Podsumowanie akcji "Piękna jesienią"

Właśnie kończy się akcja Karoliny "Piękna jesienią", która trwała prawie półtora miesiąca.
Przez 6 tygodni ja, razem z kilkudziesięcioma innymi dziewczynami publikowałyśmy tematyczne posty, których tematy zaproponowała Karolina. Jestem w szoku, bo to pierwsza blogowa akcja, w której udało mi się dotrwać do końca. Zazwyczaj mój zapał kończył się po pierwszych dwóch tygodniach, ale tym razem dałam radę, mimo swojego słomianego zapału:)

Co mi dała akcja?
  • przede wszystkim lepszą organizację dnia i postów-planowałam je z wyprzedzeniem, żeby na czas wyrobić się z publikacją i móc zamieścić link na stronie Karoliny.
  • możliwość poznania nowych blogów-byłam bardzo zdziwiona, że jeden temat można uchwycić na tak wiele sposobów.
  • chęć do eksperymentowania i własnego rozwoju-tak się napatrzyłam na piękne zdjęcia u dziewczyn, że sama mam ochotę upiększyć te na swoim blogu. Wiem, że jeszcze długa droga przede mną, ale wiem do czego dążę.
Dla tych, którzy są ciekawi jak sobie radziłam z każdym tematem, zapraszam na retrospekcję. Klikając w link, przeniesiecie się do danego postu.


Brałyście udział w tej akcji albo w podobnej? Ja już nie mogę doczekać się kolejnej edycji:)

6 komentarzy:

  1. Wspaniała akcja. Widzę, że dzięki niej dużo zyskałaś. Myślę, że ja też chętnie wezmę w czymś takim udział.
    Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała akcja. Widzę, że dzięki niej dużo zyskałaś. Myślę, że ja też chętnie wezmę w czymś takim udział.
    Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie akcje są naprawdę interesujące. Można wyciągnąć z nich wiele dobrego, świetne doświadczenie. Z chęcią wzięłabym udział w czymś podobnym.
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie. Ja jak na razie nie uczestniczyłam w żadnej akcji tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sama nie brałam udziału w tej akcji, ale chętnie czytałam posty :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...