Kosmetyki w Carrefourze/Ubrania na jesień w Lidlu i w Biedronce

Cześć,
Jak to zwykle ma miejsce przy czwartku, pokażę Wam dzisiaj kilka aktualnych promocji w supermarketach. Zacznę, trochę niespodziewanie od Carrefour'a, który cyklicznie wypuszcza oferty z kosmetykami. I tak od wczoraj w ofercie pt. "Bądź królową jesieni" do kupienia są produkty do włosów (farby, stylizatory, ampułki na porost), do ciała (balsamy i olejki), do twarzy (maseczki, kremy, żele), a także produkty eko, w tym olej kokosowy za 9,99 zł.
Jeśli jesteście ciekawe całej oferty kosmetyków i zdrowej żywności, to kliknijcie TUTAJ.

W Biedronce od dzisiaj kolejne "Inspiracje Tygodniowe", z kosmetyków zaciekawiły mnie jedynie legendarne żele do twarzy i sole do kąpieli w atrakcyjnej cenie. Interesujące też wydają się świeczki w słoiku-na nadchodzące jesienne wieczory.

Cała Biedronkowa gazetka do obejrzenia TUTAJ.
Pora na coś modowego. I Biedronka i Lidl na jesień wypuszczają całkiem fajne kolekcje. W Biedronce od przyszłego poniedziałku ciekawe marynarki (klasyczne, ale ja takich w szafie nie mam) i spódnice (ja będę polowała na tą szarą-asymetryczną)
Oprócz tego kurtki, swetry i koszule, także dla facetów. No i wiklinowe szafki i kosze do zobaczenia TUTAJ.
W Lidlu jeszcze ciekawiej. Od 24 września do kupienia świetne botki. Ja miałam nie kupować żadnych na ten sezon, ale jak zobaczyłam te, to myślę, że na jakieś się skuszę. Tym bardziej, że kosztują niecałe 50 zł, a wyglądają jak te z sieciówek.


Oprócz tego jegginsy i spodnie w jesiennych kolorach, swetry i poncza. Ja mam z Lidla spodnie khaki i coś czuję, że tej jesieni będą mocno eksploatowane
Cała modowa gazetka Lidla TUTAJ.

Kompletujecie już szafę na jesień? Co jest Waszym niezbędnikiem na ten sezon.
Ja poluję na szlafrokowy płaszcz i chyba nawet wypatrzyłam w sieci ten, który dodam do koszyka:)

6 komentarzy:

  1. Te torebki są całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam jakoś daleko Lidla od siebie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety też, a tam zawsze są najfajniejsze rzeczy:/

      Usuń
  3. Torebki wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oprócz ciepłej bluzy nie potrzebuje nic na jesień dlatego gazetki mnie nie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kupiłam sobie spodnie z Lidla ale niestety są ciut za małe :(

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...