3 stylizacje na Walentynki

Chociaż Walentynki trwają od rana, to zapewne wiele z Was, które te święto obchodzą, dopiero wieczorem będą miały czas, aby należycie je uczcić ze swoją połówką. Nieważne czy spędzacie je w domu, na kolacji czy w kinie na pewno chcecie wyglądać seksownie tego dnia. Przygotowałam trzy stylizacje na tą okazję (był to mój pierwszy raz, więc proszę o wyrozumiałość). Sama chętnie każdą z nich bym założyła, gdybym tylko się wybierała gdzieś w ten dzień z mężem:)
Pierwsza stylizacja myślę, że najbardziej by się sprawdziła na kolacji gdzieś na mieście. Mamy tu "obowiązkową" czerwoną sukienkę i długie kozaki. Do tego czerwona szminka i jesteśmy gotowe.

Ta propozycja jest najbardziej seksowna (koronka i głęboki dekolt), dlatego nadaje się do wykorzystania na kolacji we dwoje w mieszkaniu, bo na zewnątrz byśmy w niej zamarzły:)

Trzecia opcja jest fajna na wyjście do kina w ten dzień. Mamy tu skórzane rurki, wysokie botki i fioletowe akcenty.

Mam nadzieję, że spodobał Wam się któryś zestaw, bo mnie ich tworzenie bardzo wciągnęło i chyba będę je robić częściej, a wszystko dzięki akcji Arcy-Joko

Który zestaw byście wybrały? Ubierzecie się dzisiaj jakoś szczególnie dla swojej drugiej połówki?
Udanych Walentynek<3

23 komentarze:

  1. Świetne :) Druga i trzecia jak najbardziej w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowanie wybrałabym trzecią stylizację :) Niestety mój ukochany jest dziś na zawodach i walentynki będziemy musieli nadrobić jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie wygrywa 3 stylizacja, najbardziej w moim stylu, mimo że na ten dzień planuję włożenie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się wszystkie trzy podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba w pierwszej stylizacji czułabym się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 stylizacja najlepiej by do mnie pasowała :) ale wszystkie świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze dwie stylizacje są zdecydowanie w moim stylu ;)
    A Walentynek nie obchodzę, dla mnie dzień jak każdy inny, po drugie nie mam z kim ich obchodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi sie spódnica z drugiej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 i 2 najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje :) 1 i 3 najbardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi sie pierwszy zestaw... taki klasyk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Druga chyba najbardziej wpada w mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. trzecia w moim stylu a w pierwszą bym chciała się wcisnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie stylizacje są super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Druga stylizacja wygląda niesamowicie. Jest taka zmysłowa i kobieca . Zwłaszcza genialna spódnica :) Dziękuję za udział w akcji. Wkrótce można spodziewać się podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne stylizacje, najbardziej podoba mi się pierwsza i druga :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej przypadła mi do gustu stylizacja numer 2 :D Zapraszam serdecznie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie stylizacje są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja numer 2 jest świetna, klasyczna i kobieca! Chyba nie da się w niej źle wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czerwona sukienka to zdecydowanie bardzo walentynkowy typ :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...