Moje zakupy z Dnia Darmowej Dostawy

Jeśli widziałyście mojego poprzedniego posta to wiecie, że zakupy podczas Dnia Darmowej Dostawy  (5 grudnia) miały być u mnie spore i zrobione w wielu sklepach, ale przemyślałam sobie trochę i stwierdziłam, że po co mi kolejna maska do włosów skoro mam już 4 w zapasie? Poza tym w sklepie, w którym chciałam zrobić zakupy za około 20 złotych zobaczyłam od razu informację, że przesyłka dotrze do mnie co najmniej po 9 dniach, a że moja cierpliwość nie pozwala mi tyle czekać, dałam spokój. 
Koniec końców zakupy zrobiłam tylko w drogerii Pigment, która od niedawna sprzedaje online, a ma 3 stacjonarne punkty w Krakowie. Stwierdzam, że od dzisiaj będzie to moje ulubione miejsce do robienia zakupów kosmetycznych w sieci, bo:
  • mają w swoim asortymencie zarówno drogeryjne jak i naturalne kosmetyki, zarówno pielęgnację jak i kolorówkę
  • ceny są mocno konkurencyjne (o tym za chwilę)
  • koszt darmowej wysyłki dotyczy zakupów już za kwotę 60 zł
  • paczkę dostałam już po 2 dniach
Za poniższe kosmetyki zapłaciłam niecałe 62 zł, więc tak naprawdę to mogłam je zrobić wcześniej, a nie czekać do 5 grudnia.

Kupiłam:


  •  dwa toniki z Ecolab: nawilżający i oczyszczający. Każdy po około 7,50 zł. Miałam już płyn micelarny tej firmy i był naprawdę bardzo skuteczny i delikatny.


  •  normalizującą piankę do higieny intymnej z Ziaji z nektarem z żurawiny za około 9 złotych. Była jeszcze dostępna w dwóch innych wariantach.
  • piankę do kąpieli z Green Pharmacy za (uwaga) 5,99 zł. Co mnie zaskoczyło to fakt, że za tą litrową butlę na stronie producenta musiałabym zapłacić 2 złote więcej.


  •  miętową pomadkę z peelingiem z Sylveco i tonik-wcierkę do skóry głowy z Vianka-to jedyne produkty, które na mojej liście zakupowej na DDD były:) Na stronie Pigmentu były bardzo tanie-pomadka niecałe 8 złotych, a wcierka 15. Co dziwne, w innych sklepach online i nawet na stronie Sylveco ta wcierka kosztowała około 4 złote więcej.
  • maskę do włosów średnioporowatych od Anwen. Trochę szkoda mi wydać 40 zł na pełnowymiarowe opakowanie, więc cieszę się, że pojawiły się te jednorazowe saszetki.

  • olej ze słodkich migdałów Etja, który kosztował 5,99 zł. Nie sądzę, żeby udało mi się gdziekolwiek dostać go taniej. 
Do tego dostałam próbki kremów BB i kremu do twarzy z Vianka.

Podsumowując;
Jestem bardzo zadowolona z zakupów (jak zwykle), a jeszcze bardziej, że odkryłam tą drogerię. Myślę, że będę częściej robić tam zakupy, bo próg darmowej dostawy jest niski, asortyment bardzo szeroki, no duuuuże promocje.

Znacie drogerię Pigment?

33 komentarze:

  1. faktycznie ich asortyment jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zakupy :) ja też lubię Drogerię Pigment

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nowości :) Bardzo mnie ciekawi ta pianka z GP :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej drogerii, ale chętnie ją poznam Ja kupiłam tę pomadkę Sylveco chyba za niecałe 5 zł w aptece online :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udane zakupy, a ceny faktycznie korzystne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie ceny bardzo niskie! Mam jedynie tą pomadkę z Sylveco :) Jakiś czas temu o niej pisałam na blogu :) Muszę przejrzeć asortyment tej drogerii! bo olej Etja kusi mnie od dawna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kosmetyki Vianek ale jestem też ciekawa tych toników z Ecolab :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam jeszcze o tej drogerii. Widać, że udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zakupy. Pianki do kąpieli oraz do higieny intymnej zainteresowały mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne nowości ;) ja niestety nie skorzystałam z ddd :(

    OdpowiedzUsuń
  11. czyli zakupy udane :) a ja z tej drogerii nadal czekam na kilka rzeczy z Black Friday, mam nadzieję, że w końcu dojdą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co tak długo? Mnie zaskoczyli szybką dostawą.

      Usuń
  12. pomadka sylveco bardzo mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, muszę się w końcu do niej dobrać:)

      Usuń
  13. Drogerię Pigment odwiedziłam jak byłam w Krakowie, ale nie wiedziałam, że zaczęli sprzedawać online. Mają bardzo dobry asortyment.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezłe zakupy jak za taką kwotę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne łupy =) obecnie używam kilku produktów od Eco Lab i jestem z nich mega zadowolona =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam kilka i sprawdzały się świetnie:)

      Usuń
  16. Też chętnie bym pokazała moje nabytki z DDD, ale większość to prezenty i nie chcę zdradzać... Ale testuję do czasu do czasu nowe drogerie, więc wezmę tę na pewno pod uwagę przy okazji kolejnych kosmetycznych zakupów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, u mnie raczej nikt z bliskich nie czyta bloga, więc jestem spokojna:)

      Usuń
  17. fajne nowości, muszę wypróbować tą piankę ziaji, uwielbiam kosmetyki w formie pianek

    OdpowiedzUsuń
  18. O tak, wygląda doskonale :) Uwielbiam takie informacje. Ja nie lubię czekać na darmową dostawę, dlatego mam dostęp do ups cennika i wiem, w jaki sposób zamawiać, by produkty najbardziej mi się opłacały :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Osobiście nalezę do osób, które bardzo lubią robić zakupy przez internet. Jak dla mnie jest to świetne rozwiązanie. Tym bardziej, że jak czytałam w https://www.sendit.pl/blog/jak-zachecic-klienta-do-zakupow-w-twoim-sklepie-internetowym i chcę założyć własny sklep to wiem już jak zachęcić do niego klienta.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...