Szybkie zakupy w Biedronce

Biedronka ostatnio mnie rozczarowuje pod względem kosmetycznym. Chociaż rozszerza swoją ofertę kosmetyków dostępnych w stałej sprzedaży, już dawno nie wypuścili promocji typowo kosmetycznej, a ja zawsze z utęsknieniem na nie czekałam. Mimo tego-znajduję tam zawsze coś, co mnie zainteresuje pod innym względem. Tym sposobem wczoraj wpadłam tam tylko na chwilę, a nie wyszłam z pustymi rękami. Co kupiłam?
W koszu z wyprzedażowymi produktami, natknęłam się na zestawy metalowych puszek. Były przecenione z 11,99 zł na 7,99 zł. Było kilkanaście kompletów do wyboru-płaskie prostokątne i okrągłe składające się z 2 puszek. Ja jednak zdecydowałam się na zestawy 3 puszek, idealnych do kuchni. Pierwszy zestaw w czekoladki będzie idealny do przechowywania słodyczy:)
W drugim zamierzam przechowywać herbaty w torebkach-zieloną, czarną, owocową. Wprawdzie nie mam jeszcze swojego mieszkania, żeby już móc go urządzać takimi bibelotami, ale nie zaszkodzi już kompletować wyposażenia, prawda?
Chodząc między półkami, znalazłam olej lniany. Ja zamierzam wykorzystać go do olejowania włosów. Kosztował 9,99 zł 250 ml i bardzo się zdziwiłam, że w mojej małej Biedronce go wystawili.
Ten olej to produkt z akcji "Wiesz, co jesz", dzięki której można kupić zdrowe produkty, m.in. ksylitol do słodzenia zamiast białego cukru, kiełki będące dodatkiem do sałatek, a także suplementy diety-odchudzające i poprawiające opaleniznę. Wszystkie produkty z tej akcji znajdziecie tutaj. 

To wszystko co kupiłam w Biedronce-jestem zadowolona z zakupów, ale mimo tego czekam na kosmetyki! Moje zapasy kosmetyczne zaczynają powoli topnieć i chętnie bym je uzupełniła jakimiś niedrogimi produktami. Może zajadę po nie do Lidla? Od 20 kwietnia, czyli od poniedziałku w sprzedaży m.in.
Więcej kosmetyków z niewielkiej oferty Lidla zobaczycie tutaj.

A Wy co ciekawego ostatnio kupiłyście w Biedronce?

56 komentarzy:

  1. Też kupiłam ten sam olej :D ale on ma krótką datę przydatności więc rozdzieliłam pomiędzy koleżankami :P Ale jaet naprawdę fajny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście jeszcze go nie otworzyłam-muszę wykończyć sezamowy:)

      Usuń
  2. Może w końcu się doczekasz gazetki kosmetycznej. Faktycznie dawno jej nie było

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja na złość nigdzie nie mogę znaleźć oleju lnianego :(

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę sprawdzić czy ten olej jest jeszcze w mojej Biedrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też cały czas czekam na gazetkę kosmetyczną... Właściwie to przez te ich promocje na kosmetyki zaczęłam tam częściej chodzić i subskrybować newsletter więc mogli by coś zrobić dla takich specjalnych klientek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zakupy :) Ja wczoraj w Biedronce kupiłam odżywkę do włosów i książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo, a jaka to książka? Bo ja nic ciekawego z tej kategorii nie widziałam.

      Usuń
  7. Puszki cudowne;) Ja jestem na etapie wykańczania swojego domu i powoli zaczynam kompletowanie...;) Na razie wszystkie rzeczy stoją u teściów na strychu;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje biedronkowe zakupy są bardzo nudne xd ale po ksylitol musze sie przejść !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go niestety u siebie nie widziałam-tyle było tego towaru, że ciężko cokolwiek znaleźć:)

      Usuń
  9. Muszę koniecznie kupić masełko Perfecta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu kupić ten olej :) Ciekawe czy moje włosy go polubią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kupiłam ten olej lniany, tak samo jak Ty z zamiarem stosowania go na włosach :) Po za tym całkiem fajnie smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że ma takie różnorodne zastosowanie-jest szansa, że go nie zmarnujemy:)

      Usuń
  12. Oj dawno nie byłam w biedronce :) ciekawą promocję z kosmetykami to i ja bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj dawno nie byłam w biedronce :) ciekawą promocję z kosmetykami to i ja bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam ten olej i stosowałam na włosy. Dobrze się sprawdzał.

    OdpowiedzUsuń
  15. Na olej lniany też się skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rowniez kupilam ten olej i juz zaczelam wlosowa kuracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę poszukać tego oleju lnianego u siebie, bo kończą mi się zapasy. Do Lidla wybieram się w przyszłym tygodniu, bo wpadło mi w oko kilka rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jutro tam wjadę po latarenkę i coś do ogrodu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Również już kilka razy korzystałam i kupiłam w Biedronce puszki oraz pudełka składane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię takie takie pojemniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te puszki sa świetne :) Ostatnio też kupiłam ten olej lniany w Biedronce do olejowania włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba się przejdę po ten olej; )

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne pudełka, przydałyby mi się na herbatę;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Puszki to super sprawa zwlaszcza za ta cene :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja byłam wczoraj w biedronce i nic dla siebie nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  26. też nie mam mieszkania, a sporą część bibelotów mam już zakupioną, koce, noże, kubki, i wiele innych :D

    OdpowiedzUsuń
  27. olej lniany jest bardzo, bardzo zsrowy! super, przemyslany zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten olej bym przygarnęła! :D
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
  29. Puszeczki niedawno oglądałam i chciałam kupić te w czekoladki, ale odłożyłam je i teraz już w żadnej Biedronce w okolicy nie mogę ich dostać :/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dość dawno mnie nie było w Biedronce ;D kupiłabym ten olej...

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnio do Biedronki mi jakoś nie po drodze :) Fajne puszeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ooo w Lidlu muszę kupić te żele OS duże ;]

    OdpowiedzUsuń
  33. Też kupiłam olej lniany w Biedronce :) i jeszcze ksylitol, bo cena była całkiem ok, a i tak go stale kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  34. Przydałyby mi się takie puszki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. te masło w lidlu jeszcze przed świętami kupiłam za 7,99 :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Po zużyciu zapasów olei na pewno się skuszę na ten lniany :) U mnie był jeszcze z pestek winogron ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. ja rowniez w swojje biedronce widzialam olej lniany i w najblizszym czasie mam zamiar go kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ojej te puszki są zupełnie nie w moim guście. Moim zdaniem są koszmarne, ale te żele bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...