Odżywki do włosów 30% taniej/Organizery na kosmetyki w Biedronce

Dzisiaj, przy okazji rozpoczynającego się weekendu, zapraszam na przegląd aktualnych promocji w sklepach. Myślę, że coś na pewno Was zaciekawi.
Zaczniemy od Lidla, w którym od przyszłego poniedziałku będzie można kupić kosmetyki Cien. Czytałam o tym kremie Q10 sporo pochlebnych opinii i myślę, że jak za 9,99 zł można się skusić. Masło do ciała mam w wersji czekoladowej i już niedługo (prawdopodobnie we wtorek) pojawi się jego recenzja, która być może pomoże komuś się na nie zdecydować (lub nie).
Oprócz kosmetyków będzie też coś z mody, w tym prawie 10 wzorów sukienek fajnych na wiosnę, spodnie, swetry, a także zestaw pędzli do makijażu, sauna do twarzy i urządzenia do stylizacji włosów.
Cała oferta Lidla dostępna tutaj.
Z kolei w poniedziałek w Biedronce znowu pojawią się organizery na kosmetyki. Ja na pewno się na jakiś skuszę. Co ciekawe w Biedronce będą kosztować 9,99 zł, a gdy przed Świętami szukałam takiego organizera na prezent dla szwagierki to widziałam go na Allegro za 39,99 zł:) 
Te organizery na pewno kupię, ale wieszaka na biżuterię nie polecam-jest bardzo niestabilny.

Więcej artykułów z tej akcji tutaj.
W Tesco kilka ciekawych promocji na kosmetyki. Wszystko zobaczycie tutaj.
I na koniec oferta z Drogerii Natura dla włosomaniaczek.
Ja, tak jak wspominałam na Instagramie, wybrałam się po maskę Kallos Caviar i mgiełkę Gliss Kur w fajnej cenie. Ile kosztują przykładowe odżywki w tej promocji zobaczycie tutaj.

Wybieracie się po coś?

16 komentarzy:

  1. te organizery to fajna opcja, ale jak znać życie to w moich biedronkach pustka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tylko jedna jest zawsze w miarę dobrze zaopatrzona, w drugiej bieda :)

      Usuń
  2. też zamierzam kupić organizery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne promocje, a ja nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałby mi się organizer do kosmetyków ale jak znajdę jakiś w tutejszej Biedronce to będzie cud... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Promocje kuszą, a postanowiłam nic nie kupować;p Mam nadzieję że wytrwam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie przeglądam gazetkę z Lidla i przyznaję,ze jest dużo rzeczy godnych polecenia.Na te mało z Cień się skuszę tym bardziej,ze jest dużo tańsze i słoiczek się przyda na domowe pilingi.Ubrania też bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo, wykorzystam ten patent na użycie pustego słoiczka :)

      Usuń
  7. Kurcze jak na złość u mnie nie ma Natury.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę, że kallosy wprowadzili do Natury, bo u mnie z kolei Hebe nie ma :/

      Usuń
  8. W biedronce kuszą mnie te zestawy kosmetyczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę jutro w Biedronce, może na coś więc się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dobrze, że kallosy wprowadzili do natury. Do hebe zawsze miałam za daleko :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...