Foto mix-październik

Jak zwykle na początku miesiąca pokażę zestaw zdjęć (niekoniecznie kosmetycznych) z poprzednich 30 dni. Nie mogę uwierzyć, że jeszcze dwa miesiące i będziemy już w 2017 r.
Co się działo w październiku?
Zdecydowanie największym wydarzeniem było podpisanie aktu notarialnego i odebranie kluczy do naszego mieszkania. I choć czeka nas generalny remont, z wymianą okien, podłóg i instalacji włącznie, cieszę się, że możemy zaczynać wszystko od zera i robić po swojemu.
A co poza tym?
Koniec września i początek Rossmanna to wyczekiwanie na promocję -49 % w Rossmannie. Ja zrobiłam dosyć rozważne zakupy i te kosmetyki, które już zaczęłam używać, zdążyłam już polubić.
Post podsumowujący moje zakupy tutaj.

Ałtfity dnia do pracy-jak widać kocham sukienki i tej jesieni nie zawaham się dokupić kolejnych:)
  •  W minionym miesiącu miałam też okazję (jak wiele dziewczyn) na wypróbowanie wcierki Jantar w nowym opakowaniu. Jeśli macie ochotę zagłosować, to tutaj jest na to miejsce.
  • Kolory jesieni
  • Mały pomagier x 2 - z walizką jechaliśmy do Kazimierza Dolnego (pierwszy weekend października był super na zwiedzanie miasta)

Kulturalnie:
  • "Twój Styl" z kalendarzem na 2017 r. i sporą dawką próbek
  • Książki z Carrefoura, każda za 9,99 zł.
  • Przeczytane w październiku
  • zakupy z Biedronki-sławne kubki w sweterku i kolejne książki-Cassandra Clare dla męża, bo on gustuje w takich klimatach.
  • Na koniec część zdjęć z akcji Karoliny "Piękna jesienią". Już szykuję kolejny post, tym razem z kosmetykami do pielęgnacji ciała i twarzy.
  • Nowa ja-wczoraj ścięłam włosy o dobre 15 cm i jak na razie bardzo je lubię-muszę tylko kupić jakąś szczotkosuszarkę, żeby jakoś sobie radzić z tą nową długością..
A jak u Was minął październik? Wydarzyło się coś ważnego?


27 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie ci nowej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem tego podkładu lirene

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, bo jeszcze go nie otwierałam :)

      Usuń
  3. U mnie słabo wypadł balsam z perfekty

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć, że są już kalendarzyki na nowy rok w polskich czasopismach. Za dwa tygodnie lecę do Polski i mam nadzieję, że do tego czasu coś dla mnie zostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo mam taką sukienkę jak ta twoja na ostatnim zdjęciu z outfitami :) Tylko że moja jest czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię czytać "Twój Styl", ale jeszcze do obecnego numeru nie zajrzałam - fajnie wiedzieć, że będą tam próbki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię podkłady z Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba skuszę się na "Twój Styl" :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna fryzurka :) Widzę, że październik był u Ciebie ciekawy, a ile fajnych rzeczy wpadło w Twoje ręce!
    U mnie ten miesiąc też był trochę rewolucyjny- zaczęłam studia w nowych mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten biały długi golf jest fantastyczny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. sporo fajnych kosmetyków :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna fryzurka, 15 cm to sporo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przegapiłam tą gazetę z kalendarzykiem :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam ochotę na nowe sukienki!
    Fryzurka super :) w lipcu ścięłam włosy na podobną długość.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty sukienki kochasz, ja nienawidzę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej w sukienkach lubię to, że zakładam jeden element i już jestem ubrana, nie muszę się zastanawiać czy bluzka pasuje do spodni albo do spódnicy:)

      Usuń
  16. Fryzura piękna ! :)
    ..do tego tyle ciekawych produktów mniej czy więcej znanych :)
    Świetne zestawienie zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, zapas książkowy do świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubie takie zdjecia :) ostatnio tez kupilam sporo ksiazek

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...