Promocja -49% w Rossmannie od 21.08/Moje plany zakupowe-Balsamy do ciała i maseczki do twarzy

Zapraszam na drugą i ostatnią część listy kosmetyków wartych zainteresowania podczas rozpoczynającej się w poniedziałek promocji w Rossmannie -49% dla posiadaczy aplikacji drogerii. Dzisiaj pokażę kosmetyki z działu pielęgnacja ciała i maseczki do twarzy, które rozważam do zakupu. Wiem jednak, że będę musiała zredukować tą listę, tak żeby nie przekroczyła razem z produktami do ust i włosów 10 sztuk.
Tak sobie założyłam, że w koszyku nie mogę mieć więcej niż 10 produktów, a suma nie może przekroczyć 100 zł.
Co chciałabym kupić? Co wydaje mi się interesujące i potrzebne?
  • Wellness & Beauty, Lotion do ciała, ektrakt z mango i papai-polubiłam olejek W&B i chciałabym wypróbować coś nowego tej firmy, no i fajnie, że ma pompkę.
  • Nivea, olejek w balsamie, Kakao i Olejek Makadamia-do tej pory z rezerwą podchodziłam do kosmetyków Nivea, ale odkąd polubiłam ich piankę pod prysznic, chcę dać szansę i innym produktom.
  • Vis Plantis, nawilżający balsam z filtratem ze śluzu ślimaka-kosmetyki ze ślimakiem od dawna mnie interesowały, ale jakoś nic do mnie jeszcze nie trafiło. Mam nadzieję, że jak kupię nie będę miała wstrętu, żeby je używać.
  • Bielenda, Vegan Friendly, masło do ciała-nie wiem jeszcze, który wariant bym chciała, ale kusi mnie, bo to chyba najbardziej naturalny produkt z całego zestawienia.
  • Venus Nature, pielęgnacyjny olejek różany do ciała-zainteresował mnie, bo to nowość, bo to olejek i fakt, że jest różany. No i chyba ten dodatek "natury" też na mnie zadziałał.
  • Kneipp, Bio-olejek do ciała-miałam 3 próbki tego olejku i używałam w czasie ciąży. Myślę, że w długofalowym działaniu naprawdę jest w stanie zredukować widoczność rozstępów. Szkoda tylko, że nie ma większej pojemności.
  • Eveline, Slim Extreme 4D, lifingujące serum maksymalnie wyszczuplające-miałam kiedyś wersję 3D i byłam z niej zadowolona, więc ta 4D powinna lepiej zadziałać. Liczę na lekkie ujędrnienie skóry i pomoc w walce z odchudzaniem.
  • Perfecta, wyszczuplające serum-maska na noc-kolejny produkt do walki z kilogramami po ciąży.
Z kategorii maseczki do twarzy tak naprawdę nic nie potrzebuję, bo mam trochę w zapasach, gdybym jednak chciała coś kupić, to zerknęłabym w stronę tych nowości:
  • Evree, Black Rose, detoksykująca czarna maska do twarzy-30 zł to uważam że trochę za dużo jak na maskę o poj.75 ml, ale na promocji będzie kosztować około 16 złotych, więc może zastanowię się nad zakupem tej albo upiększającej wersji.
  • Multibiomask, maska liftingująco-odmładzająca + ultra oczyszczająca-podoba mi się to połączenie dwóch masek w jednym produkcie. Dostępnych jest wiele wariantów, które można używać na różne partie twarzy.
  • Janda, zastrzyk nawilżenia-z linii znanej aktorki stać mnie jedynie na maseczkę, więc może na jakąś się zdecyduję, chociaż teoretycznie Janda nie produkuje kosmetyków przeznaczonych dla mojej grupy wiekowej.
  • Hada Labo Tokyo, nawilżająca maseczka w płachcie-kolejna nowość, która kusi, żeby ją wypróbować, chociaż jakąś wielką fanką azjatyckiej pielęgnacji nie jestem.
To tyle. Ja już jestem gotowa do zakupów. Właściwie cały mój wirtualny koszyk jest gotowy. Czekam tylko na północ, klikam kup teraz i czekam na SMS, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Mam nadzieję, że finalnie wszystkie kosmetyki, które chcę będą dostępne.

A wy czekacie na poniedziałek? Jakie balsamy i maseczki chcecie kupić?


15 komentarzy:

  1. Olejek różany też mi wpadł w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie nie wiem co kupić bo tyle już miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Te serum z Eveline 4D jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie skorzystam z tej promocji :) "przejadły" mi się one. Skupię się na zużywaniu zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maska z Evree mnie kusi :) słyszałam że w tym olejku z Nivea bardzo słabo czuć niestety zapach kakao :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się na pewno na nic nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz więcej wpisów się pojawia, a ja ciągle sobie powtarzam, że nic mi nie potrzeba :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarna maska Evree mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chyba się skupię na pielęgnacji włosów, o ile się wybiorę na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w planie nie miałam nic kupować, ale teraz się zastanawiam nad maseczką do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Kneippa jeszcze nic nie miałam, ale bardzo dużo czytałam o tej firmie i zazwyczaj są to pochlebne recenzje i opinie. :) Myślę, że warto skorzystać. :) Pozdrawiam serdecznie, obserwuję i zostaję na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...