Photo mix-kwiecień

Większość z Was na pewno grilluje, jest gdzieś na wyjeździe albo po prostu w inny sposób spędza majówkę. Ja w związku z tym, że te dni spędzam w domu (ewentualnie na działce) mam gotowy post ze zdjęciami z minionego miesiąca. Kto ciekawy, tego zapraszam. Większość tych zdjęć zamieściłam wcześniej na Instagramie (KLIK)
 Zakupy z kwietnia:

  • koszulka z Pepco za 9,99 zł
  • King, wosk do brwi i Krecik z Biedronki
  • -49% w Rossmannie-jak widać nie zaszalałam, chociaż musiałam walczyć ze swoją słabą silną wolą. Wybieram się jeszcze w środę po pomadki-te w płynie i ochronne i będę kosmetycznie zaspokojona na najbliższe pół roku


  •  Pierwsze i jedyne lody gałkowe jak dotychczas w tym roku
  • ootd-spodnie z F&F, torebka z Pepco, parka z Allegro
  • bukiet od Synka
  • kolejny ootd, a w nim moje pierwsze pudrowe buty

  • książka z "Pani Domu" za 12,99 zł
  • nabytki ze znak.com.pl-każda po 9,90 zł
  • 2 pary nowych wiosennych butów
  • przeczytane w kwietniu-polecam "Razem będzie lepiej" i Bondę. Trochę zawiodłam się na "Zniewolonym"-historia prawdziwa, ale opowiedziana w taki sposób, że nie utożsamiłam się specjalnie z cierpieniem bohatera

  • Rośnie mi chyba rolnik i działkowiec-na polu dogląda malin, a na działce sadzi z babcią kwiatki
  • w błotku najlepiej
  • 3 urodziny-tort robiony przeze mnie i mojego męża:)
P.S. W przyszłym miesiącu na pewno taki wpis się nie pojawi (i w ciągu dwóch kolejnych również), bo wyjeżdżam do pracy za granicę i mój dostęp do Internetu będzie mocno ograniczony, a nawet jeśli udałoby mi się połączyć z Internetem i zgrać zdjęcia to w zestawieniu fotek znalazłyby się same truskawki, więc wolę Wam tego oszczędzić:)

A Wam jak minął kwiecień? Jak spędzacie majówkę?

16 komentarzy:

  1. A ja nie mam nowego - majowego magazynu skarb ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dali Ci? Mi dali do zakupów w drugiej turze promocji:)

      Usuń
  2. Ja jeszcze w tym roku nie jadłam lodów :( Też dzisiaj byłam na działce :D Majówka w domu, ale w sobotę korzystając z ładnej pogody pojechałam jeszcze pozwiedzać pobliskie Duszniki Zdrój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zdjęcia:) Ja jeszcze na lody się w tym roku nie wybrałam, choć córkom już kupowałam:) Buty mają cudowny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko strasznie się brudzą, szczególnie te wsuwane:/

      Usuń
  4. Ale czytadeł...Mały Ci chyba faktycznie na rolnika wyrasta. Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny mix! :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już w tym roku zjadłam pierwsze lody z Biedry :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Biedry się nie liczą:) Najlepsze są gałkowe:)

      Usuń
  7. Zaraz właśnie wybieram sie na lody bo otworzyli fajna knajpke:)
    Powodzenia na truskawkach!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję:)
      Ty chyba też gdzieś byłaś w pracy za granicą?

      Usuń
  8. Koszulka z Pepco mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten fixer jak się u Ciebie sprawdza?? jeszcze nie miałam okazji go używać...

    OdpowiedzUsuń
  10. Super buty, podobają mi się obie pary :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne fotki. A i buty też mi się bardzo podobają. Uwielbiam takie buciki.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...