Najciekawsze nowości w Rossmannie luty/marzec

Cześć!
Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze z wielką ciekawością przeglądam zapowiedzi nowości w Rossmannie. Planuję sobie wtedy co z nich kupię, w rzeczywistości wychodzi zupełnie inaczej, ale i tak czekam na nie. Dzisiaj zapraszam na subiektywny przegląd zapowiedzi nowych kosmetyków na luty i marzec.
LUTY
1.Perfecta, Sleep Mask, Maska na dobranoc , kwasowa dermabrazja skóry
Maseczka ma o 80% zwiększać wygładzenie cery już po pierwszej aplikacji. Zawiera kwas migdałowy, olej pistacjowy i superhialuron.

2.Perfecta, Skin Drink, Orzeźwiająca woda micelarna do oczyszczania twarzy, oczu i ust
Woda nadaje się do demakijażu i oczyszczania. Dodatkowo matowi i nawilża skórę.
Zawiera "inteligentne micele", kwas hialuronowy z sokiem z aloesu i D-pantenolem, ekstrakt ze świeżych cytrusów z kompleksem witamin. Nie zawiera parabenów i alkoholu.

3.Mincer Pharma, BotoLiftX, serum do twarzy, efekt liftingu
Tu akurat opisu nie znalazłam ale ciekawa jestem go ze względu na to, że trzydziestka się zbliża i przydałoby się coś mocniejszego do twarzy. W skład tej serii wchodzi krem do twarzy na dzień i na noc, a także krem pod oczy i okolice ust.

4.Bielenda, Slim Cellu Corrector, Skoncentrowany korektor cellulitu, ujędrniająca karboksyterapia CO2
Karboksyterapia to infuzja CO2 do skóry, która ma w rezultacie poprawić mikrokrążenie i działać niwelująco na cellulit.
Zawiera m.in. algi chlorella, kwas DHA, Garcinia Cambodia.

5.Le Petit Marseillais, Intensywne Odżywianie, pielęgnujący olejek do mycia, argan i kwiat pomarańczy
Zawiera składniki pochodzenia naturalnego: olej arganowy i kwiat pomarańczy. Oczyszcza, odżywia i pielęgnuje skórę.

6. Dove, Advanced Hair Series, Quench Absolute, serum do włosów kręconych i falowanych
To nowa seria Dove przeznaczona do takiego typu włosów jak moje. W jej skład wchodzi szampon, odżywka, maska, no i to serum, które ma podkreślić skręt włosów, odżywić, wygładzić i wzmocnić.
MARZEC

1. Dermika, Hydralogiq, Krem hydra-wygładzający skórę wokół oczu, cera normalna i mieszana 30+
Linia inspirowana profesjonalnym zabiegiem hydradermabrazji. Zawiera szafirowe pigmenty i ekstrakt z kwiatu porcelanowego.

2.Farmona, Nivelazione, serum do rąk i paznokci, intensywnie nawilżające w sprayu
O ile za Farmoną nie przepadam tu zainteresowała mnie formuła sprayu i obecność mocznika, na drugim miejscu w składzie. W nowościach pojawi się też balsam do ciała o takiej formule.

3. Laura Conti, Zmywacz do usuwania lakieru hybrydowego
Rozpuszcza kolejne warstwy, umożliwiając sprawne oczyszczenie paznokcia. Nie wysusza ani nie odbarwia płytki. Zawiera olejek arganowy.

4. Wibo, Cienie do powiek, Natural Eye Shadow nr.2
Paletka cieni do powiek w naturalnych kolorach ziemi. Zawiera 15 odcieni.

5.Rimmel, Wonder'full Volume Colourist, maskara Extreme Black
Zawiera rewolucyjną formułę, która pogrubia, wydłuża i dodatkowo stopniowo przyciemnia rzęsy-efekt utrzymuje się do dwóch tygodni.

6.Rival de Loop, Zielona herbata, Krem na noc
Zawiera ekstrakt z zielonej herbaty, który ma działanie antyoksydacyjne. Posiada dwufazową formułę, która zapobiega powstawaniu zmarszczek.
W skład serii wchodzi krem na dzień, na noc i krem pod oczy. 

Jak same widzicie zapowiada się interesująco. Jeszcze więcej nowości możecie zobaczyć tutaj.

Co Was najbardziej zainteresowało?

33 komentarze:

  1. czekam na paletkę z wibo i tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmywacz mnie zaciekawił i serum do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowo mnie nic z ich nowości nie ciekawi tym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba skusze się na tą paletkę z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie zainteresowała ta nocna maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta paletka wibo wygląda całkiem nieźle (mimo, że fanką paletek nie jestem!).

    OdpowiedzUsuń
  7. a mnie zaciekawił ten krem na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mnie kusi ten olejek z LPM, ale poczekam na promocję ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. szczerze, to średnio lubię rossmana, może i ma promocje, nowości itd. ale nawet w promocjach często te produkty kosztują tyle co w małym sklepiku w normalnej cenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie ma takich małych sklepów z kosmetykami :/

      Usuń
  10. Cienie z wibo mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nic mnie z tych nowości nie kusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne ciekawostki na pewno się na coś skuszę:) W prawdzie mamy jeszcze zimę,ale ja już zastanawiam się nad kremem na wiosnę,może ten z Rival de Loop by się nadał.Muszę poczytać coś o nim więcej.

    OdpowiedzUsuń
  13. ta maseczka z Perfekty najbardziej mnie zaciekawiła, tym bardziej że rozglądam się za jakimiś bo u mnie 'maskowe' pustki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnia pozycja mnie ciekawi, te kuleczki wygladają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Testowałam olejek do mycia LPM, serum Mincer i zmywacz Laura Conti :) Ten olejek myjący jest świetny, a dwa pozostałe produkty nie powaliły mnie na kolana, ale są całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo zaciekawiła mnie paleta cieni z wibo oraz płyn z perfecta widziałam również z tej serii żel do mycia twarzy. Mam nadzieję, że uda mi się przetestować je w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Le Petit zapowiada się ciekawie :)
    Przypominam o konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Paletka z WIBO przykuła moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wibo cienie do powiek :) i krem na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Koniecznie muszę mieć ten olejek z Le Petit Marseillais ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. raczej nic z tego mnie aż tak nie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cienie z wibo mnie ciekawią, ale to raczej tylko ciekawość, bo nie zamienię mojej Zoevy na nic :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Podejrzewam, że paletka z Wibo będzie kolejnym hitem blogosfery w tej półce cenowej :) I to właśnie na nią najbardziej czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Micel z Perfecty mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...