Kosmetyki w Lidlu i Tesco, "cotton balls" w Biedronce

Cześć!
Mamy znowu czwartek, więc pora na kolejny przegląd aktualnych promocji w sklepach. Będzie trochę kosmetyków i coś do domu. Zaczniemy od Biedronki, która jak co tydzień proponuje w "Tygodniowych Inspiracjach" ciekawe kosmetyki. Cena micela z Garniera wydaje mi się atrakcyjna, chociaż na razie mam inny płyn w zapasie.
 Oprócz tego inne produkty Garniera i kosmetyki Tołpy są przecenione. Szczegóły tutaj.

Jeśli ktoś ma ochotę na "Domowe metamorfozy" to od 7 września do kupienia będą:

Wiem, że te kule już robią szał. Są dostępne w różnych kolorach i mam nadzieję, że mi się uda też je kupić. Z tej gazetki podobają mi się też ramki na zdjęcia i komoda. Obejrzyjcie sobie całość tutaj.

W Lidlu od dzisiaj nowa seria kosmetyków Essence Planet produkowana przez Perfectę. Przedstawia się interesująco.
Oprócz tego także coś z kolorówki. Kliknijcie tutaj, żeby zobaczyć resztę.

Tesco wypuściło swój kosmetyczny katalog, aktualny też od dzisiaj, a w nim można zobaczyć tańsze kosmetyki Nivea, Garnier (co ciekawe u nich w promocji płyn micelarny kosztuje 15,99 zł) i inne produkty do pielęgnacji włosów, ciała i twarzy.

Mnie najbardziej interesuje znowu Tołpa. Nie miałam z nią do tej pory osobiście styczności, więc może na coś się skuszę. Poszukajcie tutaj czegoś dla siebie.

Zapowiada się interesująco. Ja na zakupy mam czas tylko dzisiaj, bo jutro wyjeżdżamy na tydzień nad morze. Trzymajcie kciuki, żebyśmy nie przemokli do suchej nitki, bo pogoda ma być kiepska:/

27 komentarzy:

  1. ja na nic się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te dekoracyjne kule wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię żele pod prysznic z Biedry ;) na razie na nic się nie skuszę bo mam zapas

    OdpowiedzUsuń
  4. Na więcej kosmetyków już się chyba w tym miesiącu nie skuszę. Czekam tylko na moje paczki i szlaban! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka tygodni temu byłam w Rossmannie zaopatrzyć się w AiK, jak zwykle zbyt się pospieszyłam:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam szampon i odżywkę jeszcze z poprzedniej promocji w Biedrze.

      Usuń
  6. Mam ten peeling myjący z Lidla, bodajże w wersji mango, ale cukrowy też bym chętnie wypróbowała :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że warto bo mam na nie wielką ochotę:)

      Usuń
  8. aaa te kule sa od 7 września dopiero? a ja ich dzisiaj szukałam i dziwiłam sie, ze nic nie ma.. brawo ja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już po zakupach w Biedronce, kupiłam Garnier płyn micelarny, odżywkę ultra Doux i ostatnia sztukę Jantara :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tydzień temu się obkupiłam - odżywkę jantar, peeling x 2i masełko z Tutti Frutti; ) i szampon ze skrzypek polny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Planuje upolować biedronkowe cotton light balls

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jakoś nie widzę szału w tych kulach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzeba bedzie zrobic zapasy :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę się przejść do biedronki

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie nie udało się upolować cotton balls mimo, że byłam z samego rana :( Poklikałam :) Gdybyś miała ochotę możesz poklikać też u mnie w poście o tanich dodatkach do mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...