Dodatki i akcesoria na jesień/Moja Wishlista w Dresslink

Hej,
Gdy dostałam propozycję współpracy z Dresslink zastanawiałam się baaaaardzo długo. Bliska byłam jej odrzucenia? Dlaczego? Dużo się naczytałam o jakości ubrań z takich sklepów, a poza tym mój rozmiar daleki jest od uniwersalnego. Na szczęście znalazłam na Dresslink sporo dodatków, które uzupełnią braki w mojej szafie, a które nie obchodzi mój rozmiar ciała:)

Pierwszą rzeczą jest mała czarna torebka. Idealna na co dzień. Taka, która pomieści klucze, telefon ,portfel i gumę do żucia. Zdecydowałam się na tą:

Zobaczcie ją sobie z bliska. Do wyboru były jeszcze bordowa i brązowa.

Mój portfel też nie jest w najlepszym stanie-przegródka na drobniaki się przerwała i nie raz mi się zdarzyło, że płacąc przy kasie musiałam zbierać metony, które się rozsypywały pod nogami po otworzeniu portfela.
Zdecydowałam się na nowy więc, w odcieniu jasnoniebieskim.
Ten ma przegródkę na karty płatnicze, banknoty, monety, ale też jest w stanie pomieścić telefon. Ciekawe, sprawdzę w praktyce:)

Ostatnia rzecz to naszyjnik. Uwielbiam takie duże i ozdobne. Są w stanie podkręcić nawet najprostszą stylizację i pasuje do gładkich rzeczy.


Jak Wam się podobają te rzeczy? Ja z wielką niepewnością, ale i ciekawością czekam na przesyłkę:)

P.S. Byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście poklikały w linki:)

14 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy wybrałaś! :) torebka spodobała mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio dostałam jedną z chińskich torebeczek i jestem bardzo zadowolona. Poklikane, liczę na rewanżyk u siebie w recenzji :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna torebka ! Portfel tez :-) fajnie ze udalo Ci sie nawiazac z nimi współpracę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna torebka
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka czarna jest świetna.
    Poklikane;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny portfelik <3
    Poklikane, jak możesz to kliknij też u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taką torebkę to i ja bym chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Linki kliknięte. Również bałam się przy zamówieniu ubrań, że rozmiar nie będzie odpowiedni. Jednak jak bardzo się zdziwiłam, gdy wszystko pasowało idealnie! :)
    Mogę prosić o kliknięcia? Dziękuje!
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/2015/09/what-do-you-mean-tell-me-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...