Kosmetyki w Biedronce/ Gadżety na Sylwestra

Cześć!
Dzisiaj zapraszam Was na ostatni już w tym roku przegląd promocji. Zaczniemy od Biedronki. Tutaj w Tygodniowych Inspiracjach (aktualnych od dzisiaj, a nie jak zawsze od czwartku) ciekawe kosmetyki m.in. takie:
Wszystkie inne kosmetyki, a także przekąski idealne na Sylwestra zobaczycie tutaj.
Oprócz tego od 31 grudnia świetne pudełka m.in. na biżuterię i np. na lakiery na paznokcie.

Szczegóły pod tym linkiem.
W Lidlu do kupienia gadżety, które na zwykłej domówce zrobią klimat jak w dyskotece. Poza tym przebrania i dekoracje na Sylwestra (m.in, zestaw do karaoke, kredki do malowania twarzy), a także artykuły biurowe.

Cała Lidlowa gazetka tutaj.
I na koniec Tesco ze swoją ofertą kosmetyczną (KLIK)

Kupicie coś? Ja czekam do 31 grudnia wtedy na pewno pójdę do Biedronki po te pudełka w sówki i to będą moje ostatnie zakupy w tym roku:)

14 komentarzy:

  1. Też się wybiorę po to pudełko w sowy bo jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę mój ulubiony niebieski micel bebeauty, muszę się wybrać. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba pójdę po płyn micelarny, bo ostatnio wylała mi się połowa buteleczki, zapomniałam zakręcić. ;) Tym bardziej, że to duża wersja i starczy na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kapcie/balerinki chciałabym upolować, jak będzie mój rozmiar :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nic mnie z tych ofert nie zachwyciło :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne propozycje :)
    Zapraszam na moje oba blogi:)
    Z opowiadaniami:
    http://angell-story.blogspot.com/
    I o mnie :)
    http://myhearrt-mysoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno muszę płatki uzupełnić, bo jak dla mnie są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również kończą się zapasy płatków kosmetycznych. ;)

      Usuń
  9. Może mi sie uda tym razem nie skusić na promocje... może :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba muszę się zaopatrzyć w mój ulubiony peeling z Lirene :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...