Balsamy do ust w Biedronce-prawie jak EOS?

Weekend, weekend i po weekendzie-chciałoby się powiedzieć. Żeby trochę łatwiej było powrócić do pracy/szkoły i gdzie tam musieliście pójść w ten okropny poniedziałek-znalazłam fajne oferty na poprawienie humoru.
W Biedronce od dzisiaj będą dostępne balsamy do ust do złudzenia przy przypominające jajeczka EOS. Mają podobne kształty i wiele wersji zapachowych (i mam nadzieję smakowych).
Mgiełki i szampony Gliss Kur można będzie też kupić za mniej niż 10 zł, szczegóły tutaj.

Lidl też co jakiś czas proponuje fajne kosmetyki za niewielką cenę. W tym tygodniu np.
i kremy Soraya za 5,99 zł. Cała gazetka Lidla dostępna jest  tutaj.

No, i po takich newsach od razu poniedziałek wydaje się przyjemniejszy, prawda?

65 komentarzy:

  1. kupiłam ten balsam z Biedry już wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tych balsamów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tych balsamów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem ciekawa tego balsamiku ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. na ten balsam do ust się skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zaraz biegnę do Biedronki po ten balsam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tak zacofana i nie wiem co to są te balsamy eos. Jadę dziś na zakupy, ale biedronke omine, bo pewnie bym się skusiła :) A do lidla mam za daleko, tj. nie chce mi się jechać tramwajem w przeciwnym kierunku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz ciekawszą ofertę ma biedronka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa tych balsamów do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki balsam ma tez któraś z polskich firm

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam oryginalny balsamik Eos i bardzo go lubię ale jest 5 razy droższy niż ten biedronkowy

    OdpowiedzUsuń
  12. o nie! wypróbuję ten balsam :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki balsam to z ciekawości kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Balsam do ust kupię, z czystej ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam dzisiaj te balsamy do ust, ale nie kupiłam. Już miałam go w ręku, już chciałam kupować ale przypomniało mi się ile mam otwartych pomadek ochronnych, masełko Nivea i inne jeszcze więc zrezygnowałam. Drogi nie jest i faktycznie dużo jest smaków do wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe jakie są te balamy. jutro się wyborę do sklepu i może się skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kupić ten balsam, ale zrezygnowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kupiłam ten 'eos' chyba dwa dni temu :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaciekawiłaś mnie tymi promocjami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie widziałam ich, ciekawe jak się sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te balsamy widziałam już w poprzednim tygodniu i miałam jeden wziąć, ale ostatecznie zrezygnowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sama mam eosa i jakoś już nie mam ochoty na eksperymenty z innymi pomadkami. Ostatnio miałam mega podrażnienie po balmi.

    OdpowiedzUsuń
  23. Tych balsamów z Biedronki nie polecam. Jak chcesz wiedzieć dlaczego to zapraszam na bloga: http://juicy-raspberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę spróbować tego balsamu :) Mam eosa i jestem ciekawa jak sprawdzi się ten :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety skusił mnie dziś ten balsamik. Kupiłam wersję zielone jabłuszko. Ani nie ma zapachu zielonego jabłuszka, smaku zero. Zapach jest nieprzyjemny, chemiczny. Żałuję, że kupiłam i nie polecam. Może inne wersje są lepsze, ale ja się nie zdecyduję na zakup kolejnego. Mam też podobny z Perfecty i tamten zdecydowanie mogę polecić, b.ładny zapach i słodki smak, fajnie pielęgnuje usta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam z perfecty i też uważam, że jest dobry.

      Usuń
  26. Jajeczka widziałam ale nie kupiłam bo posiadam trzy EOSy :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ooo właśnie widziałam dzisiaj te podróbki EOS w Biedronce :D od razu zwróciłam na nie uwagę, ale nie wzięłam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. widziałam dzisiaj te balsamy :D kusił mnie bananowy :) ale stwierdziłam, że muszę dokończyć najpierw masełko z Bielendy i nie kupiłam..

    OdpowiedzUsuń
  29. Widziałam w reklamie te balsamy do ust i nawet się nad nimi zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Balsam kiepski;(nabyłam malinkę .Dużo lepsza jest kostka z perfecty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam tego z biedronki, ale tą kostkę mam i jestem bardzo zadowolona.

      Usuń
  31. Na pewno przyjrzę się tym balsamom , zobaczę jaki mają skład i pewnie skuszę się na jakąś przyjemną wersję zapachową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie będziesz zadowolona ze składu, bo już na pierwszym miejscu parafina:/

      Usuń
  32. Muszę mieć ten balsamik!
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten balsam mnie intryguje :D Lece po niego do Biedry! :D

    Pozdrawiam :*
    Urodomaniaczka

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety nie są smakowe ;) Ale mają słodkie opakowania i wiele zapachów do wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  35. a ja się skuszę na ten balsam jak gdzieś go dostanę:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Skusze się na balsam do ust:)

    OdpowiedzUsuń
  37. O tak, byłam dzisiaj w Biedronce i je widziałam :) Jutro na pewno kupię! Zastanawiam się między wersją jabłkową, czekoladową a jagodową :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ciekawe jakie są te balsamy do ust

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam 5 tych "eosow" polecam ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie zapachy? który najładniejszy?

      Usuń
  40. Ooj jak dawno mnie nie było w Biedronce.

    OdpowiedzUsuń
  41. Skusiłam się na ten balsam do ust w wersji jagodowej :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawa jestem tych balsamów :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dawno nie byłam w Biedronce, ale teraz widzę, że czasem warto tam zajrzeć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. też kupiłam, przymierzam się do recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Są jeszcze?proszę o odpowiedz:*

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...