Promocja 2+2 w Rossmannie od 20 maja/Przykładowe zestawy do porannej i wieczornej pielęgnacji twarzy

Cześć!
Rossmann ostatnio rozpieszcza nas atrakcyjnymi promocjami. Najpierw było 1+1 na pielęgnację włosów i żele pod prysznic, potem tradycyjnie obniżka cen kolorówki, a od 20 maja startuje nowa promocja na pielęgnację twarzy dla posiadaczy aplikacji Rossmann. Część osób pewnie nie będzie zadowolona, bo tym razem musimy kupić 2 produkty a dwa kolejne dostaniemy gratis. Najlepszym wyjściem byłoby pójść na wspólne zakupy z mamą/koleżanką/teściową itp., bo nie sądzę, żeby któraś z nas potrzebowała jednorazowo aż 4 kosmetyków do twarzy.
Ja przygotowałam 4 zestawienia produktów z Rossmanna, podzielone na wariant tańszy i droższy i dodatkowo na pielęgnację poranną i wieczorną.

PIELĘGNACJA PORANNA
 Rano warto sięgnąć po produkty myjące o lekkiej formule np. w formie pianki i kosmetyki matujące, żeby makijaż jak najdłużej się nam utrzymał.

WARIANT TAŃSZY:

  • piankę oczyszczającą pory Under Twenty, która obecnie kosztuje 13 zł, bez promocji około 17.
  • tonik z Alterry, kosztujący około 8 zł
  • krem pod oczy Floslek za około 16 zł
  • krem matujący na dzień firmy Dermacos za około 10 zł.
WARIANT DROŻSZY:


W wersji droższej mamy kosmetyki zaczynające się od 20 złotych.
  • matujący żel do mycia twarzy z Tołpy
  • tonik z Evree, który jest nowością
  • lotion, super nawilżacz skóry produkcji japońskiej Hada Labo Tokyo, który jest najdroższy w tym zestawieniu, bo kosztuje 46 zł, ale też najbardziej kusi, bo ostatnio azjatycka pielęgnacja uznawana jest za najbardziej korzystną i pożądaną.
  • krem BB z Tołpy za około 40 złotych-mam nadzieję, że kremy BB i CC też zostaną objęte tą promocją, bo kolorówka ich nie obejmowała.
PIELĘGNACJA WIECZORNA


Wieczór to czas pierwszym krokiem jest zmycie makijażu po całym dniu. Zazwyczaj właśnie wtedy też sięgamy po peelingi i maseczki i odżywcze kosmetyki o formule olejku, serum lub treściwego kremu.

WARIANT TAŃSZY:




  • płyn micelarny z Dermacos kosztuje około 10 zł, a już na 3 miejscu w składzie ma nawilżający aloes
  • produkt Selfie Project, to 3 w 1, czyli żel, który umyje nam twarz, zetrze martwy naskórek i posłuży jako oczyszczająca maseczka
  • olejek z granatem z Alterry, miałam i bardzo lubiłam a kosztuje około 11 zł
  • krem odżywczy z olejkiem arganowym z Herbal Care zawiera aż 91% naturalnych składników.
WARIANT DROŻSZY:
  • płyn micelarny Tołpy kosztuje około 30 złotych
  • żel peelingujący czysta glinka z L'Oreal dostępny jest w 3 wariantach
  • czarna maska do twarzy z Evree pojawiła się ostatnio jako nowość razem z upiększającą z tej serii
  • serum Bielendy ma bardzo dobre opinie
Co ja bym chciała:
  • piankę myjącą do mycia twarzy, bo jeszcze nie miałam kosmetyku myjącego o takiej formule
  • krem BB z minerałami z Garniera, jeśli będą wchodziły w tą promocję
  • jakąś nowość z L'Oreal Paris
  • serum z Bielendy, ale jeszcze nie zdecydowałam które konkretnie
  • węglowy peeling + maskę z Perfecty, bo wydaje mi się siostrzaną wersją tej z L'Oreal a jest o 15 złotych tańsza
Ja pewnie zrobię zakupy przez Internet, a przynajmniej wykonam symulację ile takie zakupy by mnie wyniosły. Muszę znaleźć kosmetyki o cenie jak najbardziej zbliżonej do siebie, żeby się opłacały, no i zdredukować listę do 4:)

A Wy zamierzacie skorzystać z promocji?


19 komentarzy:

  1. Ja mam spore zapasy, więc raczej się nie skuszę tym razem

    OdpowiedzUsuń
  2. Npewno skorzystam bo wszystko mi się kończy, jak na promocje z kolorówką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara:) Też bym chciała nie mieć żadnych zapasów.

      Usuń
  3. Nie miałam żadnego produktu z tych których przedstawiłaś, oprócz serum z Bielendy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Promocja fajna, jednak ja chyba się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tym razem się nie skuszę, może gdyby to było 1+1 to tak, ale aż tylu kosmetyków nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym wolałam 1+1, przed tą być może uda mi się powstrzymać:)

      Usuń
  6. Szkoda, że można tylko raz skorzystać, bo chciałabym sobei więcej kosmetyków kupić niź 4 :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wybieram się na zakupy.
    Ja na razie kończę moje kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Alterrę, ale ten tonik nie pachnie zbyt przyjemnie :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uzywam Toniak z Under20 i sprawdza się jako tako.
    Zapraszam :)
    https://nowaczkatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się ta promocja w ogóle nie podoba i myślę, że nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Inspirujące wpisy, polecę znajomej żeby tu zajrzała

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog, warto tu czasem zajrzeć i się czegoś nowego dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...