Nowa gazetka kosmetyczna Biedronki

Hej,
Dawno nie było w Biedronce promocji typowo kosmetycznej, więc teraz ten sklep nadrabia zaległości. Nie dość, że nadal obowiązuje oferta z dodatkami do wnętrz (KLIK), to wczoraj weszła też oferta walentynkowa (KLIK), i z kosmetykami, a to chyba nas najbardziej interesuje:)
Akcja nosi tytuł "Dla mamy, taty i maluszka" i zawiera produkty, przeznaczone dla każdej z tych grup. Ja zajmę się działem dla mam:
Mam to masełko do ust w obu wersjach (toffii i malina), ale w innej szacie graficznej. Oba bardzo lubię. Kupiłam je swego czasu za 5,99 zł, więc aktualna cena jest bardzo atrakcyjna.
Dodatkowo m.in. produkty Tołpy w całkiem fajnych cenach, szampony i odżywki Joanna z nowej serii, zestawy kosmetyków do włosów i kilka jeszcze innych ciekawych produktów.

Zobaczcie sobie tutaj, co konkretnie.
Ja właściwie nic nie potrzebuję, więc chyba wybiorę się tylko po czekoladowy płyn do kąpieli:)

17 komentarzy:

  1. Przejdę się po płyny i sole do kąpieli :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadasz za moją zgubę! Wzięłam wszystkie możliwe warianty :D

      Usuń
    2. A ja tylko kupiłam czekoladowy płyn :)

      Usuń
  2. Chyba wyjątkowo nic mnie nie zainteresowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słabo.. raczej nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masełko Nivea chciałabym bardzo kupić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na masełka do ust chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. skuszę się na balsamy Nivea. ; D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawią mnie te szampony i odżywki z Joanny

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Twoje wpisy o fajnych okazjach w sklepach;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przejrzałam całą gazetkę i na szczęście dla mojego portfela nic mi się nie spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tym razem nie znalazłam nic dla siebie ;), ale to raczej dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maskę do stóp i olejek do włosów będę musiała kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karmelowy balsam do ust od Nivea muszę mieć :-)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...