Rossmann i Natura-co planuję kupić?

A jednak plotki (i obawy o stan portfela) się potwierdziły! Rossmann jak co roku przygotował promocję na kolorówkę-49 %, która będzie podzielona na 3 etapy:
  • 24.04-29.04  podkłady, pudry, róże i korektory
  • 30.04-05.05  tusze, cienie, eyelinery, kredki
  • 06.05-11.05  szminki, błyszczyki, lakiery do paznokci

Mnie interesują tylko dwa pierwsze tygodnie, bo lakierów mam aż nadto, poza tym nie lubię szaleć z wzorkami na paznokciach, a na usta używam najczęściej pomadek ochronnych. 

Od dzisiaj też w Naturze będzie można kupić kosmetyki do makijażu taniej o 40 % (zniżka obowiązuje przy zakupie minimum dwóch produktów). O tyle też są przecenione produkty do włosów, więc tym bardziej muszę do Natury dzisiaj zajść. Szczegóły promocji pielęgnacyjnej tutaj. 

Co do kolorówki- zarzekałam się, że kolorówka mnie nie kręci i bardziej by mnie ucieszyła taka obniżka na kosmetyki pielęgnacyjne, ale traf chciał, że właśnie kończą mi się niektóre kosmetyki do malowania, bez których jak bez ręki. Wybrałam więc z tych dwóch drogerii 6 produktów, których brakuje (lub niedługo będzie brakowało) w mojej kosmetyczce. Oto moje typy:
Jak same widzicie wariacji nie ma:) Kończy mi się puder transparentny, więc tym razem zamiast sypkiego wybiorę ten w kompakcie od Essence "All about matt". Korektor też już niedługo ujrzy dno, więc rozejrzę się za tym kamuflażem z Catrice i produkcie w płynie od Kobo. Lubię rozświetloną cerę, więc poluję na podkład z Rimmela "Wake me up" i rozświetlacz z Wibo. No i mam dosyć eyelinerów w pędzelku, więc tym razem dla odmiany zamierzam kupić jakiś w pisaku, może być ten od Kobo. Mam nadzieję, że tym razem uda mi się odhaczyć wszystko z tej listy-oczywiście zdam relację.

A wy na co się szykujecie?

48 komentarzy:

  1. Mi przydałby się korektor taki płynny, pod oczy. I eyeliner czarny. W przypadku eyelinera to lubię te najtańsze w niskich buteleczkach. Będę wypatrywać.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja pierwszy raz całkowicie odpuszczam :]. Mam wszystkiego aż nadto, a puder który mi się kończy i tak kupie w ingocie a tam nie robią promocji złośliwce :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Też szykuję się na podkład z Rimmela. A jak z tym pudrem transparentnym, dobry jest?

    OdpowiedzUsuń
  4. Na rozświetlacz z Wibo również będę polowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat mam zapas kosmetyków i wyjątkowo nic nie potrzebuję, także w tym miesiącu portfel trochę odpocznie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chce kupić podkład i jakiś tusz :) głównie w formie zapasów

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam kupić podkład ale nie mogę znaleźć odpowiedniego więc pewnie wezmę tylko rozświetlacz Wibo i eyeliner Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj chyba muszę wybrać się do Natury do szafy Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę swojego ulbieńca z Essence (puder) - fajny kosmetyk, niech Ci służy. Ja ewentualnie chce kupić jakiś korektor w płynie, mam kamuflaż z Catrice i jest odrobinę za ciężki dla mnie pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też planuję kupić rozświetlacz i korektor KOBO

    OdpowiedzUsuń
  11. Też poluję na eyeliner w pisaku ;) Polecasz ten z KOBO? :)
    Ja będę szaleć dopiero w 2 i 3 tygodniu ;) I bardzo się cieszę, że początkowa data 3 tygodnia zaczyna się po majówce ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już po zakupach. Nie kupiłam tego z Kobo, bo nie było, ale nie wiem czy dobry, bo nigdy nie mialam

