NdW: Aloesowa pielęgnacja

Kilka dni temu pisałam Wam jak wzmocnić działanie oleju na włosach. Wspominałam tam m.in. o mgiełce z soku aloesowego, więc przy okazji kolejnej "Niedzieli dla włosów" wykorzystałam aloes na ten i na kilka innych sposobów. Moim celem było maksymalne nawilżenie włosów i sprawdzenie jak poradzą sobie z taką ilością humektantów (nawilżaczy, którym aloes jest) i czy nie będą zbyt spuszone.
 Moja pielęgnacja krok po kroku:

  • spryskałam obficie włosy sokiem aloesowym, przelewając go do buteleczki z atomizerem. Zostawiłam go do wchłonięcia na około 20 minut
  • następnie dodałam na nie olej sezamowy, którego zapach jest dla mnie ciężki do zniesienia
  • po 1,5 h zmyłam olej szamponem aloesowym z Lidla
  • jako maski użyłam Kallos Blueberry, ale dodałam do niej kilka kropli soku aloesowego
  • spłukałam po około 30 minutach trzymania maski pod czepkiem i ręcznikiem
  • mokre włosy spryskałam ponownie mgiełką z soku i zostawiłam włosy do wyschnięcia
Jakie były efekty pokazuje to zdjęcie:

Włosy były niesamowicie gładkie w dotyku. Mogłabym je tak dotykać i dotykać, ale przypomniałam sobie, że to przecież wzmaga przetłuszczanie:) Były też stosunkowo lekkie, co jest efektem trudnym do uzyskania przy moich ciężkich i grubych włosach, a także bardzo miękkie i bardzo lśniące.

Podsumowując:
Już dawno moje włosy tak nie błyszczały:) Przekonałam się, że aloes rzeczywiście ma magiczną moc i użyty jako baza pod olej rzeczywiście sprawia, że włosy są bardziej nawilżone i odżywione. Od tej pory postaram się jak najczęściej używać soku aloesowego w pielęgnacji, tym bardziej, że jego okres trwałości jest bardzo krótki, więc muszę się śpieszyć z denkowaniem.

Stosujecie aloes w pielęgnacji, nie tylko włosów?

31 komentarzy:

  1. Też się dziś mocnej zajęłam włosami; ) śliczne; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Podstawa to odpowiednia pielęgnacja wtedy włosy nabierają blasku i witalności;)

    OdpowiedzUsuń
  3. moje włosy uwielbiają aloes :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ło, dużo tych zabiegów :) Ale gładkie i miłe włosy w dotyku - faktycznie warto ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne!! Ja uwielbiam, gdy moje włosy są miękkie i gładkie<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam wszelkie mazidła z aloesem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze koniecznie zakupic ten sok z alosu ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. a u mnie aloes na włosach średnio się sprawdza :/

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie produkty aloesowe powodują puszenie a nie błyszczenie ;) Funkcję nabłyszczającą pełnią olejki nałożone przed myciem włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sok z aloesu jest na mojej liście zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. moja siostra to pije sok z aloesu i baaardzo poprawiły jej się włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm w moim przypadku mgiełka z soku aloesowego za każdym razem sklejała mi włosy O_o. Nie wiem, może dobrałam złe proporcje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rozrobiłam tak mniej więcej pół na pół z wodą i nic mi się nie posklejało.

      Usuń
    2. To ja dawałam chyba trochę za dużo soku, spróbuję bardziej rozcieńczyć wodą.

      Usuń
  13. ja z aloesem muszę uważać ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam az aloes urosnie i bede dzialac:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę kupić sok z aloesu, przyda się nie tylko na włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę kupić sok z aloesu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z powodu zmiany przepisów nastąpiło przekształcenie formuły mojego rozdania na konkurs. Zapraszam po więcej informacji na bloga( wszystko wyjaśnione jest w najnowszym wpisie) i do uzupełnienia swojego zgłoszenia:)
    http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nie mogę przekonać się do czystego aloesu, ale kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam aloes, uważam, że to jeden z lepszych i bardzo niedocenianych wciąż składników.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w aptece. Może być też w sklepach zielarskich.

      Usuń
  21. musze trochę wprawić aloesu do pielęgnacji włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aloes faktycznie świetnie działa na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Włosy wyglądają świetnie ;) muszę zaopatrzyć się w taki sok aloesowy ;)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...