Levi's w Biedronce/Walentynki w Lidlu/Moda w Carrefourze

 Hej!
Jak co czwartek, pora na przegląd ciekawych promocji w sklepach. Zaczniemy od największego zaskoczenia, czyli oferty ubraniowej, która od wczoraj pojawiła się w Carrefourze. Przejdę się dzisiaj tam i zobaczę tą kolekcję, bo moim zdaniem jest na czym oko zawiesić. Wszystko nosi nazwę "Jeansowa rewolucja" i obejmuje zarówno babskie ubrania, dodatki (niekoniecznie dżinsowe), jak również coś dla facetów i dzieci.


Zobaczcie dokładnie tutaj, czy warto zajrzeć do Carrefoura.
Przechodzimy do Lidla, w którym można kupić buty PUMA w fajnej cenie (tutaj wszystkie dostępne modele), a dodatkowo przygotować się na miłe spędzenie wieczoru walentynkowego.


Ta oferta obejmuje zarówno Walentynki, Tydzień Meksykański jak i ubrania dla mamy i dziecka(KLIK)

W Tesco zainteresowały mnie kosmetyki Timotei. Bardzo polubiłam odżywkę z serii Drogocenne Olejki, jeśli jeszcze jej nie znacie, to w tej promocji warto się z nią zapoznać:)

Gazetka z Tesco do obejrzenia tutaj
Jeszcze ciągle jest aktualny katalog ze zdrową żywnością, a w niej m.in. produkty BIO i bezglutenowe.
W moim supermarkecie ekologiczne produkty zajmują cały spory regał i coraz chętniej się przy nim zatrzymuję. Ten katalog do obejrzenia tutaj.
I na koniec jeszcze Biedronka, w której od poniedziałku trwa akcja azjatycka. Ja już z niej skorzystałam i kupiłam olej kokosowy, oczywiście z myślą wykorzystania go na włosy, ale ciekawie też wygląda drzewko Bonsai.

Wszystkie azjatyckie artykuły i przysmaki (wraz z przepisami kulinarnymi jak je wykorzystać) do obejrzenia i przeczytania tutaj.
 I na koniec znowu moda. Od dzisiaj w Biedronce do kupienia będą spodnie Levi's. Szczerze mówiąc nie wiem kto je kupi, bo ten kto może sobie pozwolić na takie dżinsy z pewnością wybierze zakup w sklepie, gdzie można je przymierzyć na miejscu. 
Ja więc po Levi'sy się nie wybieram, ale za to zainteresowały mnie legginsy i asymetryczna spódniczka.
W tej ofercie także botki i kardigany w stylu boho (KLIK)

Jak i czy w ogóle udało mi się polowanie na biedronkową spódnicę dam znać na Instagramie.

15 komentarzy:

  1. Mój brat nosi tylko spodnie Levi's to go poinformuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy będzie chciał nosić spodnie z Biedronki :)

      Usuń
  2. Szkoda że nie mogę nic kupić z tego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oferta Lidla bardzo mnie zaciekawiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę się przejechać do Biedronki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedronka zadziwia. Tylko przymierzalni brak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie -wydaje mi się, że wtedy sprzedaż ubrań jeszcze by wzrosła.

      Usuń
  6. Ja żałuję, że w Biedronce nie ma tych koszul ze zdjęcia z legginsami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, szczególnie podoba mi się ta wersja z chwostami :)

      Usuń
  7. Nie kupuje ciuchów w lidlu czy biedrze. Kiedyś skusiłam się kilka razy na jakieś spodnie z lidla. Jedne oddawałam bo nie dało się nosić (jedna nogawka była mega krzywo zszyta). Drugie spodnie za to rozporek miały nie po środku a tak w 1/3 odległosci między biodrami...

    OdpowiedzUsuń
  8. W Biedronce skusił mnie tydzień azjatycki i olej kokosowy :) Lidla niestety u mnie nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę kupić olej kokosowy w biedronce. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę kupić olej kokosowy w biedronce. :-)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...