
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ
    obsewruje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z niej całkiem zadowolona-w H&m widziałam gorsze:)

      Usuń
    2. Oj rzeczywiście czasem w h&m torebki są straszne ;)

      Usuń
  3. Gdzieś już widziałam ten portfel - ładny jest :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się portfel :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się portfel i naszyjnik. Naszyjniki te już od dawna mi się podobają ale nie jestem pewna czy na mojej chudej szyi dobrze by się prezentował :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Portfel jest uroczy ;) kupiłabym go gdybym potrzebowała portfela.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny portfel, torebka też, ale te uchwyty od długiego paska są zdradzieckie, miałam kilka takich torebek i po 4-5 razach już w ogóle nie trzymały :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Portfel i torebka mnie zachwyciły! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. torebka i portfel podbiły moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Portfel bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Portfel i naszyjnik bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam chętkę na ten portfelik ;) ale ostatecznie kupiłam większy :) naszyjnik cudo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka i portfel super! Miło czyta się Twojego bloga. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Portfelik bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczna ta niebieska torebeczka! bardzo mi się podoba!
    Buziaczki! Zapraszam do mnie na dłużej kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny portfel, już od dawna przymierzam się do jego kupna, ale nie byłam pewna jak z jakością. Teraz już nie mam większych obaw i pewnie zrobię zamówienie w najbliższym czasie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzisiaj zamówiłam taki sam naszyjnik, tylko w kolorze biało czarnym, mam nadzieję, że dojdzie i jakość będzie porównywalna :-)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...