NdW: Aloesowa pielęgnacja

Kilka dni temu pisałam Wam jak wzmocnić działanie oleju na włosach. Wspominałam tam m.in. o mgiełce z soku aloesowego, więc przy okazji kolejnej "Niedzieli dla włosów" wykorzystałam aloes na ten i na kilka innych sposobów. Moim celem było maksymalne nawilżenie włosów i sprawdzenie jak poradzą sobie z taką ilością humektantów (nawilżaczy, którym aloes jest) i czy nie będą zbyt spuszone.
 Moja pielęgnacja krok po kroku:

  • spryskałam obficie włosy sokiem aloesowym, przelewając go do buteleczki z atomizerem. Zostawiłam go do wchłonięcia na około 20 minut
  • następnie dodałam na nie olej sezamowy, którego zapach jest dla mnie ciężki do zniesienia
  • po 1,5 h zmyłam olej szamponem aloesowym z Lidla
  • jako maski użyłam Kallos Blueberry, ale dodałam do niej kilka kropli soku aloesowego
  • spłukałam po około 30 minutach trzymania maski pod czepkiem i ręcznikiem
  • mokre włosy spryskałam ponownie mgiełką z soku i zostawiłam włosy do wyschnięcia
Jakie były efekty pokazuje to zdjęcie:

Włosy były niesamowicie gładkie w dotyku. Mogłabym je tak dotykać i dotykać, ale przypomniałam sobie, że to przecież wzmaga przetłuszczanie:) Były też stosunkowo lekkie, co jest efektem trudnym do uzyskania przy moich ciężkich i grubych włosach, a także bardzo miękkie i bardzo lśniące.

Podsumowując:
Już dawno moje włosy tak nie błyszczały:) Przekonałam się, że aloes rzeczywiście ma magiczną moc i użyty jako baza pod olej rzeczywiście sprawia, że włosy są bardziej nawilżone i odżywione. Od tej pory postaram się jak najczęściej używać soku aloesowego w pielęgnacji, tym bardziej, że jego okres trwałości jest bardzo krótki, więc muszę się śpieszyć z denkowaniem.

Stosujecie aloes w pielęgnacji, nie tylko włosów?

36 komentarzy:

  1. Też się dziś mocnej zajęłam włosami; ) śliczne; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Podstawa to odpowiednia pielęgnacja wtedy włosy nabierają blasku i witalności;)

    OdpowiedzUsuń
  3. moje włosy uwielbiają aloes :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ło, dużo tych zabiegów :) Ale gładkie i miłe włosy w dotyku - faktycznie warto ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne!! Ja uwielbiam, gdy moje włosy są miękkie i gładkie<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam wszelkie mazidła z aloesem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze koniecznie zakupic ten sok z alosu ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. a u mnie aloes na włosach średnio się sprawdza :/

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie produkty aloesowe powodują puszenie a nie błyszczenie ;) Funkcję nabłyszczającą pełnią olejki nałożone przed myciem włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sok z aloesu jest na mojej liście zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. moja siostra to pije sok z aloesu i baaardzo poprawiły jej się włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm w moim przypadku mgiełka z soku aloesowego za każdym razem sklejała mi włosy O_o. Nie wiem, może dobrałam złe proporcje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rozrobiłam tak mniej więcej pół na pół z wodą i nic mi się nie posklejało.

      Usuń
    2. To ja dawałam chyba trochę za dużo soku, spróbuję bardziej rozcieńczyć wodą.

      Usuń
  13. ja z aloesem muszę uważać ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam az aloes urosnie i bede dzialac:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę kupić sok z aloesu, przyda się nie tylko na włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę kupić sok z aloesu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z powodu zmiany przepisów nastąpiło przekształcenie formuły mojego rozdania na konkurs. Zapraszam po więcej informacji na bloga( wszystko wyjaśnione jest w najnowszym wpisie) i do uzupełnienia swojego zgłoszenia:)
    http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nie mogę przekonać się do czystego aloesu, ale kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam aloes, uważam, że to jeden z lepszych i bardzo niedocenianych wciąż składników.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w aptece. Może być też w sklepach zielarskich.

      Usuń
  21. musze trochę wprawić aloesu do pielęgnacji włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aloes faktycznie świetnie działa na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Włosy wyglądają świetnie ;) muszę zaopatrzyć się w taki sok aloesowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawy blog, piękne zdjęcia i duża porcja przydatnych informacji, będę polecać!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny sklep często w nim kupuję, naprawdę polecam.

    OdpowiedzUsuń
  26. lubię ten blog bardzo tu się stara dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
  27. człowiek każdego dnia uczy się nowych rzeczy, polecę tego bloga znajomym.

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię takie blogi, fajne i ciekawe informacje a nie jakieś śmieci.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...