TAG:Winterlicious Tag





Dzisiaj Tag, który wprowadził mnie już całkowicie w świąteczny klimat. Widziałam go już u wielu dziewczyn i spodobał mi się na tyle, że ja też chciałam coś podobnego zrobić. No i jest trochę odskocznią od wszelkiego rodzaju hauli i recenzji kosmetycznych.

1.Ulubiony zimowy lakier do paznokci

Zawsze tylko czerwony. Czerwień kojarzy mi się z elegancją, czasem świątecznym i bombkami na choince:) Aktualnie używam Bell Air Flow.



2.Ulubiony zimowy kosmetyk do ust

Aktualnie używam 3 rzeczy do ust. Nie mam swojego ulubionego. Raz sięgam po jeden raz po drugi, ważne aby czymkolwiek posmarować usta kiedy się wychodzi na dwór.



3.Jakie ubrania najchętniej nosisz zimą?

Ciepłe i warstwowe. Zimę kocham za to, że mogę nosić kryjące rajstopy, ciepłe sukienki, kardigany i kozaki za kolano. Uwielbiam.

4. Ulubione zimowe akcesoria

Uwielbiam też kominy i wszelkiego rodzaju otulacze.

5.Ulubiony zimowy zapach

Nie mam ulubionych perfum. Przynajmniej nie na okres zimowy. Nie jestem typem, który zmienia zapachy zależnie od pór roku. A jeśli chodzi o zapach nieperfumowy, to zdecydowanie jest to cynamon. Ta przyprawa kojarzy mi się ze świętami, pieczeniem ciasta i kompotem z suszonych owoców.

Nie mam też ulubionej świecy, ale jeśli o nie chodzi to zapalam je najczęściej zimą.Aktualnie mam dwie świece z Biedronki: jedną o zapachu Wanilii i Pomarańczy, a drugą pachnącą Śliwką.

Wczoraj dokupiłam jeszcze 2 kolejne z F&F, pachnące limonką i pomarańczą.

6.Ulubiony zimowy/świąteczny napój

Kakao. Nie ma nic przyjemniejszego niż kubek słodkiego, gorącego kakao, który aż parzy w ręce.



7.Ulubione zimowe/świąteczne danie

Wigilijny barszcz z uszkami. Czekam na niego cały rok. Jest grzybowy i pikantny. Kojarzy mi się też z moją zmarłą babcią, bo ona właśnie go gotowała gdy jeszcze u niej spędzaliśmy Wigilię. A teraz przyrządza go mój Tata.

8.Ulubiony film ze świętami/zimą w tle

-To właśnie miłość

Mój ulubiony wątek to premier plus jego pracownica biura. I chociaż z zasady nie lubię Hugh Granta, to w parze z tą dziewczyną wypada korzystnie.

-Listy do M.

Tu najbardziej podoba mi się wątek radiowca (M.Stuhr) i jego synka. Za to Gąsiorowska jako dodatek do nich trochę mnie denerwuje.

9.Ulubiona zimowa/świąteczna piosenka

Do niedawna było to niezniszczalne "Last Christmas" Wham.

Ale w zeszłym rok zakochałam się w "Ring, Ring" The Baseballs i tak mi zostało.
I jeszcze Chris Rea.


10.Jak dekorujesz dom na święta?

Co roku tak samo. Tzn. musi być choinka z czerwono-złotymi ozdobami, stroiki na stołach i świeczki w świątecznych lampionach.

11.Wymarzony prezent

Wymarzonym prezentem byłby kilkudniowy wypad z moim Mężem w góry, do jakiegoś przytulnego pensjonatu...

12.Jak spędzasz święta?

Część Wigilii spędzamy w moim rodzinnym domu, potem jedziemy do domu Męża. A w pierwszy i drugi dzień Świąt robimy nic, przeplatając to ze słodkim obżarstwem i oglądaniem co roku tych samych filmów.
Chociaż w tym roku te plany może nam trochę zmienić mój uroczy synek, który nie pozwoli nam się nudzić przed telewizorem.
Już się nie mogę doczekać.

Lubicie to świąteczne nicnierobienie?




1 komentarz:

  1. ja uwielbiam wszelkiego rodzaju świeczki, ale też nie mam ulubionego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...