Co kupić na Walentynki? Propozycje z Biedronki, Tesco i Pepco

Witajcie,
Walentynki coraz bliżej, więc zapraszam na kolejny przegląd ciekawych pomysłów na prezent z okazji 14 lutego. Obiecuję, że to ostatni, zawierający tak ogromną ilość czerwieni i miłości pod każdą postacią. Żeby nie było zbyt monotematycznie będzie też coś z dekoracji wnętrz.
Na początek Biedronka. Oprócz oferty, która obowiązuje od wczoraj, a zawiera m.in. kartki walentynkowe i kubki z fajnymi nadrukami (KLIK) od przyszłego poniedziałku będą do kupienia m.in. pluszaki i bielizna z motywem serduszek. Mnie jednak najbardziej spodobała się pościel ze słodkimi obrazkami. Kręcą mnie szczególnie babeczki:)

W tej samej akcji do kupienia świetne retro budziki, stoliki kawowe i ponownie w sprzedaży szczoteczki do oczyszczania twarzy. 

Aż żałuję, że nie jestem na etapie urządzania mieszkania, bo wiedziałabym gdzie się udać. Ta walentynkowo-wnętrzarska promocja do obejrzenia tutaj.
W Pepco w temacie Walentynek można kupić ramki, pluszaki, a także m.in. zestaw kubków dla dwojga.

No i jak to w Pepco świetnie artykuły do dekoracji mieszkania. Mnie najbardziej spodobały się poduszki z rowerami i zestaw 3 lusterek. Szczegóły tutaj. 
I na koniec Tesco .

Tu oprócz walentynkowych gadżetów obniżka na wszystkie produkty z serii F&F Home. Szczegóły tutaj. 

Macie już prezent dla swojej drugiej połówki? Ja już kupiłam dla Męża coś, mam nadzieję, że mu się spodoba, a dodatkowo pewnie tego dnia wybierzemy się do kina. Jeśli nic nowego się nie pojawi to raczej obejrzymy "Planetę singli". 
Oglądaliście?

8 komentarzy:

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...