Zamówienie z Kontigo, na które czekałam prawie 3 tygodnie

Znacie sklep Kontigo? Ja niedawno dowiedziałam się o jego istnieniu z Instagrama. Prowadzą zarówno sklepy stacjonarne w większych miastach, jak i sprzedaż internetową. Mają kilka swoich marek własnych m.in. Biolove, w skład której wchodzą kosmetyki naturalne. Pewnego dnia mignęła mi promocja 2+2 (2 kupuję, 2 dostaję gratis) na cały asortyment i przez cały dzień nie mogłam przestać o tej informacji myśleć. Aż w końcu siadłam wieczorem i zamówiłam 4 kosmetyki, starając się, żeby były maksymalnie do siebie zbliżone cenowo. Za całość (razem z przesyłką) zapłaciłam około 54 złote. Był niedzielny wieczór 22 października. Nie sądziłam, że to zamówienie będzie miało aż taką długą drogę do pokonania i że będę się musiała o nie upominać.

26 października dostałam SMS-a, że w związku z dużą ilością zamówień wysyłka może się opóźnić od 3-5 dni, ale moje zamówienie jest w realizacji. I w ramach przeprosin mają dla mnie kod promocyjny dający 50% zniżki na zakupy do 200 zł aktualny do końca listopada. No to zaczęłam czekać.

Po tym czasie widziałam na Instagramie, że pierwsze paczki zaczęły docierać do dziewczyn. Patrzyłam z zazdrością. 

5 listopada napisałam maila kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane, bo w statusie "w realizacji " tkwiło ponad tydzień. Pozostał bez odpowiedzi. Napisałam wiadomość prywatną na Instagramie, kazali odezwać się na Facebooku.

Po mojej wiadomości na fb, dostałam SMS, że jakaś paczka czeka na mnie w paczkomacie.

Poszłam. Odebrałam. Po odebraniu,  dostałam info na fb, że paczka została wysłana:)

Gdy pudełko już odebrałam,  z ciekawością je otworzyłam, bo już nawet zapomniałam co zamawiałam. Okazało się, że są tam dwa produkty Biolove, jeden z Vianka, jeden Sylveco i jeden Moov-dostałam w gratisie chyba jako przeprosiny:)

Zaczniemy od Biolove. Zamówiłam:
  • olejek do demakijażu do skóry normalnej/mieszanej. Jest jeszcze dostępna wersja dla cery suchej. Olejek ma pojemność 150 ml i jestem go bardzo ciekawa, bo jeszcze nigdy nie próbowałam zmywać makijażu za pomocą takiej formuły.
  • maseczka nawilżająca do twarzy. Można jeszcze kupić przeciwzmarszczkową i oczyszczającą, ale ja oczyszczających mam nadmiar, za to tych nawilżających niedobór. Pojemność 75 ml.


Z Vianka zamówiłam:
  • szampon normalizujący przeznaczony do włosów przetłuszczających się. Zobaczymy czy pomoże na moją lubiącą się szybko przetłuszczać ostatnio skórę głowy (bo jak wiadomo szampon dobieramy do skóry głowy a nie do włosów).

Z Sylveco:
  • enzymatyczny peeling do twarzy. Miałam już kiedyś peeling z tej firmy, ale była to wersja wygładzająca, która zostawiała na twarzy okropny tłusty film. Oby ten sprawdził się lepiej. 


I w gratisie:
  • puder brązujący Moia. Dostępny jest w gamie 5 kolorów. Czy nie będzie za ciemny dla mojej bladej cery okaże się w trakcie użytkowania.


Podsumowując:
Jeszcze nigdy nie najadłam się tylu nerwów przy zakupach internetowych. Zazwyczaj przesyłki docierają do mnie po 3 dniach, maksymalnie po tygodniu, a tu jak widać sklep nie był przygotowany na promocję i nie sprostał ilości zamówień. 
Czy jeszcze zrobię tam zakupy? Być może, bo kusi mnie ten rabat 50%, ale już wiem, że muszę się uzbroić w duuuuużo cierpliwości i upominać się w sklepie o realizację swojego zamówienia.

Znacie Kontigo? Robicie tam zakupy? Co myślicie o tak długim czasie trwania dostawy?

23 komentarze:

  1. Robiłam zakupy w Kontigo raz, przy drugim podejściu podpadli mi totalnym brakiem profesjonalizmu -
    co innego piszą, co innego robią. Na dodatek na moją wiadomość odpowiedzieli mocno nieprzyjemnym tonem a na drugą nawet nie odpisali... Anulowałam zamówienie i choćbym miała płacić więcej - kupię u konkurencji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze zrobiłaś, z tym że Biolove chyba nie można nigdzie indziej kupić.

      Usuń
  2. Nie znam w ogóle tej stronki ale uważam, że zachowali się całkiem w porządku dając Ci taki rabat ;) szkoda, że dla koleżanki wyżej byli niemili.. jakoś mnie już zniechęcili ;) peeling enzymatyczny wygląda całkiem ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo ostatnio widzę postów na temat tego sklepu, wydaje mi się, że mają fajne produkty, szkoda więc, że obsługa klienta troche kuleje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie robiłam tam jeszcze zakupów i też byłabym zła gdybym musiała tyle czekać.
    Rzeczy, które zamówiłaś interesujące. Dodatek już nie bo nie używam takich pudrów ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już słyszalam o tym sklpie, właśnie dzięki tym akcjom z przesyłkami :P Ale promocja była całkiem fajna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, złe wieści szybko się rozchodzą:)

      Usuń
  6. Mam ten peelin z sylveco i niestety u mnie też zostawia tłusty filtr :/. A co do kontigo, to chyba dobrze czułam, żeby odpuścić tą promocję, ogólnie zamieszanie okropne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź mi nawet nie mów tak o tym peelingu:/

      Usuń
  7. Nie znam tych kosmetyków Biolove jeszcze. Mam peeling Sylveco i jest dla mnie średni niestety ;/ Strasznie długo czekałaś na tą przesyłkę...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mają bardzo dużo klientów, przez co opóźniają paczki przy wielkich promocjach. Normalnie jest szybko i sprawnie ;) a gratisy dają zawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to przy takich promocjach powinni zatrudniać więcej osób do obsługi.

      Usuń
  9. Dobrze, że chociaż dostałaś coś w ramach przeprosin. Mnie by już chyba szlak trafiał przy tak długim czekaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujące produkty. Jestem ciekawa jak sprawdzą się, a zwłaszcza maseczka, szampon oraz peeling.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zamawiałam u nich jeszcze, ale Twoje doświadczenia nie zachęcają :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie się zachowali ale to i tak w moich oczach nie zmywa tej winny za tak długi czas dostawy. Mam mieszane uczucia co do tego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Robiłam zakupy trzy razy i w sumie tylko raz czekałam nieco ponad tydzień, a zawsze paczki były wcześniej. Mam taki olejek, ale z Nacomi i u mnie sprawdza się dobrze. Ciekawi mnie ten peeling z Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie kupowalam u nich przez net ale fajne zakupy zrobilas peeling sylveco jest swietny

    OdpowiedzUsuń
  15. No to sie naczekalas. Ale zakupy ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na recenzję szamponu, tez ostatnio mam problem z przetłuszczającą się skórą głowy :(

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...