Mini zakupy w Rossmannie

Dzisiaj znowu post zakupowy.
Nie wiem jak wy, ale ja czekam zawsze z utęsknieniem na nowe gazetki reklamowe i przeglądam je z zapartym tchem. Dlatego zawiodłam się, gdy zamiast nowej ulotki z Rossmanna, zobaczyłam w PDF czasopismo "Skarb" z kosmetykami w promocji na brzegach każdej ze stron. Dla mnie taki widok jest  nieczytelny i nie zachęca do zakupu tak jak tradycyjna forma.
Ale nie przeszkodziło mi to w tym, aby jak co 2 tygodnie w piątek pognać do Rossmanna (po drodze zahaczając o  Biedronkę) i wzbogacić się o nowe niezbędne do życia kosmetyki.
Tym razem kupiłam
Do ciała:

1.Peeling pod prysznic z solą morską, Wellness &Beauty
W słoiczku jest 300ml. Jeszcze go nie używałam, ale jedyne co mnie martwi to ten płyn na wierzchu. Nie wiem co to może być.
Kosztował 10,39zł.

2.Dezodorant, Rexona Clear Pure
Skończyła mi się jedna Rexona, więc kupiłam drugą. Ta ma niby chronić przed powstawaniem plam na białych ubraniach. Zobaczymy, bo w 48h ochronę nie wierzę.
Kosztował 6,99zł
Do twarzy:
3. Krem na dzień i na noc, Ziaja
Jest to krem do skóry suchej i zmęczonej z bio olejkiem z awokado. Ma odżywiać cerę i likwidować uczucie szorstkości. Ja większych problemów ze skórą nie mam, więc powinien się sprawdzić.
Kosztował ok.8,00 zł.

4.Maseczka oliwkowa do twarzy, Rival de Loop
To 2-pack, więc zawiera dwie porcje maseczki. Ciekawa jestem jak się sprawdzi. Do tej pory nie używałam maseczek w saszetkach i asekuracyjnie wybrałam ten rodzaj kosmetyku, który ma nawilżać. Jak nie wiem, co wybrać zawsze wybieram nawilżanie:)
Kosztowała 1,29zł.

5. Micelarny żel nawilżający, BeBeauty
Kupiłam go z ciekawości, bo skończył mi się poprzedni żel do demakijażu. Ten jest do cery normalnej, suchej i wrażliwej, a więc mam nadzieję, że się sprawdzi, bo Biedronka nigdy mnie nie zawodzi:)
Kosztował 4,99zł.

Każdą z tych rzeczy kupiłam po raz pierwszy i chciałabym być miło zaskoczona ich działaniem albo uprzedzona, że to buble.

1 komentarz:

  1. Nie martw się tym płynem na wierzchu peelingu, to zapewne warstwa olejków ;) Miałam kiedyś taki peeling, ale z innej firmy-też miał taką warstwę na wierzchu. Te olejki przed użyciem trzeba po prostu wylać :P

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...