Foto mix z czerwca

Muszę się chyba pogodzić z myślą, że wszystko co sobie zaplanowałam ulega przesunięciu. Post z czerwcowymi zdjęciami miał się pojawić w poprzedni weekend, no ale jak widać będzie dzisiaj. Mimo to mam nadzieję, że z chęcią obejrzycie migawki z minionego miesiąca.
Niewątpliwie największym wydarzeniem ostatnich 30 dni były narodziny mojego drugiego Syna, ale oprócz tego znalazły się też inne zdjęcia. 
Zaczniemy od kosmetyków, bo w końcu tego głównie dotyczy ten blog.
  • duet do demakijażu z Dermiss, o którym powstał ten post (KLIK)
  • aktualny ulubieniec do mycia twarzy i jego recenzja (KLIK)
  • wygrane rozdanie
  • serum do skóry głowy, które od dawna chciałam przetestować
Przyjemności czerwca:


  •  jaśmin i jedyna książka, która w tym miesiącu kupiłam. Mam nadzieję, że przekonam się wreszcie do Kinga, bo na razie trafiałam na niewypały
  • łabędź
  • wspinaczka, a potem zjazd na tyłku
  • polne kwiatki

  • w czerwcu jak szalona zajadałam się truskawkami, jadłam je prawie codziennie, najczęściej jako koktajl z dodatkiem arbuza, jogurtu naturalnego i cukru trzcinowego
  • pod koniec miesiąca pojawiły się też czereśnie


  •  odliczanie i przygotowania do najważniejszego dnia czerwca


  •  love
Tak prezentuje się czerwiec. Wiem, że może monotematycznie. Powoli powracam na dawne tory i mam nadzieję, że częściej będę publikować zarówno posty u siebie, jak i komentarze na Waszych blogach, no bo ile można żyć pieluchami i ulewaniem?

A u Was jak minął czerwiec? Jak spędzacie pierwsze dni lipca?

4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia.. ;) ja leniuchuję..póki co ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak owoce sezonowe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bielenda Carbo Detox żel to jest mój ulubieniec :D
    U mnie truskawki i arbuz rządzą, no fakt teraz już truskawki mniej, ale arbuza to wcinam nałogowo :D
    U mnie "mały człowiek" według terminu ma jeszcze 3 tygodnie do wyjścia, ale jest tak ruchliwa i rzekłabym nadpobudliwa że nie zdziwię się jak postanowi wyjść wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...