Co kupić?/Moje 4 propozycje zestawów/Promocja 2+2 na pielęgnację twarzy/Rossmann 18.05-28.05/

Hej!
Wracam po 4 miesięcznej przerwie, mam nadzieję, że już na dobre:)
Wracam z postem dotyczącym czegoś, co lubimy najbardziej, czyli promocji.
Jak zawsze mniej więcej w połowie maja Rossmann wychodzi z akcją 2+2 dotyczącą kosmetyków do pielęgnacji twarzy. To dobra okazja, żeby kupić coś na Dzień Matki, ale myślę, że niejedna kupi coś dla siebie.
Promocja tym razem zaczyna się 18 maja i trwać będzie przez 10 dni.
Nie wiecie co kupić?
Przygotowałam 4 warianty zestawów, w każdym z nich są produkty zbliżone cenowo, tak żeby promocja była jak najbardziej korzystna. 
Są w tych zestawach kosmetyki, które mnie kuszą, całkiem w porządku składowo, więc to dobra okazja, żeby się przekonać czy są warte zachodu.
Cena od 5 do 10 zł
1. Isana, Żel do mycia twarzy i demakijażu oczu-Isana jest marką, którą lubię, ten żel już miałam, mi on średnio pasował, ale czytałam sporo pochlebnych opinii na jego temat.
2.Ziaja, Pasta z serii Liście Manuka-kultowa już i tania jak barszcz, miałam i byłam zadowolona, a jeśli wy nie miałyście, to nie ma się nad czym zastanawiać tylko brać:)
3.Originals, Maseczka złuszczająca z węglem aktywnym-marka bardzo tania, w Rossmannie można kupić aż 4 warianty ich maseczek i myślę, że one są najbardziej interesujące.
4.Venus Nature, Olejek z pestek moreli-olejki uwielbiam, więc tym bardziej się cieszę, że są teraz tak łatwo dostępne. Ta linia marki mnie bardzo interesuje-miałam olejek różany do ciała, a teraz kupiłam jeszcze glicerynę i wodę różaną.
11-16 złotych
1.Evree, Sodowy puder do mycia twarzy-Soda Clean to nowa seria tej marki i choć moje doświadczenia z Evree nie są na razie najlepsze to ten puder kusi.
2.Bielenda, Mgiełka Kokos&Aloes-kolejna zachcianka na liście. Aloes uwielbiam w pielęgnacji, więc ciekawe jak by się sprawdził w tej kombinacji, poza tym lato to idealna pora na używanie mgiełek.
3.AA Vegan, Płyn micelarny-następna ciekawa seria uznanej już marki. Ja z AA już dawno nic nie miałam, ale w stronę tej wegańskiej linii zerkam z ciekawością.
4.Alterra, Olejek Bio Granat-miałam i polecam.

16-22 złote
1.Bielenda, Olejek do mycia twarzy Kokos&Aloes-byłby do kompletu z mgiełką.
2.Bielenda, Botanic Spa Rituals, Hydrolat olejek z pestek malin-mega jestem ciekawa tej serii i właściwie wykupiłabym wszystkie produkty. Już sama szata graficzna zachęca.
3.Bielenda, Botanic Spa Rituals, płyn micelarny-j.w.
4.Lirene, Bambusowy peeling gruboziarnisty-zbiera sporo pochlebnych opinii, poza tym już dawno nie miałam typowo drogeryjnego peelingu, bo ostatnio używam praktycznie samych naturalnych.

22-30 złotych
1.Lab Therapy, Miodowa maska do masażu twarzy-miód, maska i masaż to połączenie brzmi idealnie.
2.Bielenda, Botanic Spa Rituals, olejek do mycia twarzy-do kompletu, najchętniej zamieściłabym tu cały zestaw z tej serii, ale nie chcę być monotematyczna:)
3.AA, Skin Boost, serum zawierające kwas hialuronowy
4. Vis Plantis, Element, Krem na noc, odpowiednik jadu żmii-brzmi przerażająco, a jednocześnie kusząco. W tej linii Element mamy też produkty z filtratem ze śluzu ślimaka:)

Który wariant jest dla Was najbardziej interesujący?
Wybieracie się na promocję?

36 komentarzy:

  1. kurde chyba jeszcze nigdy się tak nie cieszyłam na taką promocję, chyba wiedzieli kiedy skończą mi się prawie wszystkie kosmetyki do pielęgnacji :P

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja się cieszę, że będę akurat w tym terminie w Polsce :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też właśnie "tworzę" podobne zestawy :D Oczywiście znajdzie się w nich Bielenda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej ciekawią mnie te kosmetyki Bielendy botanic spa, poza tym może kupię coś z AA mają fajne maseczki np. soda efekt.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieję, że uda mi się dorwać coś z serii Botanic Spa Rituals od Bielendy, bo jest to linia, która mocno mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne propozycje :) Mnie promocja nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w planach skorzystanie z promocji i chyba już jutro będę szukać prezentów dla mamy :) Sama chcę wypróbować tą nową serię Evree.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uzywalam olejku z granatu, ale moja skora nie potrzebuje az takiej bomby nawilzenia, nawet co jakis czas :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie musimy się wybrać do Rossmanna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ze względu na zapas mam nadzieję, że tam nie zajdę :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę tu kilka ulubionych kosmetyków, m.in pastę z Ziai czy olejek z Alterry, które są u mnie hitami :) Niby mam ochotę na tę nową serię Bielendy Botanic Rituals, ale nie wiem, czy ostatecznie się na coś skuszę na tej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zestawy - dziękuję, na pewno je przetestuję. Swoją drogą, Isana to fenomenalna marka, a najtańsza w Rossmanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobre są to zestawy i sam pewnie je zakupię dla bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  14. kuurcze szkoda ze zobaczylam dopiero teraz ;)
    Ale moze i tak na niektore sie zdecyduje bo wtedy na promce wyhaczylam maseczke oczyszczajaca AA i jest super.
    Takze kusi mnie to serum z AA ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakupiłem je ostatnio dla kumpli i kumplom się bardzo podobały.

    OdpowiedzUsuń
  16. dużo ciekawych pomysłów tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie tu u Ciebie muszę częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog, ciekawe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie tu ! Podoba mi się Twój styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się ten wpis

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny artykuł, dowiedziałam się czegoś nowego i nawet polecę to znajomym. jeszcze tu wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny blog, dużo inspiracji do wykorzystania. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  23. wspaniały i interesujący wpis!

    OdpowiedzUsuń

Chętnie bym tutaj coś przeczytała, np. Twój komentarz.

Zrewanżuję się i dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...