Krem Ziaja do skóry suchej, zmęczonej, czyli cudo za 8 zł

Nie lubię wydawać dużo na kosmetyki. I nie ma tu różnicy czy chodzi o pielęgnację czy o makijaż. Może to się nazywa oszczędność, może skąpstwo, a może przezorność. Po prostu wolałabym, żeby ewentualnym bublem okazał się produkt, za który zapłaciłam 20 a nie 70 złotych.

A za ten krem nawet 20zł nie zapłaciłam. Ba-nawet mniej niż 10.

Zacznę od tego, że nie mam żadnych problemów z cerą. Żadnego trądziku, przebarwień, zmarszczek, błyszczenia się w strefie T. No nic. Dosłownie. Mimo moich 26 lat na karku:)
Dlatego jedyne na co stawiam w pielęgnacji skóry twarzy to nawilżenie.
I ten krem to obiecywał i nie zawiódł.

Producent pisze:

Regenerujący krem z naturalnym olejem awokado. Działa przez intensywne odżywienie, przynosi ulgę przesuszonej i napiętej skórze. Likwiduje uczucie szorstkości. Skutecznie nawilża oraz odświeża skórę. Przywraca wypoczęty, zdrowy i naturalny wygląd.

Dodatkowo obiecuje wzrost nawilżenia skóry o 49%.


W takie bajki to ja akurat nie wierzę, ale pozostałe obietnice zostały spełnione.

Nakładam go po wieczornym oczyszczeniu twarzy i wtedy:
-moja skóra jest odprężona, ukojona, gładka i miękka
-przyjemnie nawilża
-ładnie pachnie
-rano się budzę z taką świeżą cerą, że nie muszę nakładać kolejnej warstwy-od razu aplikuję podkład


Dodatkowo:
-jego konsystencja jest dość gęsta, a więc wydajna i treściwa, co się przydaje w kremie na noc
-tani
-polski produkt

Minusów nie zauważyłam, ale to pewnie dlatego, że moja cera jest bezproblemowa. Nie wiem czy nadałby się jako krem pod podkład i dla osób o tłustej cerze. Myślę, że do tego jest trochę za gęsty i mógłby zapychać.

Ja jestem i zadowolona i zaskoczona efektami za taką cenę. A jakoś  nigdy nie przepadałam za kosmetykami Ziaji...

4 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie miałam kremu do twarzy z Ziaji, ale jak wykończę obecny krem pewnie się obejrzę za Zaijką.

    OdpowiedzUsuń
  2. za taką cenę warto wypróbować :)
    ogólnie dotąd miałam uprzedzenia do ziaji, bo mnie zawodziła, ale ostatnio miałam próbkę kremu z linii dla atopowców i był genialny.
    P.S. może wyłącz weryfikację obrazkową, będzie łatwiej komentować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci że masz taką bezproblemową cerę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobre kosmetyki są z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...