Photo mix maja

Jaki dzień dzisiaj? 31 maja, więc to dobra okazja, żeby podsumować cały miesiąc. Zapraszam na kilka(naście) zdjęć z tego miesiąca.

Zacznę od tematu ciągle aktualnego od ponad 8 miesięcy, czyli mojej drugiej ciąży.
  • na początku maja trafiłam do szpitala, napatrzyłam się tam na ciężarne i chyba zaczęłam się naprawdę bać. Na szczęście wyszłam po 3 dniach, więc to był tylko fałszywy alarm
  • po powrocie ze szpitala uznałam, że to najwyższa pora zacząć przygotowywać wyprawkę i prać ubrania dla maluszka
  • 26 maja, czyli w Dzień Matki miałam ostatnią wizytę i dowiedziałam się, że mój Mały w 36 tygodniu waży już 2700 g
  • #ootd na Dzień Matki w przedszkolu mojego starszaka-oczywiście popłakałam się jak szalona, aż dziecko biedne nie wiedziało co mi jest
Kosmetyki:

  • zestaw odziedziczony po mamie-dostała na prezent, a że się nie maluje to dostałam ten zestaw ja-na razie przetestowałam tylko kredkę i jest świetna-super miękka i trwała
  • najnowszy zakup-skusiłam się po wielu pozytywnych opiniach na Instagramie, mam nadzieję, że ujarzmi moje wiecznie spuszone włosy
  • zakupy z promocji 2+2 i 2+1 w Rossmannie-pierwszy zestaw dla mnie, drugi dla męża
Moje małe duże szczęście, a już niedługo starszy brat:


Przyjemności maja:

  • ukradziony bez
  • lody, jadłam codziennie
  • tort urodziny na moje okrągłe urodziny
  • kakakowy napój z Biedronki-pycha
Maj minął mi bardzo szybko-cieszę się, bo coraz bliżej do spotkania z moim Małym Szczęściem, a jednocześnie boję się tej niewiadomej, ale chyba jednak radość wygrywa:)

A Wam jak minął maj?

11 komentarzy:

  1. Ja też piorę i przygotowuję kącik maleństwa ;) Zostały mi jeszcze dwa miesiące i już nie mogę się doczekać aż w końcu będę mogła wziąć w ręce moją małą fasolkę ;) A co do lodów to mogłabym je jeść całymi dniami :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiadomo kiedy ten maj minął:D
    Szczęśliwego rozwiązania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia :) Szczęśliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, niedługo rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowity ten Twój maj. Mam nadzieję, że uzbierało się tyle dobrych doświadczeń i emocji, że szybko zapomnisz o pobycie w szpitalu, a kolejny będzie wiązał się już powitaniem na świecie maleństwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to liczę :) dziękuję bardzo za miłe słowa.

      Usuń
  6. Na Dniu Matki również łzy stały mi w oczach jak mój maluch mówił mi wierszyk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę dużo spokoju w najbliższym czasie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia. Wszystkiego dobrego dla Was :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...