      Usuń
  12. Z Rimmela i pudru Essence nie byłam za bardzo zadowolona, za to kamuflaż Catrice super. Sama planuję kupić 3 rzeczy i mam nadzieję, że nie więcej;) U mnie Catrice jest w Ross więc jeszcze lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, ze nie mam w poblizu Natury, bo kolorowce z Kobo bym sie chetnie przyjrzala ;| w Rossmannie jeszcze nie wiem czy cos kupie, ale moze, kto wie ;) z Twojej listy mam podklad Rimmel i korektor Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozświetlacz z Wibo jest świetny :) Nie mogę sie już doczekać Rossmanowej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno skuszę się na lakier sally hansen z serii żelowej, bo mam jeden i jestem bardzo zadowolona. Poza tym chyba na nic, bo nic mi nie potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozświetlacz z Wibo też chcę kupić, a co nieco o kamuflażu z Catrice masz na moim blogu jeśli chcesz
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/2015/04/kamuflaz-catrice-czy-rzeczywiscie-tak.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozświetlacz z Wibo chyba się znajdzie w mojej kosmetyczce...;)

    OdpowiedzUsuń
  18. przypomniałaś mi, że miałam ochotę na ten rozświetlacz z wibo <3 ale chyba sobie odpuszczę bo mam za dużo już wszystkeigo : c

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja planowanie skoku na Rossmanna też wrzuciłam na bloga, a w Naturze byłam dziś i kupiłam róż Essence, bronzer Kobo, korektor Kobo i kredkę do brwi Catrice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to widzę, że zakupy udane:)
      Zaraz zerknę na Twoją listę.

      Usuń
  20. Z tej listy chcę także zakupić 1 :D
    Co do podkładów Rimmel, to tej wersji akurat nie lubię ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłam ten rozświetlacz z Wibo ostatnio i jestem bardzo zadowolona :) A Camouflage z Catrice też chcę kupić na tej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka cudowna wiadomość! Na pewno się wybiorę, uwielbiam te promocje rosmmana ! Dzięki tym przeceną mogę za rozsądną cenę wypróbować kosmetyki z wyższej półki na które szkoda mi wydać pieniędzy gdyż nie wiadomo czy sprawdzą się u mnie.
    Pozdrawiam ! :)


    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też za to lubię tę promocję-kupuję zazwyczaj to, na co w regularnej cenie nie mogę sobie pozwolić.

      Usuń
  23. Ja póki co mam taki zapas kosmetyków ze nie planuję żadnych zakupów :D hihi

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie idzie wolno zużywanie kolorówki, muszę kupić fluid, pewnie skusze się na ten rozświetlacz z Wibo i jakiś korektor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też idzie wolno, ale na całe szczęście właśnie kończą mi się niektóre produkty, więc mogę skorzystać z promocji bez wyrzutów sumienia:)

      Usuń
  25. Ten rozświetlacz z Wibo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. polecam Wake me up, świetny podkład, uwielbiam jego formułę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Rozświetlacz Wibo i podkład Wake me up mam i polecam :) Też mi szkoda, że nie będzie narazie takiej promocji na pielęgnację :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Może uda mi się kupić podkład na promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ten korektor z Kobo szczerze polecam tak jak ich bronzery i cienie do powiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. u mnie w Rossmanie nie mam catrice, a szkoda, uwielbiam ten kamulaz

    OdpowiedzUsuń
  31. ja bede polowac na rozswietlacz z Wibo i bb krem z Maybelline. no i chyba jakies lakiery wpadna do koszyka!

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mogę się już jej doczekać! Dobrze, że o niej napisałaś bo pewnie ogarnęłabym się z późno :)
    Staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :* http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/2015/04/kilka-ciekawych-rzeczy-z-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Też się zastanawiam na tym Wake me Up, ale sama nie wiem czy dla mnie się nada.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja już w Naturze zaszalałam możecie sprawdzić http://amaliowo-kolorowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...