Kosmetyki w Carrefourze

Już po Świętach, więc oferty sklepów wracają na swój standardowy tor. Nie znajdziemy już w nich babek, baranków czy różnych rodzajów mięs. Co dostaniemy w zamian? Od 8 kwietnia w Carrefourze np. bardzo ciekawa oferta kosmetyczna pod jakże banalnym tytułem "Bądź piękna". Wertowałam ją kilka razy, bo naprawdę było na czym oko zawiesić. Wybrałam kilka najciekawszych propozycji i takich, które nie są w regularnej sprzedaży, szczególnie w mniejszych marketach.
Znajdziemy w niej zarówno produkty do pielęgnacji ciała (balsamy, żele pod prysznic), włosów (sporo różnych szamponów), twarzy (serum, żele do mycia, kremy), ale i co nie co z kolorówki. Czy oferta dotyczy sklepu w Waszej okolicy i jakie jeszcze inne kosmetyki w Carrefourze będzie można kupić zobaczcie sobie tutaj.

Prawda, że jest interesująco?

37 komentarzy:

  1. Ciekawa gazetka :) Muszę zajrzeć do Carrefoura :)

    OdpowiedzUsuń
  2. maseczke za 3,99 kupie na pewno

    OdpowiedzUsuń
  3. Skuszę się chyba na którąś maseczkę i to będą moje całe zakupy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa gazetka :D Gdybym miała bliżej Carrefoura to bym się przeszła...

    OdpowiedzUsuń
  5. No w sumie :D też bym się wybrała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście mi do tego sklepu zupełnie nie po drodze ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. na żel pod prysznic z AA się bym skusiła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam na razie zapas i szlaban na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak samo jak ja, ale nie zaszkodzi być na bieżąco;)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że mam tak daleko do tego sklepu :P

    OdpowiedzUsuń
  11. musze się przejść po maseczki!

    OdpowiedzUsuń
  12. czesto jestem w carrefourze ale jakos kosmetykow tam nie kupuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooooo, ja bym dorwała sobie te maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzadko bywam w Carrefourze :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Cerrefour chce dorównać Biedronce i Lidlowi :D dobrze, dobrze, bo mam ten sklep bliziutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. kuszące te maski do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa oferta, szkoda, że nie mam w pobliżu Carrefoura :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Do najbliższego Carrefoura mam ponad 40 km... :( a szkoda bo widzę, że tam też można kosmetyczne łowy poczynić :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten olejek do kąpieli z Bielendy uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czesto robie zakupy kosmetyczne wlasnie w tym markecie bo mam najblizej ale jakos produktow nawet tych carrefourowskich jest bardzo dobra :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. interesują ca oferta, szkoda, że u mnie tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczerze zaciekawiła mnie maska do włosów marki Carrefour wow xD Maseczki w sumie też.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja póki co daruję sobie kosmetyczne zakupy i staram się każdy grosz odłożyć na dopieszczenie mieszkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo przydatny wpis !
    :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Żele AA chętnie bym kupiła choć nie mam nigdzie blisko Carrefoura.

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj te promocje jak zwykle nas kuszą.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Zobaczyłam te maseczki i od razu oczy mi się zaświeciły ;3 Znając mnie - zakupię parę sztuk. Jestem od nich uzależniona ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niezwykle interesujący artykuł, który rozbudził moją ciekawość. Dziękuję autorowi za tę inspirującą lekturę. Pozdrawiam z podziwem!


    Odwiedź naszą stronę www,
    Dowiedz się o tym więcej,
    Kliknij tutaj, aby rozpocząć, Kliknij tutaj, aby skontaktować się z nami

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...